MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 MysticNetherlands is heel scherp. Hij heeft bijvoorbeeld zo in de gaten als je iemand al voor de tweede keer aan het prijzen bent in hetzelfde topic Omdat ik Josephina niet zo goed ken en de zoekfunctie gebruikte Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 BOT, we waren gebleven bij Robert Frans. Robert Frans kan naar mijn idee moeilijk geformuleerde kennis in makkelijke woorden uitleggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 MysticNetherlands is heel scherp. Hij heeft bijvoorbeeld zo in de gaten als je iemand al voor de tweede keer aan het prijzen bent in hetzelfde topic Omdat ik Josephina niet zo goed ken en de zoekfunctie gebruikte Had je niet door dat ik je voor de tweede keer prees in dit topic? Gewoon Paul weet veel van vrachtwagens en vrachtwagens zijn cool. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Cyrillisch heeft een stoere ondertitel-zin-ding Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Dwarrel is een schat van een dame die een gevoelig hart heeft voor mensen die het wat moeilijker hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 (haha precies de goede persoon reageert ) eli is nog steeds dezelfde aardige persoon, alleen met een metamorfose uiterlijk en naar eigen-zeggen volwassener Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Over onderschriften gesproken, Dwarrel heeft al jaren hetzelfde tot de verbeelding sprekende onderschrift. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ursa rookt pijp, en dat geeft hem een zeemans look. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Paul is grappig en hij kan je doen lachen. Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 floes komt naar de meeting! en dat vind ik leuk!!! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Brabbeldasje lijkt me een gezellige meid. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Brabbeldasje lijkt me een gezellige meid. Wanneer GP de motor start, is het net alsof je een leeuw hoort brullen. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Eli7 is een intelligente en vriendelijke jongeman. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Skippy is de meest intelligente, aardige, wijze, knappe, leuke, lieve user die ooit op Credible is geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Skippy ontbreekt het niet aan zelfvertrouwen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Cyrillisch lijkt een beetje op Frits Sissing. ( En Eli7, afhankelijk van wat voor motorgeluid je in gedachten hebt, heb je gelijk! ) Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Gewoon Paul, lijkt me heel beheerst en rustig, uiteraard in de positieve zin des woords (d0000h, gezien t topic). Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Mystic, is muzikaal maar kan gelukkig over meer praten dan enkel muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 IDN is een trotse robot. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Eén zwaluw maakt nog geen zomer, toch lijkt het er op dat de wijzen uit het Oosten deze kant op aan het komen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 7 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Eli7 neemt altijd de tijd om goed uigewerkte antwoorden in dit forum op te pennen, is altijd vriendelijk en volgens mij deel ik min of meer met hem mijn opvatting over de Goddelijkheid van Jezus. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Mystic, Heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel. Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Lobke lijkt me een ontzettend gezellige vrouw! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 IDN heeft een grappige avatar Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 dwarrel heeft een regenboog in har avatar! en dat... is awesome Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten