Spring naar bijdragen

Feedback: overzicht is weg


Aanbevolen berichten

Het is allemaal vast veel geavanceerder, en eindelijk een negeerfunctie is een grote vooruitgang (ondanks moralistisch geleuter van users die anderen willen vertellen hoe ze gebruik moeten maken van een forum), maar als smartphone forummer kan ik niet anders concluderen dan dat het geheel veel onoverzichtelijker is geworden. Eerlijk gezegd zo erg dat ik niet weet of ik de moeite ga doen er asn te wennen.

niet dat ik gemist ga worden, dat begrijp ik best. Maar het zou me niets verbazen als ik niet de enige ben die er gewoon geen wijs uit wordt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan hoor, dat het wennen is. Ik zit nu achter laptop en dan is het vooral mooier. Ook wat wennen natuurlijk, maar wel een duidelijke vooruitgang.

Maar zoals gezegd, ik forum eigenlijk 90% via de telefoon. Daar was het oude overzicht met actieve topics + de mogelijkheid te springen naar het eerste ongelezen bericht ideaal. Geen overbodige informatie, alleen topic-titels, dus alles wat je nodig hebt in een klein schermpje.

Ik merk dat ik nu geen snel overzicht heb over actieve topics, en via het overzicht van ongelezen berichten schiet het ook niet op. Alleen al omdat er veel te veel informatie gegeven wordt, waardoor een klein schermpje (iPhone 6) geen overzicht geeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rechts van de tijdslijn kun je bij WEERGAVE echter kiezen voor UITGEBREID of COMPACT. Helpt de compacte weergave misschien iets meer daarvoor?
Maar zoals al gezegd door mij: een tijdslijn gesorteerd op topics in plaats van op tijd zou een zeer waardevolle aanvulling zijn hier. Met inderdaad de mogelijkheid naar het eerste ongelezen bericht te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het eigenlijk best overzichtelijk. Kan er voor de pc prima mee leven. Wel merk ik dat het voor een tablet minder lekker werkt. Functioneel wel beter dan de vorige versie, maar nog niet helemaal optimaal. Met name als je inzoomt lijkt de header (of ja, ik noem het maar ff zo, weet niks van php) daar niet goed op te reageren. Begint m'n scherm te vullen.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid