Michiel 14 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Beste Credibler, Wij hebben het idee gekregen om een klankbordgroep op te zetten van gebruikers. Om samen met gebruikers te kijken naar Credible. Voor deze groep hebben we een drietal vragen geformuleerd, waar we antwoord op zoeken: Hoe bereiken we (blijvend) jongeren? Hoe kunnen we Credible weer actiever krijgen dan het nu is? Wat moet er veranderen om jou als ambassadeur van Credible te laten optreden? Binnen deze klankbordgroep mag/ alles aangaande Credible worden besproken. Om dit mogelijk te maken hebben we een subforum hiervoor opgezet. Alleen groepsleden hebben hier toegang toe via deze groep. De groep wordt beheerd door Dingo, Henriëtte en ondergetekende. Wij hopen via deze setting de ruimte te bieden om in een open sfeer met elkaar van gedachten te wisselen hoe we Credible een stap voorwaarts kunnen maken. De volgende gebruikers hebben toegestemd om mee te doen aan deze groep: Eli7, Morphogenesis, Ebbeloe, Fee, Hendrik-NG, Davy964, Olorin en Raido. Ideeën die we vatbaar achten zullen we uit werken om dat in te voeren op Credible. Hoe het een en ander eruit gaat zien zal de tijd leren. Bij vragen horen we dat graag. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 goed idee! maar de mannen zijn volgens mij wel een beetje oververtegenwoordigd in de groep. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 goed idee! maar de mannen zijn volgens mij wel een beetje oververtegenwoordigd in de groep. Interesse? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 goed idee! maar de mannen zijn volgens mij wel een beetje oververtegenwoordigd in de groep. Volgens mij zijn mannen ook meer vertegenwoordigd op Credible hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 oh ik dacht juist de vrouwen in de meerderheid waren! wordt dus tijd voor een herintroductie van die handige symbooltjes bij usernames Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Volgens mij is het 50/50 hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 goed idee! maar de mannen zijn volgens mij wel een beetje oververtegenwoordigd in de groep. Ook van Fee een positieve reactie ontvangen en haar aan het lijstje toegevoegd. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 De klankbordgroep is niet veel kleiner dan het totaal aantal actieve users. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 De klankbordgroep is niet veel kleiner dan het totaal aantal actieve users. Rally the troops Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ook zitten er relatief weinig users uit Rome in de klankbordgroep is mijn idee... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Olorin verzorgt de banden met het Vaticaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Succes! Wat dit forum meer aantrekkelijk zal maken voor jongere deelnemers is dat de oude bokken zoals ik eens plaats gaan maken voor de jongere generatie die zelf het wiel weer wil gaan uitvinden/op gaan zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 goed idee! maar de mannen zijn volgens mij wel een beetje oververtegenwoordigd in de groep. Interesse? oh helemaal niet gezien dit gisteren. Maar: nee hoor, jullie hebben mensen uitgekozen om een reden, dan ga ik me niet opdringen Leuk dat Fee ook mee doet Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ook zitten er relatief weinig users uit Rome in de klankbordgroep is mijn idee... Constantinopel komt er helemaal karig vanaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ook zitten er relatief weinig users uit Rome in de klankbordgroep is mijn idee...Ik heb het volste vertrouwen in onze delegaat Olorin. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ook zitten er relatief weinig users uit Rome in de klankbordgroep is mijn idee...Ik heb het volste vertrouwen in onze delegaat Olorin. Woont een tijdje in Rome en begint meteen al met majesteitelijk meervoud te praten. (of wonen er meer users in de stad die op zeven heuv'len is gebouwd?) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ook zitten er relatief weinig users uit Rome in de klankbordgroep is mijn idee... Constantinopel komt er helemaal karig vanaf. Nou, begin met werven in je parochie.* * Als dat zo heet. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ook zitten er relatief weinig users uit Rome in de klankbordgroep is mijn idee...Ik heb het volste vertrouwen in onze delegaat Olorin. Ik word graag in deze functie aangesproken als Grootinquisiteur Olorin. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Hahahaha Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Olorin in zijn nieuwe rol. Link naar bericht Deel via andere websites
bernard 3 30 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Beste Credibler,Wij hebben het idee gekregen om een klankbordgroep op te zetten van gebruikers. Om samen met gebruikers te kijken naar Credible. Voor deze groep hebben we een drietal vragen geformuleerd, waar we antwoord op zoeken: Hoe bereiken we (blijvend) jongeren? Hoe kunnen we Credible weer actiever krijgen dan het nu is? Wat moet er veranderen om jouw als ambassadeur van Credible te laten optreden? Binnen deze klankbordgroep mag/ alles aangaande Credible worden besproken. Om dit mogelijk te maken hebben we een subforum hiervoor opgezet. Alleen groepsleden hebben hier toegang toe via deze groep. De groep wordt beheerd door Dingo, Henriëtte en ondergetekende. Wij hopen via deze setting de ruimte te bieden om in een open sfeer met elkaar van gedachten te wisselen hoe we Credible een stap voorwaarts kunnen maken. De volgende gebruikers hebben toegestemd om mee te doen aan deze groep: Eli7, Morphogenesis, Ebbeloe, Fee, Hendrik-NG, Davy964, Olorin en Raido. Ideeën die we vatbaar achten zullen we uit werken om dat in te voeren op Credible. Hoe het een en ander eruit gaat zien zal de tijd leren. Bij vragen horen we dat graag. Is het toegestaan om enkele suggesties aan de klankbordgroep te doen betreffende een mogelijke verbetering? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Stuur een pb naar Michiel/Dingo/Henriëtte, zou ik zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Of post het hier, de klankbord groep bestaat gewoon uit gebruikers die kunnen ook in 'Het Gewone Credible' lezen Link naar bericht Deel via andere websites
bernard 3 30 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Of post het hier, de klankbord groep bestaat gewoon uit gebruikers die kunnen ook in 'Het Gewone Credible' lezen Dit wil ik wel doen maar dan graag met de toestemming van de klankbordgroep Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Geen probleem wat mij betreft hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten