Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Tegenwoordig gaat iedereen naar de sportschool en doet aan fitness. Het werkt wel aanstekelijk, vandaar dat het me wel gepast leek dit topic te openen zodat de users wat spieren kunnen kweken. Ik druk 150 kilo twintig keer. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Sportschool weer opgepakt. Alleen die wereldse muziek verderfelijk. Direct een ethische vraag. Ik heb een poosje aan kickboksen gedaan. Kan ik dit als christen blijven doen? Heeft toch wereldse wortelen vanwege mix muay thai en karate, ook is het best gewelddadig. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Sportschool weer opgepakt. Alleen die wereldse muziek verderfelijk.Direct een ethische vraag. Ik heb een poosje aan kickboksen gedaan. Kan ik dit als christen blijven doen? Heeft toch wereldse wortelen vanwege mix muay thai en karate, ook is het best gewelddadig. Ik vind dat je nogal wettisch denkt als je het me niet kwalijk neemt dat zo direct te stellen. Ben je nog niet zo lang geleden bekeerd? Christenen zijn geroepen tot vrijheid en vrijheid betekent dat je jezelf niet allerlei wetten moet opleggen, want dat is juist waar we van bevrijd zijn. On topic: Ik ga vanaf volgende week naar de sportschool, die dikke buik moet een sixpack worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ben niet met je eens. Ieder geval goed bezig. Bij mij is gewicht verlies en conditie waarvoor ik train. Hoeveel minuten train je? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ben niet met je eens. Ieder geval goed bezig. Bij mij is gewicht verlies en conditie waarvoor ik train. Hoeveel minuten train je? Het streven is een uur per dag of langer als ik de smaak te pakken krijg. Ik wil de overtollige kilo's kwijt en een beetje gespierd worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ben niet met je eens. Ieder geval goed bezig. Bij mij is gewicht verlies en conditie waarvoor ik train. Hoeveel minuten train je? Het streven is een uur per dag of langer als ik de smaak te pakken krijg. Ik wil de overtollige kilo's kwijt en een beetje gespierd worden. Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ben niet met je eens. Ieder geval goed bezig. Bij mij is gewicht verlies en conditie waarvoor ik train. Hoeveel minuten train je? Het streven is een uur per dag of langer als ik de smaak te pakken krijg. Ik wil de overtollige kilo's kwijt en een beetje gespierd worden. Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar. Ben 10-15 kilo te zwaar maar aangezien ik lang ben valt het nog mee. Als ik het om kan zetten in spieren ben ik ook blij. Hoeveel gewicht moet jij kwijt? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Het streven is een uur per dag of langer als ik de smaak te pakken krijg. Ik wil de overtollige kilo's kwijt en een beetje gespierd worden. Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar. Ben 10-15 kilo te zwaar maar aangezien ik lang ben valt het nog mee. Als ik het om kan zetten in spieren ben ik ook blij. Hoeveel gewicht moet jij kwijt? 30 a 40 kilo. Ik moet ook mijn eet patroon aanpassen. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Sportschool weer opgepakt. Alleen die wereldse muziek verderfelijk.Direct een ethische vraag. Ik heb een poosje aan kickboksen gedaan. Kan ik dit als christen blijven doen? Heeft toch wereldse wortelen vanwege mix muay thai en karate, ook is het best gewelddadig. Ik ken twee mensen die er behoorlijk aggressief van waren geworden en daarom zijn gestopt toen ze christen werden. Ga maar liever gewoon naar de sportschool. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar. Ben 10-15 kilo te zwaar maar aangezien ik lang ben valt het nog mee. Als ik het om kan zetten in spieren ben ik ook blij. Hoeveel gewicht moet jij kwijt? 30 a 40 kilo. Ik moet ook mijn eet patroon aanpassen. Dat is ook wat ik kwijt moest. Toen het me lukte mij eetpatroon aan te passen ben ik in een jaar 25 kilo kwijtgeraakt. Daarna stagneerde mijn gewicht en ben ik nog minder gaan eten maar nu heb ik constant honger. Hoop nu met fitness dat ik kan afvallen en toch nog een beetje lekker eten. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Wat voor methode heb je gebruikt qua eet patroon? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Wat voor methode heb je gebruikt qua eet patroon? Heel simpel de helft minder, maar wel hetzelfde blijven eten. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Goede tip, zal er over na denken. Deze zin uit de bijbel haal ik aan als ik het moeilijk heb met sport en gezond eten. Korintiërs 6:19 Of weet u niet dat uw lichaam een tempel is van de heilige Geest, die in u woont en die u ontvangen hebt van God, en weet u niet dat u niet van uzelf bent? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Vergeet echter dit ook niet: ‘Oefening van het lichaam heeft immers weinig waarde, maar een godsdienstig leven is in alle opzichten waardevol, want het houdt beloften in voor zowel dit leven als het toekomstige.’ Dit woord is betrouwbaar en verdient volledige instemming! (1 Timoteüs 4,8-9) ;) Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Lol. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ik ga niet naar een sportschool. Ik associeer het teveel met vieze woorden als bewegen enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik ga wel soms, en soms doe ik aan hardlopen. Het streven is twee keer per week 'iets' doen maar dat lukt niet altijd. Wel stom van je Ken dat je net nu ik er over aan het twijfelen was of ik vanavond wel zou gaan, je zo'n topic opent. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik heb mijn privé sportschool met PlayStation Move met wat fitness games. Maar ik moet juist niet afvallen, maar aankomen. Ik probeer nou al weken om de zestig kilo te bereiken, maar ik kom maar niet over 59,9 heen. Ik sport dan ook om wat meer spieren te krijgen en conditie op te bouwen. Het voelt wel goed, zo'n uurtje flink zweten. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik ga niet naar een sportschool. Ik associeer het teveel met vieze woorden als bewegen enzo. En ik met vrij succesvolle maar nu niet zoveel meer toegepaste evangelisatiemethoden: Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik ga wel soms, en soms doe ik aan hardlopen. Het streven is twee keer per week 'iets' doen maar dat lukt niet altijd.Wel stom van je Ken dat je net nu ik er over aan het twijfelen was of ik vanavond wel zou gaan, je zo'n topic opent. Luiheid wordt door Ken afgestraft met keihard trainen! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Eerlijkheidshalve houd ik ook niet zo van bewegen, maar ik wil er een paar kilo's af hebben en wat spieren kweken. Graag zou ik willen dat ik dat kon bewerkstelligen door gedisciplineerd elke avond 10 biertjes te drinken maar helaas krijg je daar alleen een opgezwollen buik van. Link naar bericht Deel via andere websites
1983char 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Veel cardiofitness, letten op je eten offcourse wat je eet maar ook hoeveel je eet. Om de 2 uur eten en avondeten maar 1 bordje en niet nog een keer opscheppen! Groente kan altijd... Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Toevoeging: beter cardio EN spiermassa opbouwen. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik druk 150 kilo twintig keer. Benchpress neem ik aan? Dat is best wel impressive. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik ga nu 4 maanden naar de sportschool, en officieel vooral voor conditietraining. Met nadruk op officieel. De fitness is niet extreem, maar wel lekker. inmiddels valt een van de fitnessapparaten wel af, omdat ik mijn rechterschouder er te veel mee hoorde kraken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten