Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 ik wil gerartje ff bedanken voor die sites die hij me gegeven heeft Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 ik wou ff zeggen dat er ook bands bestaan waarbij je de klanken om kan draaièn en als je dat doet kennen er heele anderen texen uit de boxen komen Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 ja led zepelin enzo, van stairway to heaven dat dat dan moet zijn welcome to hell ofzoiets was het, haha. @ eru iluvatar nee, als er een bad bovenaan hoort te staan, dan is dat guns en roses.(paradise city is zo phat) Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2005 yeah, toch nog smaak tak eme down to ta paradise city where the grass is green en the girls are pretty, o won't you please, oh won't ya please take me... home! Ah vreselijk heerlijke tijd was dat Heb heel de gnr collectie thuis liggen. Verschrikkelijk vette band. Jammer dat et zo is afgelopen met ze :/ Al denk ik zelf dat Madagascar ook van ongekende kwaliteit is. Ben alleen bang dat et niet uit komt... Maar gerartje, waarom is GNR niet "anti-christelijk" met "right next door to hell" "one in a million" "the garden" en misschien "estranged" ook wel? "sympathy for the devil" is helemaal zo'n nummer... Ik interpreteer ze anders. Maar als je de Sex Pistols foutief vind kun je dit moeilijk rechtbreien... Of denk ik weer eens krom... Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2005 Uit het rijtje wat eru iluvatar ons gaf, is gnr zeker goed, geweldige gitaren en tsjah het is niet alsof ik zoon grote fan van ze ben dat ik alle nummers heb ik heb patiance, paradise city, welcome to the jungle en november rain. zovaak luister ik het niet. Dit is uit een ander topic. ik ben ookw el vak bang om bezeten te worden als ik the devils dance floor van flogging mollly ofzo opzet(wat ik van mu comp heb afgefl;ikkerd, terwijle rnogw el een flogging molly nummer oip staat) ik ken dat gevoel bij de sex pistols wel, maar niet bij gnr mss raar maarja. Als ik sex pistols luisterde vond ik dat vroeger heel leuk, lekker me kamer beetje verbouwen ook, maar nu voelt het gewoon alsof de hele wereld zwart wordt Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 ehm: mxpx dropkick murphys flogging molly(ondnaks dat nummer he gerartje gheghe) pedro the lion norma jean goldfinger relient k Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 o ja en de ouwe gouwe ry cooder otis redding Booker T and the MG's(geen idee heo je dat schrijft) Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 niet dat die pok maar een beetje op die andere lijken o ja en the insyderz five iron frenzy supertones Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 Lol, ik ben blijkbaar niet de enige die altijd nog een hoop bands vergeet op te noemen Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 guns n roses Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 Quote: Op zondag 13 februari 2005 21:52:46 schreef Iriacynthe het volgende: Lol, ik ben blijkbaar niet de enige die altijd nog een hoop bands vergeet op te noemen gheghe nee Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 ken je the ataris reel big fish less than jake rancid all american rejects simple plan (allemaal niet christlijk) Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 mest heeft wel christelijke leden, zijn uber goed en sanctus real is gwoon uberphat Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 Quote: Op zondag 13 februari 2005 22:20:05 schreef gerartje het volgende: ken je the ataris reel big fish less than jake rancid all american rejects simple plan (allemaal niet christlijk) jij hebt smaak mijn jongen jij hebt smaak.... Link naar bericht Deel via andere websites
Metallover 0 Geplaatst 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2005 Elke metalband die vernieuwend is en niet wil voortborduren op het succes van de ander Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2005 dashboard confessional Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2005 Heb geen favo band. Heb niet eens een favoriete muziekstroming. Er is zoveel mooie muziek dat ik me ook niet ga vastbinden aan 1 stroming. - Trance (Tiesto, Armand van Helden, Paul_Van_Dyk, Cygnus X etc) - Jazz (St Germain, de cd Paris Lounge 2 een absolute aanrader) - Jaren '80 (Micheal Jackson, Toto, The Police) - Sommige Top 40 (Robby Williams, U2, REM etc) - Sommige Rock (Everlast, Linkin Park, Papa Rouch) - Techno (Moby, Royksopp, Underworld, Fatboyslim etc) en soms Enya, Clanned, Enigma etc Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2005 @ taam dashboard confessional - vindictated is uberphat zit ook in spiderman2 jeeeh als je da leuk vind, dan vind je fountains of wayne vast ook wel beetje stoer Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2005 Pas Evergrey ontdekt,..tijdens concert,... waren in 't voorprogramma van James LaBrie Link naar bericht Deel via andere websites
Suomi 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 The Rasmus, mijn nummer 1 ben naar 17 concerten van ze geweest, heb regelmatig met Lauri *zanger* en Aki *drummer* een biertje gedronken en heb specials van ze, die weinig te vinden zijn verder ben ik absoluut fan van Nightwish, The 69 Eyes, Rammstein, Schandmaul, Tiktak en Apulanta Link naar bericht Deel via andere websites
metalrick 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 Quote: Op woensdag 18 mei 2005 23:04:53 schreef Suomi het volgende: The Rasmus, mijn nummer 1 ben naar 17 concerten van ze geweest, heb regelmatig met Lauri *zanger* en Aki *drummer* een biertje gedronken en heb specials van ze, die weinig te vinden zijn verder ben ik absoluut fan van Nightwish, The 69 Eyes, Rammstein, Schandmaul, Tiktak en Apulanta wat vind jij van bands als Sonata Arctica en After Forever? Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 Radiohead, op dit moment. Link naar bericht Deel via andere websites
Suomi 0 Geplaatst 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2005 Quote: Op woensdag 18 mei 2005 23:36:01 schreef metalrick het volgende: [...] wat vind jij van bands als Sonata Arctica en After Forever? ik ben bij allebei geweest sonata arctica heb ik bij Ankkarock in Vaanta gezien, ze zijn live als op cd zeer goed en after forever heb ik op huntepop gezien... Floor*zangeres* had alleen een lipleesbroek aan niet dat ik daar moeite mee heb, maar ook zij zijn erg goed Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 Jars of Clay, Third Day, Chris Rice, DC Talk (ik weet het, die zijn uit elkaar:S), Elly & Rikkert Eigenlijk nog veel meer maar dat weet ik nu zo snel ff niet Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 !Kboemm, Jason Upton, Toby Mac, Kees Kraayenoord, Deliriuous?, LaRue, Bebo Norman, Michael W Smith, Robbie Williams, Frank Sinatra Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten