Wietse 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Nou, ik ben zojuist voor de eerste keer in m'n leven voor de tv in tranen uitgebarsten...Nee, ik ben niet zwanger XD Heb je naar bambi gekeken Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Haha nee XD So you think you can dance. Een deelneemster haar zus was uit Spanje naar de studio gekomen en ze wist van niets. Ze was totaal overrompeld en barstte in tranen uit. En ik dus om de één of andere reden ook. Heb ik dus nooit he Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Haha nee XD So you think you can dance. Een deelneemster haar zus was uit Spanje naar de studio gekomen en ze wist van niets. Ze was totaal overrompeld en barstte in tranen uit. En ik dus om de één of andere reden ook. Heb ik dus nooit he Aww, als het om familie zaken gaat dan moet ik ook altijd wel een traantje weg pinken Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Wat Wietse zegt inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ik ga jullie verblijden met het nieuws dat mijn rijbewijs voor minimaal 3 jaar verlengd word. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Gefeliciteerd Paul! Het is je gemeend gegund! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Dank je Morph. Iemand zin om een keer te touren? (tour meeting of zo ) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ik blijf vandaag maar een beetje binnen... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Niet eens een felicitatietopic Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Voor Mark1987? Niemand houdt je tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 29 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Morphie toch! Wou je zeggen dat je jarig bent geweest? In dat geval gefeliciteerd hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Geweest!? Nog steeds!! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 29 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Dan wens ik je nog een hele mooie verjaardag toe vandaag! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Geweest!? Nog steeds!! Van harte gefeliciteerd! Iemand moet dan snel een verjaardagstopic voor je maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Morph; Nog van harte gefeliciteerd, leuke verjaardag gehad? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Morph, ook van mij nog een megaformidastische verjaardag!! Mijn nichtje van 6 (oudste dochter van jongste broer) is deze week voor het eerst op ponykamp bij ons in het dorp, op de manege waar ik al 15 jaar ga rijden. Daarstraks ging ik even langs en toen moest ze net rijden. Ze deed dat zo goed, was zo fier op haar En elke keer als ze me passeerde, moest ze zo lachen en deed ze extrahard haar best Keileuk om te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 El Morpho,nog gefeliciteerd! Toevallig geen 26 geworden? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Vandaag bij mijn ouders op bezoek geweest, eerder deze week naar de kapper. Ik vroeg aan mijn moeder wat ze van mijn nieuwe kapsel vond. Haar antwoord, erg netjes maar behoorlijk bevindelijk . Ik beschouwde dat als een compliment Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Dit topic even uppen.Hoe gaat het met de leden. En nog wat leuks beleefd? Ha toevallig, ik wilde net spammen dat ik dinsdag een kat krijg! ... en ze is lÃef Ze is voor zo ver dat mogelijk is al aan ons vertrouwd, probeert steeds ondeugende dingen uit te halen en ze zoekt de aandacht echt op. Die ik dan met liefde geef natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Over een aantal dagen komt hier de extended edition van The Hobbit film 1 uit. Ik weet dat er een collector's edition komt, met een beeldje van Bilbo en Gollem, maar ik kan hem nergens vinden bij welke webshop dan ook. Behalve bij Amazon, maar ik kan me toch niet voorstellen dat het alleen via Amazon te verkrijgen zal zijn?!? Iemand die meer weet toevallig? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ik denk dat ik toch een internetverslaving heb Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Verslavingen zijn nooit goed... Ik begin volgende week donderdag eeeeeiiiiindelijk aan mijn opleiding. Het ging twee weken duren. Blijkbaar is 4 een half uurtje van hier gelijk aan 2... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ik zat mij net af te vragen, wat is "gezond" internet gebruik? En hoeveel uur per dag normaal is Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Test: kun je een week zonder? Doe het eens, gewoon doen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten