Olorin 155 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Geweldig!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 K3, oma's aan de top Hoor jij wat ik hoor? Ik hoor onverstaanbaar gebral. Het is echt té triest als je geloofd dat dit impact heeft op kinderen. het getuigd echt van onintelligentie als je dat geloofd. Dán ben je pas gevaarlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 misschien is dat onverstaanbare gebrabbel dan wel tongentaal, zou toch ook kunnen? Waarom halen ze 'massamoord' e.d. er uit, alsof ze dat zelf willen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Quote: Op vrijdag 04 mei 2007 21:11:14 schreef Frique het volgende: misschien is dat onverstaanbare gebrabbel dan wel tongentaal, zou toch ook kunnen? Waarom halen ze 'massamoord' e.d. er uit, alsof ze dat zelf willen.. Tuurlijk, veel creativiteit komt er bij kijken. Maar dat is bij al die nummers die omgedraaid worden zo. Wel een beetje een vreemde bezigheid eigenlijk, nummers achterstevoren afluisteren en dan kijken wat je er voor tekst in kan leggen... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2007 Ja inderdaad, mensen bang maken is gewoon hun hobby volgens mij.. Waarom zou je zo iets doen? Laat het liedje gewoon leuk zijn zoals het is, wie luistert het nou achterste voren? Link naar bericht Deel via andere websites
Leichim 0 Geplaatst 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2007 Sommige dingen van die site lijken er niet eens op, zo kan je overal wel iets voor vinden als je het om draait. Net zoals met die kernbom opwekking, hahahaha.... Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2007 Marco Borsato ook al met het nummer Rood Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2007 Ben ik altijd blij dat ik zo'n soort filmpje altijd eerst even doorspoel om dat te voorkomen... Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2007 Ik vind dat zulke niet-leuke filmpjes.. Ik heb nog nachtemrries van een of andere thriller die ik gekeken heb toen ik twaalf was. Dankjewel Groninger. (En dat is serieus, dit soort dingen kan ik en niet om lachen en waardeer ik echt niet.) Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2007 Sorry hoor, maar ik ben het helemaal met mystique eens.. Verschikkeling niet leuke filmpjes Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2007 Ook mee eens overigens. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2007 Quote: Op vrijdag 01 juni 2007 12:45:23 schreef Groninger het volgende: Marco Borsato ook al met het nummer Rood Ik ken betere dan die. Deze is wel heel erg slecht. Ik schrok nauwelijks, misschien ben ik ook afgestompt Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten