DeThomas 35 Geplaatst 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst 20 september 2014 Over dit artikel: http://www.tickld.com/x/this-woman-just ... -seriously Samengevat gaat het er over dat een mevrouw Harry Potter heeft herschreven als een stichtelijk christenlijk werkje. Wettelijk gezien zou je het onder parodie kunnen scharen, dus het zal qua rechten wel mogen, maar niet te min, is dit niet een beetje godsdienstwaanzinnig? Ik twijfel nog steeds of het geen hoax is. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst 20 september 2014 Ik denk dat het een hoax is en anders is het vooral wansmaak. Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst 20 september 2014 Eindelijk...!! Het zou tijd worden! Als ze nog 5 jaar gewacht had, dan liepen er tegen die tijd waarschijnlijk nog meer "fornicating evolutionists" rond in deze wereld... Maar nu wordt het tij gekeerd!!! Ik zal hem ook snel eens lezen... Als tegengif tegen het (best aangenaam) doorworstelen van de originele 7 delen... Link naar bericht Deel via andere websites
watson45 0 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Samengevat gaat het er over dat een mevrouw Harry Potter heeft herschreven als een stichtelijk christenlijk werkje. Wettelijk gezien zou je het onder parodie kunnen scharen, dus het zal qua rechten wel mogen, maar niet te min, is dit niet een beetje godsdienstwaanzinnig? Link naar bericht Deel via andere websites
Rutgerza 0 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Hahaha lol Maar als het echt was had er vast wel een plaatje van de kaft en een linkje naar amazom.com bij gestaan. De naam van de schrijfster wordt niet eens genoemd. Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Samengevat gaat het er over dat (...)Harry Potter heeft herschreven als een stichtelijk christelijk werkje. Voldoet beschreven ook?Maar als het echt was had er vast wel een plaatje van de kaft en een linkje naar amazom.com bij gestaan. http://www.amazon.co.uk/Baptizing-Harry ... 1587680580 Benedictine monk publishes 'Christian reading' of Harry Potter Harry Potter may seem like an unlikely read for a Benedictine monk, but Father Luke Bell has turned his attention to the young wizard to write a book of his own. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Father Luke zal echter wel geen vrouw zijn, denk ik zo. En volgens mij is dat boek ook geen herschrijving, maar een overweging. Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Dat moet je breed zien Klopt natuurlijk wat je zegt, maar het essentiële blijft toch wel hetzelfde: een herinterpretatie van Harry Potter als een "stichtelijk christelijk werkje". Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 29 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Ik ben inderdaad erg trots op die zinsnede. Ik heb hem volgens mij gestolen, maar geen idee waarvan. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Volgens mij is die van Luke Bell een ander boek, broer konijn. Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Volgens mij is die van Luke Bell een ander boek, broer konijn.Dat kun je niet hard maken Ursa ! Uit nauwkeurige bestudering van de bronnen en na ampele overweging van de argumenten kan niet zonder besef van de realiteit worden geoordeeld dat "Hogwarts School Of Prayer and Miracles" een echt bestaand boek is.. Overigens: Luke Bell schrijft een boek dat Harry Potter neerzet als een boek van christendom. Luke Bell kerstent dus Harry Potter. Normaliter wordt Harry Potter besproken als gevaar en als iets occults. Normaal is dan dat gelovigen het gaan veroordelen. http://www.cbn.com/spirituallife/online ... banes.aspx "Hogwarts School Of Prayer and Miracles" gaat dus uit van het tweede, en maakt gebruik van de geestelijke inzichten van het boek van Luke. Want in feite doet Hogwarts School of Prayers and Miracles precies hetzelfde: het kerstent Harry Potter. De originele naam was: "Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry", dus je kunt ze samenvoegen als één brede school: "Hogwarts High".. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten