Lobke 467 Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 @Kaasjeskruid, Ik kijk nooit naar Idols dus ik weet niet wat en wie je bedoelt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 7 uur geleden zei Kaasjeskruid: Na vele mislukkingen bij American Idols, probeert ze het nu op een religieuze tour. Of ben ik nu te negatief? Oh deed ze vroeger bij Idols mee? Ach waarom ook niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 10 uur geleden zei Lobke: Dank voor het plaatsen. In Christ Alone is mijn all time favorite. En deze acoustische versie kende ik nog niet. Prachtig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Grappig en toch leuk! (Marine-uitdrukking). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Deze snap ik niet, hoe mooi het ook is. Ik heb zelfs overwogen of het niet in scene is gezet maar dat kan toch niet met zoveel getuigen? Iemand? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Het lijkt me in scene gezet. Er werd al druk gefilmd met I-pad. En naarmate de zgn. dronkaard langer zong trok hij zij kleding keurig recht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 13 uur geleden zei Lobke: Het lijkt me in scene gezet. Er werd al druk gefilmd met I-pad. En naarmate de zgn. dronkaard langer zong trok hij zij kleding keurig recht. Denk het ook, bij nader inzien. Misschien wilde iemand een punt maken, over te snel oordelen of zo. Ben weer een beetje nostalgisch vandaag: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 @Willempie, Neil Young, Bob Dylan....taaie rakkers. Er zijn hier een stel mensen die ik enorm waardeer, jij bent daar één van. Soms kom je ze nog tegen, je kunt van mening of geloofsvisie verschillen maar toch....Heart Of Gold. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Dit had ik even nodig vandaag. Misschien doe ik er iemand anders ook een plezier mee. Het leven kan zo mooi zijn. Dank U, Vader, voor alle lieve mensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 @Willempie, Mooi!! Ook al vermoed ik dat het een soort rollenspel is, maar dat maakt niet uit. Het kan, goedheid bestaat. Het lied weet je wie het zingen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 4 minuten geleden zei Lobke: @Willempie, Mooi!! Ook al vermoed ik dat het een soort rollenspel is, maar dat maakt niet uit. Het kan, goedheid bestaat. Het lied weet je wie het zingen? Ik heb geen idee maar het is inderdaad prachtig. Heb vandaag wel even de tijd om het proberen uit te zoeken. Wie weet? Dan laat ik het je weten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Fijn!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Nou, dat nam niet eens zoveel tijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Nooit eerder van hem gehoord! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 1 uur geleden zei Willempie: Nou, dat nam niet eens zoveel tijd. Bij mij staat deze op repead ~~terwijl ik de aardappelen schil~~ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Ik kan het niet laten hoor. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Al waren de oceanen gevuld met inkt en zou de hemel een blanco vel papier zijn, dan nog zou ik te weinig hebben om alles over Zijn liefde te kunnen vertellen. En er zijn nog vele andere dingen, die Jezus gedaan heeft, welke, zo zij elk bijzonder geschreven wierden, ik acht, dat ook de de wereld zelve de geschrevene boeken niet zou bevatten. Amen. (Joh.21:25) Lobke en Willempie reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Voor de liefhebbers: Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Ik vraag me nu toch ernstig af waar in dit lied God ontdekt kan worden. Alles komt goed omdat ik sterker ben dan ik doorheb? Hou vast en laat niet los... Moet ik mezelf nu knuffelen ofzo? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: Ik vraag me nu toch ernstig af waar in dit lied God ontdekt kan worden. Alles komt goed omdat ik sterker ben dan ik doorheb? Hou vast en laat niet los... Moet ik mezelf nu knuffelen ofzo? Ik vind het intens verdrietig dat je God er niet in kunt ontdekken. Dit doet me afvragen hoe je thuissituatie is geweest, of je wel liefde hebt gekend. Het lied is in mijn optiek van A tot Z van liefde doordrenkt, de liefde waarmee God Zijn kinderen omgeeft. Zou je je niet kunnen voorstellen dat God dit allemaal tegen jou, Zijn geliefde kind Kaasjeskruid, zegt? Misschien laat de Heer je wel net de radio aanzetten als er zoiets op te horen is. Om Zijn Liefde en Zijn Voorzienigheid te kunnen ontvangen is het zo belangrijk om met een verstilde en alerte geest en een warm hart te wandelen, altijd het goede verwachtend van God, altijd luisterend. Dan ontvang je zoveel meer, en kun je daardoor ook zoveel meer geven, dan je in platte letters vinden kunt, hoe goed het ook is dat we die platte letters ook hebben. Bedankt voor het toch delen van dit prachtige nummer. De meeste mensen gaan aan deze dingen voorbij, terwijl de Heilige Geest van God hun aandacht juist wil richten op de Liefde van de Vader. Maar de mensen jakkeren door en zijn soms zo door religie bevangen dat ze de Levende niet meer opmerken, de Geliefde die hen bij alles in het leven wil bijstaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten