sniffel 0 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Heb in bibliotheken naar de bijbel gezocht en bijna altijd ligt die helemaal op de bovenste verdieping en dan ook nog het verst van de trap, uiteste puntje weggestopt. Nu heb je ook de bekende ebook bijbel en die zetten ze ook helemaal onderin. zie deze site http://www.arsfloreat.nl/downloads.html eerst alle dwaalleren en dan onderaan de bijbel Link naar bericht Deel via andere websites
Rutgerza 0 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Dwaalleren lezen nu eenmaal lekkerder weg dan de Bijbel zelf! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Ik denk dat er ook maar weinig bijbels in de bibliotheek uitgeleend zullen worden. Mensen met interesse hebben er zelf vaak al een of kopen die nieuw of voor 2 euro bij de lokale tweedehandsboekenwinkel. Niet echt een boek wat je leent bij de bibliotheek. Fijn dus dat ze hem toch wel hebben. Wil je online de bijbel lezen dan geeft Google gelijk nuttige links als je een passende zoekopdracht intypt. Wat is het probleem dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Het lijkt me inderdaad dat de meeste mensen een bijbel kopen. 2e hands zijn ze goed betaalbaar. Nieuwe bijbels en nieuwe vertalingen zijn wat duurder. Ik had een Statenvertaling voor 6 euro Uiteraard is het wel handig als een bibliotheek ook bijbels heeft ter uitleen. Daar mensen misschien nieuwe vertalingen eerst even willen doorlezen voor ze er 1 aanschaffen(zoals de BGT) Link naar bericht Deel via andere websites
ZENODotus 142 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Ik weet niet hoe het zit in Nederland... Maar in België heb je gewoon de siso en zizo-codes, en dan staat de bijbel in de rekken waar die codes te vinden zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Bij ons ook in de bibliotheek.. wel een stuk of vier smaken. Link naar bericht Deel via andere websites
pain2hands 0 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 In de wekelijkheid van de GGZ of een psycholoog kan god niet bestaan. God is een gedachten zonder afbeelding,het bestaat dus niet werkelijk voor de overheid. Het kan niet in hun werkelijkheid bestaan...Definitie van godloze... ze zijn simpel weg niet slim genoeg om simpele vergelijkingen te trekken. zoals goden Odin en Jezus en God zelf wel kunnen. ik ben de bijbel juist voor het eerst op een nieuwe manier open gaan slaan,en ik laat m niet bekeren want wat ik zie kan ik geloven en dat mijn kracht. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 In de wekelijkheid van de GGZ of een psycholoog kan god niet bestaan. Wat heeft de geestelijke gezondheidszorg te maken met de plaats van de bijbel in een bibliotheek of in een webwinkel? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten