Appie B 134 Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Hallo, Ik ben dus Appie B. Ik had eigenlijk de naam Christiaan willen voeren die ik ook op het forum Geloofsgesprek gebruik. Maar die was blijkbaar al bezet. Heb hier al een paar bekenden gezien die daar ook actief zijn. Ik ben gelovig opgevoed (RK), maar ben al ruim 20 jaar ongelovig. Ik interesseer me sinds enige tijd voor religie. Mijn doel is vooral om te leren van andere mensen over hun religies en levensbeschouwingen. Tevens hoop ik gelovigen ook iets te leren over wat niet-gelovig zijn inhoudt. Het schijnt dat daar ook nog wel eens verkeerde beelden over bestaan. Ben benieuwd wat het mij gaat brengen. Groet, Appie B Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Welkom Appie B, Ook ik heb een interesse voor religie (ontstaan, verspreiding, de diversiteit en verschillen etc) maar daarnaast ook de personen met hun religieuze gedachten en ideeën. Wil graag met ze bespreken of er goede en slechte manieren zijn om een betrouwbaar wereldbeeld te verkrijgen. Hoe (gods)geloof hierin past. Wordt niet door iedereen in dank afgenomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 (bewerkt) Welkom Appie B., hier op het Credible-forum! 26 januari 2017 bewerkt door Trajecto Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 (bewerkt) Welkom Appie B, Tja dat is wel iets anders dan Christiaan, maar je bijdrage zal niet veel anders zijn. Ik zie er al naar uit.. 26 januari 2017 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Welkom Appie! Leuk dat je er bent! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Welkom Christian, ik hoop dat je antwoord krijgt op je vragen. Ik zal proberen ze op een zo duidelijk mogelijk te beantwoorden. Ik ben benieuwd naar je bijdragen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten