Kwispel 1 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Sommige forumleden krijgen wel 20 keer te horen hoe goed ze zijn en anderen bedelen om een compliment. Raar topic. Link naar bericht Deel via andere websites
HJW 183 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Sommige forumleden krijgen wel 20 keer te horen hoe goed ze zijn en anderen bedelen om een compliment. Raar topic. Kwispel geeft in andere topics aan niet zo veel te hebben met complimenten en goed zijn. Toch komt ze hier wel eens langs. Ik denk dat ze stiekem toch meer heeft met positiviteit dan ze wil toegeven. Mijn complimenten om er hier toch voor uit te komen !! Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Sommige forumleden krijgen wel 20 keer te horen hoe goed ze zijn en anderen bedelen om een compliment. Raar topic. Kwispel geeft in andere topics aan niet zo veel te hebben met complimenten en goed zijn. Toch komt ze hier wel eens langs. Ik denk dat ze stiekem toch meer heeft met positiviteit dan ze wil toegeven. Mijn complimenten om er hier toch voor uit te komen !! Dank je wel. Je hebt helemaal gelijk, ik ben een gewone moeder en oma en echtgenoot en doe erg mijn best om mijn geliefden een plezier te doen en met één compliment, smelt ik al. Niets menselijks is mij vreemd en geloof me. Ik ben een heel vriendelijk aardig mens. Kijk maar op mijn Facebookpagina. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Admod note:Offtopic berichten verwijderd, dit topic draagt de naam: 'Zeg iets positiefs over de persoon boven je' en niet 'het nationale afkraak van topics topic'. Dus graag iets positiefs zeggen over de user boven je of blijf anders weg. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 De crew van Credible.nl is gewoon goed bezig en probeert toch, ondanks alle beperkingen en onoverkomelijkheden, het forum netjes en opbouwend te houden. Dankzij haar harde werk kunnen wij hier op deze bijzondere plaats vol geschiedenis onze discussies blijven voeren. En dat mag ook gewoon eens gezegd worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Dat mag zeker gezegd worden. En dat is bij jou in zeer goede handen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten