MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Zeg iets positiefs over de persoon boven je. Probeer het bij 1 compliment oid te houden zodat mensen meerdere malen de ronde kunnen doen Ik zal beginnen, en kan bijna niet kiezen omdat ik over zoveel mensen hier zoveel positiefs weet te zeggen. Ik vind t n moeilijke keuze, maar ik hopp later nog veel kansen te krijgen wat betreft de anderen Ik begin met cobybryant, enigzins arbitrair maar omdat ik ook vaak kritiek op haar heb. Heeft een rotsvast geloof waar velen jaloers (op een goede manier) op zouden moeten zijn, inclusief ik. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nou snap ik (serieus) dat er over mij weinig positiefs gezegd kan worden dus om het jullie makkelijk te makem: we beginnen gewoon met cobybryant Kom kom, zo moelijk is t niet Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ha, er is best wat leuks over jou te zeggen: ik vind het tof hoe jij je niet afsluit voor dierenleed e.d. in de wereld en je kop niet in het zand steekt. Zouden meer mensen mogen doen wat mij betreft. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Jehes, een complimententopic! We krabben elkaars rug. Henriëtte houdt ook zo veel van haar beestjes, mooi om te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Niemand weet iets positiefs over mij? Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Jazeker. Je reacties laten een innerlijke kalmte zien. Vind ik mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Heeft een gezond dosis humorvol sarcasme. Link naar bericht Deel via andere websites
Veritas Illustrat 4 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Niemand weet iets positiefs over mij? Je hebt gewoon geen mensen "onder" je. Er is dus nog hoop voor je. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ondanks dat ie 'de regel verbreekt' en Wietse nog een reply verschuldigt is, een iemand die de tijd en moeite neemt zijn/haar discussie partner van een antwoord te voorzien en deze discussie op n prettige toon te laten verlopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Zeg MN aan het vissen naar complimenten? Is open voor nieuwe inzichten en discussieert scherp. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik van het knap dat hitchens beleeft kan blijven op een forum dat als thema christendom heeft. Terwijl christendom haaks staat op zijn levensovertuiging. Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Blijft geduldig gaan voor de herkansing, ook al wordt ze eens overgeslagen. Mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Blijft geduldig gaan voor de herkansing, ook al wordt ze eens overgeslagen. Mooi! Ik ben een hij haha. Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dat kan niet. Je zit nu al voor de 3e keer naar een compliment te vissen. Je MOET dus wel een vrouw zijn... (maar serieus: sorry... ) Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dat kan niet. Je zit nu al voor de 3e keer naar een compliment te vissen. Je MOET dus wel een vrouw zijn... Oe, deze vind ik niet leuk;-) Vind het leuk om complimenten te geven. Erom vissen doe ik niet aan:-P Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 dubbelsorry.... Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ja halloooo! Kletsen doen jullie maar ergens anders ja? We zijn hier niet voor de gezelligheid maar om complimenten te geven! Dat gezegd hebbende... Heeft volgens mij een impossante Bijbelkennis en is altijd vriendelijk in de omgang. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 * imposant Mystic heeft veel kennis, zowel van (geestes)wetenschappen als van Oosterse godsdiensten. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ursa is een kerel met humor en intelligentie en volgens mij best wel iemand met een aardig karakter. Bovendien is hij een taalpurist en dat is dik ok! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Als ik aan Floes denk dan denk ik dapper. Iemand die het niet altijd makkelijk heeft en heeft gehad maar er toch weer boven op komt. Ik wens haar dan ook veel liefde en enorm veel goeds op haar levenspad. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Lobke Een man/vrouw met echt de meest zinnige posts van t forum af en toe, en n hart zo groot als een skippybal (kon even nix beters verzinnen maar t is positief bedoeld, uiteraard). Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Echt tof dat je zo'n topic geopend hebt! Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Volgens mij ben jij een heel positief ingesteld persoon. Van het leven genieten is goed en aanstekelijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Fee is gestopt met roken! Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 (Al drie en een halve maand! ) Ursa lijkt me een zeer evenwichtig persoon. Rustig aan, rook nog een pijpje voordat je beslissingen neemt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten