Kaasjeskruid 994 Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 (bewerkt) Met een bereik van 4 octaven een gezegend man. Wat een kunstenaar! Gaat zo een grote man (stem) zingen over een klokje... 8 november 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 november 2020 Rapport Share Geplaatst 9 november 2020 (bewerkt) Zo een fijne dikke hond, lekker samen grommen tegen bandieten. 9 november 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 november 2020 Rapport Share Geplaatst 9 november 2020 Doelloos en onzeker, het resultaat van naturalisme uitstekend vertolkt; iedereen in de regen en van de regen in de drup. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Zo prachtig dat ik hem nog een keer plaats. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Duidelijke boodschap en waarschuwing! Luister: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Nog een keer. Wie dit niet mooi vindt is een cultuurbarbaar. 😀 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 20 minuten geleden zei Willempie: Nog een keer. Wie dit niet mooi vindt is een cultuurbarbaar. 😀 Spijt me! Bob Dylan is een getalenteerd schrijver. Maar hij kan echt niet goed zingen. Written by Dylan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Hermanos2: Spijt me! Bob Dylan is een getalenteerd schrijver. Maar hij kan echt niet goed zingen. Written by Dylan Hij is geen geschoolde zanger. "Hij klinkt als een hond die in het prikkeldraad vastzit." Maar dat vinden wij fans nu juist zo mooi. Het is niet zo gepolijst. Het is natuurlijk. Het is rauw. Het is wat het is en niets anders. Het origineel wordt niet overtroffen. 16 november 2020 bewerkt door Willempie aanvulling Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 1 uur geleden zei Willempie: Nog een keer. Wie dit niet mooi vindt is een cultuurbarbaar. 😀 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 1 uur geleden zei Willempie: Hij is geen geschoolde zanger. "Hij klinkt als een hond die in het prikkeldraad vastzit." Maar dat vinden wij fans nu juist zo mooi. Het is niet zo gepolijst. Het is natuurlijk. Het is rauw. Het is wat het is en niets anders. Het origineel wordt niet overtroffen. Het was ook niet mijn bedoeling om het origineel te overtreffen. Dat kan niet. Want over smaak valt niet te twisten. Ik ben blij met zijn schrijftalent. Soms kom ik er pas na jaren achter dat een mooi liedje door hem geschreven is. Volgens mij Make you feel my love ook, toch? Versie van Adele vind ik vreselijk. Van Garth Brooks en Trisha Yearwood prachtig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 17 uur geleden zei Hermanos2: Versie van Adele vind ik vreselijk. Dat meen je niet! Hier het origineel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 2 uur geleden zei Willempie: Dat meen je niet! Hier het origineel. Ja echt. Dat nasale van Adele vind ik vreselijk. De vertolking van Billy Joel vind ik ook goed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ricky Tjin 234 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 (bewerkt) Calum Scott - Britain's Got Talent 2015 Audition week 1 17 november 2020 bewerkt door Ricky Tjin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ricky Tjin 234 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Kyle Tomlinson ~ Britain's Got Talent 2017, Full Audition Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 16 uur geleden zei Hermanos2: Ja echt. Dat nasale van Adele vind ik vreselijk. De vertolking van Billy Joel vind ik ook goed. Billy Joel. Ja! Een fantastische zanger. Maar deze van Bobby ken je toch wel? Een blijvende klassieker. En deze, wat minder bekend, zoals zoveel van zijn ongeveer duizend composities, maar zo ongelooflijk mooi! Vind ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 1 uur geleden zei Willempie: Billy Joel. Ja! Een fantastische zanger. Maar deze van Bobby ken je toch wel? Een blijvende klassieker. En deze, wat minder bekend, zoals zoveel van zijn ongeveer duizend composities, maar zo ongelooflijk mooi! Vind ik. Ik ken ze allebei niet. Hurricane laat mij wel horen dat ie toch zingen kan. Dankjewel daarvoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 3 uur geleden zei Hermanos2: Ik ken ze allebei niet. Hurricane laat mij wel horen dat ie toch zingen kan. Dankjewel daarvoor. Maar het is meer dan dat Dylan de J.S. Bach van onze tijd is. Kunstenaars zijn soms gewoon profeten. En daar dank ik God voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 51 minuten geleden zei Willempie: Maar het is meer dan dat Dylan de J.S. Bach van onze tijd is. Kunstenaars zijn soms gewoon profeten. En daar dank ik God voor. Hier zingen veel grootheden mee. Leuk zoekplaatje en geweldig nummer. Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 9 minuten geleden zei Hermanos2: Hier zingen veel grootheden mee. Leuk zoekplaatje en geweldig nummer. Prachtige, onschuldige muziek. je ziet dat de musici gewoon plezier hebben en genieten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 33 minuten geleden zei Willempie: Prachtige, onschuldige muziek. je ziet dat de musici gewoon plezier hebben en genieten. Ja, ze hebben duidelijk plezier. Roy Orbison verloor zijn vrouw bij een motorongeluk en twee zoons kwamen om toen zijn huis afbrandde. Genoeg ellende.... 37 minuten geleden zei Willempie: Prachtige, onschuldige muziek. je ziet dat de musici gewoon plezier hebben en genieten. Mark Knopfler. Niet de beste zanger, maar wel de juiste stem bij deze muziek. 40 minuten geleden zei Willempie: Prachtige, onschuldige muziek. je ziet dat de musici gewoon plezier hebben en genieten. Nog eene dan. Alles klopt aan dit nummer. Love it. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 5 minuten geleden zei Hermanos2: Ja, ze hebben duidelijk plezier. Roy Orbison verloor zijn vrouw bij een motorongeluk en twee zoons kwamen om toen zijn huis afbrandde. Genoeg ellende.... Mark Knopfler. Niet de beste zanger, maar wel de juiste stem bij deze muziek. Ja, en Dylan heeft de weg gebaand voor ongeschoolde zangers, zoals Knopfler, Jimmi Hendrix en vele anderen. Hij heeft ze de moed gegeven om naturel te zingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Zojuist zei Willempie: Ja, en Dylan heeft de weg gebaand voor ongeschoolde zangers, zoals Knopfler, Jimmi Hendrix en vele anderen. Hij heeft ze de moed gegeven om naturel te zingen. Grappig. Ik voeg Knopfler net toe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten