Flash Gordon 274 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Het is allemaal vast veel geavanceerder, en eindelijk een negeerfunctie is een grote vooruitgang (ondanks moralistisch geleuter van users die anderen willen vertellen hoe ze gebruik moeten maken van een forum), maar als smartphone forummer kan ik niet anders concluderen dan dat het geheel veel onoverzichtelijker is geworden. Eerlijk gezegd zo erg dat ik niet weet of ik de moeite ga doen er asn te wennen. niet dat ik gemist ga worden, dat begrijp ik best. Maar het zou me niets verbazen als ik niet de enige ben die er gewoon geen wijs uit wordt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Zou je iets concreter kunnen zijn? Van andere leden hoor ik juist het tegenovergestelde en mijn persoonlijke ervaring is dat het op mobiel/tablet enorm op vooruit is gegaan. Denk dat het ook een kwestie van wennen is maar graag hoor ik je feedback hierover. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Kan hoor, dat het wennen is. Ik zit nu achter laptop en dan is het vooral mooier. Ook wat wennen natuurlijk, maar wel een duidelijke vooruitgang. Maar zoals gezegd, ik forum eigenlijk 90% via de telefoon. Daar was het oude overzicht met actieve topics + de mogelijkheid te springen naar het eerste ongelezen bericht ideaal. Geen overbodige informatie, alleen topic-titels, dus alles wat je nodig hebt in een klein schermpje. Ik merk dat ik nu geen snel overzicht heb over actieve topics, en via het overzicht van ongelezen berichten schiet het ook niet op. Alleen al omdat er veel te veel informatie gegeven wordt, waardoor een klein schermpje (iPhone 6) geen overzicht geeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Rechts van de tijdslijn kun je bij WEERGAVE echter kiezen voor UITGEBREID of COMPACT. Helpt de compacte weergave misschien iets meer daarvoor? Maar zoals al gezegd door mij: een tijdslijn gesorteerd op topics in plaats van op tijd zou een zeer waardevolle aanvulling zijn hier. Met inderdaad de mogelijkheid naar het eerste ongelezen bericht te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Compact is al stukken beter inderdaad, maar het blijft onoverzichtelijk vind ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Ik vind het eigenlijk best overzichtelijk. Kan er voor de pc prima mee leven. Wel merk ik dat het voor een tablet minder lekker werkt. Functioneel wel beter dan de vorige versie, maar nog niet helemaal optimaal. Met name als je inzoomt lijkt de header (of ja, ik noem het maar ff zo, weet niks van php) daar niet goed op te reageren. Begint m'n scherm te vullen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 21 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Het begint te wennen. Telefoon blijft minder overzichtelijk, maar de nieuwe indeling is mooi. De optie om hele delen dicht te klappen is erg fijn, de optie het hele forum ineens als gelezen te marketen is geweldig. En de negeerlijst is hemels! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten