Morphogenesis 4 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Fijn om te lezen dat er mensen zijn die zich voor credible willen blijven inzetten Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Echt fijn dat mensen moderator willen worden! Maar wat Michiel en ik zoeken is iemand of een groepje iemanden die de zorg voor de dagelijkse gang van zaken op het forum op zich willen nemen. En die heeft/hebben zich helaas nog niet gemeld. Dus heb je een plan voor het doorstarten van Credible met of zonder of alleen frontpage meld je dan op het e-mailadres info at credible. Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Ik vraag mij af wat de dagelijkse bezigheden inhouden, verder indien men niet van een geloofsbelijdenis of kerk uitgaat, maar alleen van wat in de bijbel staat met intepretatie mag ook nog, dan indien ik het aan kan wil ik misschijn mijn steentje bijdragen Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Ik vraag mij af wat de dagelijkse bezigheden inhouden, verder indien men niet van een geloofsbelijdenis of kerk uitgaat, maar alleen van wat in de bijbel staat met intepretatie mag ook nog, dan indien ik het aan kan wil ik misschijn mijn steentje bijdragen Waarom zo'n standpunt innemen waarbij je weet dat je slechts 30% of zelfs minder van het christendom aanspreekt? Maak er dan gewoon een protestants forum van, maar laat dat nou nooit de insteek van Credible zijn geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Het uitgangspunt van Credible, de geloofsbelijdenis van Nicea, staat vast zonder enige binding aan een kerkgenootschap. Deze geloofsbelijdenis betreft eerder 90% van de christenen en dat is inclusief protestanten. De grootste groep die deze belijdenis niet onderschrijft zijn de Jehovagetuigen maar procentueel zijn die niet zo groot. Link naar bericht Deel via andere websites
Janneke 0 Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Daar zitten we dan, Salt4Christ & Janneke, als Credible veteranen op de bank in Canada dit nieuws te lezen. Ondertussen alweer 11 jaar samen, waarvan ruim 7 jaar getrouwd, allemaal begonnen op Credible! Vreemd om te bedenken dat 'daar waar het begonnen is' er straks wellicht niet meer zal zijn. We hebben hier beiden heel wat uren vertoeft, veel leuke mensen leren kennen en ons gevormd in wie we nu zijn. Bedankt voor alle inzet iedereen, 't ga jullie goed! (om even wat toffe credible smilies te gebruiken die herinneringen oproepen) Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 17 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Ha Janneke & Salt4Christ, dat is pas lang geleden! Credible is door de jaren heen ook de wereld over gegaan. Australie, Canada... Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 -tekst- Ik zal al te kijken of ook jij weer eens langs kwam waaien Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Ook ik kreeg het mailtje. Bijzonder om alle reacties te lezen. Michiel en Dingo, complimenten voor hoe jullie verder zijn gegaan. Echt tof om te lezen! Weet je, als iets zijn tijd en functie heeft bewezen, is het helemaal niet erg dat iets stopt. Aan de andere kant, als er nog steeds behoefte is aan Credible dan zou een doorstart met extra hulp natuurlijk heel mooi zijn! Ik vind het mooi om te zien hoe het zo met bekende Crediblers uit mijn tijd gelopen is. Allemaal bekende namen Jongens, wat mooi om te zien dat Credible jullie heeft gevormd tot wie jullie nu zijn Enne, tof dat de boys van TransIP nog steeds sponsoren! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 17 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Ha Glenn, leuk dat je ook even langs komt. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Kan ik de database van Credible krijgen zodat ik het forum verder kan voortzetten? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 18 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Kan ik de database van Credible krijgen zodat ik het forum verder kan voortzetten? Stuur een e-mail naar info@ met je plan hoe je het een en ander denkt op te pakken. Er zijn suggesties gedaan voor het in de lucht houden van de site, maar zonder invulling van een team zal dat ook niet de uitkomst zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Mochten de plannen niet lukken denk ik meer aan een gratis forum die je op internet kunt vinden dat overzicht biedt? Ik hoop niet dat er straks op deze domein naam enkel een foutmeling in beeld komt maar ook een alternatief biedt voor andere christelijke fora. De registratie zou versoepeld moeten worden zodat je geen mensen verliest. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 18 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Mochten de plannen niet lukken denk ik meer aan een gratis forum die je op internet kunt vinden dat overzicht biedt? Huh. Waarom is Credible niet gratis dan? Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Ja voor jouw als gebruiker maar de domeinnaam is niet gratis! Daar dient voor betaald te worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 18 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Dat klopt, dat lost een gratis forum oplossing ook niet op. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Maar een domeinnaam kost ook niet de hele wereld. Link naar bericht Deel via andere websites
Bart-Jan 0 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Maar een domeinnaam kost ook niet de hele wereld. Met veel voldoening beheer ik een gratis doch goedlopend forum en mocht ik een back-up willen kost me dat maar 5 eurootjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Marieke 0 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 He lieve mensen, Bizar! Bizar dat credible stopt, bizar om al die bekende namen voorbij te zien komen. Hartverwarmend om te lezen hoe ieder 'uit die goeie ouwe tijd' terecht is gekomen. Hoe credible direct en indirect zo'n grote invloed heeft gehad op ons (geloofs)leven! En dat geld zeker ook voor mij. Inmiddels in de 30, getrouwd, huisje boompje beestje compleet Credible heeft me na lang zoeken bij een fijne kerk gebracht en een hele bijzondere vriendschap! Ik denk zeker ook terug aan de meetings met Oogje, gezellige avondjes bij Erna en vooral de roadtrip met Diejana en Salty naar JohnM! Dat was echt fantastisch!!! Lieve mensen, hoewel ik hier al jaren niet meer actief was heeft credible en haar geweldige users een zeer warm plekje in mijn hart. Bedankt iedereen die op welke wijze dan ook dit forum heeft gesteund. Met tijd, met gebed... Het gaat jullie goed! God Bless... Marieke Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Maar wat houdt dat dagelijks reilen en zeilen van Credible (waarvoor een plan moet komen) in? Als het simpelweg een forum is met een stel moderators dan is er toch niet meer nodig? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Betekent wel dat je de ambitie om een actief jongerenforum te zijn opgeeft. Dat is wel jammer, maar ook reëel denk ik. Jongeren komen hier soms langs, maar de grootste inhoud wordt toch geleverd door oudgedienden en forumtijgers. Dat kun je in stand houden zoals het is. De ambitie is er echter wel altijd geweest om christelijke jongeren te blijven aanspreken en voor hen ook aansprekende content te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Ja, maar dat heeft nooit gewerkt. Persoonlijk zag ik altijd meer in Credible.nl zoals het daadwerkelijk bestond; namelijk een forum met een discussie en sociale kant. Die hele ambitie om nieuwe content voor jongeren te bieden etc. is nooit vna de grond gekomen en imo was dat ook niet nodig. Als er iets behouden zou moeten blijven is het Credible zoals het is en niet een een ander Credible dat toch niet bestaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 20 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Maar wat houdt dat dagelijks reilen en zeilen van Credible (waarvoor een plan moet komen) in? Als het simpelweg een forum is met een stel moderators dan is er toch niet meer nodig? Als daar heb je precies de crux te pakken. Wat moet Credible gaan bieden in de toekomst en op welke manier? Een stel moderators moeten er dan wel zijn om de boel op orde te houden en voor moderators is het wel zo handig om met (dagelijkse) regelmaat dan aanwezig te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Mwoah ik denk dat het eenvoudiger is dan het wordt voorgesteld. Als het forum gewoon online blijft met een stel moderators is daar verder weinig meer voor nodig. Er hoeft geen innovatief plan met een unieke bijdrage op het internet worden geboden anders dan het forum nu al doet. Maar die mening was ik altijd al toegedaan m.b.t. pogingen om wel nieuwe dingen in te voeren. Jammer dat de ambitie uiteindelijk is omgeslagen in ontmoediging en de beslissing dan maar gelijk het hele forum op te heffen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Ik zie het probleem ook niet zo. Snij de frontpage eraf en laat de niet waar te maken ambitie varen en ga gewoon als basic forum verder. Crewleden die willen stoppen kunnen stoppen want er is vervanging voor (zie aanmeldingen in dit topic). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten