Naeva 182 Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Waarom heb je deze avatar, betekent 'ie iets en zo ja: watdan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Avatar=nick=Flash Gordon, redder van het universum Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Mijn avatar is op moment van schrijven een afbeelding van Franciscus van Assisi, geschilderd door Rembrandt. Dit omdat Franciscus mijn patroonheilige is. De naam Frans in mijn nickname verwijst ook naar hem, daar ik binnen de Kerk hem als vormselnaam heb aangenomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Toen ik begon een avatar te gebruiken vond ik het leuk er tevens een soort raadspelletje van te maken. Ik kies afbeeldingen van mensen die op mij veel invloed hebben uitgeoefend. Zodra iemand mijn avatar raadt neem ik weer een andere. Er zijn er meer dan genoeg. Ik vind het ook leuk om te zien wie wie herkent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 De site 'people' waarop mensen uit allerlei culturen staan vind ik prachtig. Zo kwam ik eerst op mijn lieveling avatar een indianen jongen http://www.old-picture.com/indians/Quilcene-Boy.htm. De naam Storm was al bezet en ik koos voor Lobke en daar stond die jongens avatar niet echt bij. Vandaar dit Arabische meisje, past ook niet echt bij een oer-Hollandse Lobke. Wie weet zoek ik wel eens verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 8 uur geleden zei Lobke: Vandaar dit Arabische meisje, Dat meisje heeft een naam en een geschiedenis. Sharbat Gula Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 @Mullog, Bedankt!! Ik heb ooit foto's gezien waar ze als wat oudere vrouw op staat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten