antoon 298 Geplaatst 13 september 2018 Rapport Share Geplaatst 13 september 2018 (bewerkt) Citaat Ja, en je punt is? ... Geen punt. Citaat Er blijft een punt over, de naderende grote verdrukking, lijkt niet echt topics, toch kan je je ook verblijden dat de naam van Jehovah gezuiverd wordt en na de verschrikkingen die we nu eenmaal moeten doorstaan komt het beloofde paradijs Nee voor de dood, als het tot zover zou komen tenminste, daar ben ik niet bang voor werkelijk totaal niet, het zou een verlossing kunnen zijn, de manier waarop daarin zou ik graag wat te zeggen hebben maar denk niet dat dat zoden aan de dijk zet 13 september 2018 bewerkt door antoon spelfouten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 23 september 2018 Rapport Share Geplaatst 23 september 2018 Ik moet zeggen: de laatste tijd krijg ik steeds woorden tijdens bijbellezen en verkondigingen mee over Gods vreugde.. Dat God wil dat we ons verheugen in Hem.. bijzonder ? En nog steeds vind ik het moeilijk.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten