Trajecto 148 Geplaatst 5 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2018 6 uur geleden zei The Black Mathematician: Ik word altijd zo moe van mensen die moeten laten weten dat het niveau niet hoog genoeg is en dat ze weggaan of niet meer reageren, terwijl ze vaak gewoon zeurend blijven en na verloop van tijd weer een nieuw topic openen om te laten weten dat ze nu echt weggaan. Kunnen deze mensen niet gewoon weggaan? Wat mij betreft krijgt iedereen die een afscheidstopic opent per direct een permaban. Och, de moderatie bekijkt dat met wat minder geïrriteerdheid. Het is fijn als iemand blijft en zolang iemand niet dingen doet die echt niet kunnen, stuiven we niet op om iemand maar de deur te gaan wijzen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 @HJW, zo nu en dan hebben de meeste mensen wel last van forummoeheid. Er even tussenuit gaan of voor langere tijd is helemaal geen probleem. Het ga je goed en we spreken elkaar vast wel weer een keer hier of elders. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 Op 5-7-2018 om 17:57 zei The Black Mathematician: Wat mij betreft krijgt iedereen die een afscheidstopic opent per direct een permaban. Helemaal mee eens. Of, de persoon meent het, een permaban maakt dan niet uit. Of, de betreffende persoon is uit op negatieve aandacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW 183 Geplaatst 8 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Thorgrem: @HJW, zo nu en dan hebben de meeste mensen wel last van forummoeheid. Er even tussenuit gaan of voor langere tijd is helemaal geen probleem. Het ga je goed en we spreken elkaar vast wel weer een keer hier of elders. Niet zozeer forum moe. Maar nu teveel bijdragen die te ver van mij afstaan. Misschien spreken we elkaar ook elders. Je woont iig in de buurt. 8 juli 2018 bewerkt door HJW Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 1 minuut geleden zei WdG: Of, de betreffende persoon is uit op negatieve aandacht. Nou, de persoon is op een negatieve manier aandacht aan het trekken. Dat is wat anders dan uit zijn op negatieve aandacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 2 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Nou, de persoon is op een negatieve manier aandacht aan het trekken. Dat is wat anders dan uit zijn op negatieve aandacht. Is inderdaad iets anders en ook goed mogelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Dit is dan zoiets als slechte reclame is ook reclame Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten