Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Sportschool weer opgepakt. Alleen die wereldse muziek :X verderfelijk.

Direct een ethische vraag.

Ik heb een poosje aan kickboksen gedaan. Kan ik dit als christen blijven doen? Heeft toch wereldse wortelen vanwege mix muay thai en karate, ook is het best gewelddadig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sportschool weer opgepakt. Alleen die wereldse muziek :X verderfelijk.

Direct een ethische vraag.

Ik heb een poosje aan kickboksen gedaan. Kan ik dit als christen blijven doen? Heeft toch wereldse wortelen vanwege mix muay thai en karate, ook is het best gewelddadig.

Ik vind dat je nogal wettisch denkt als je het me niet kwalijk neemt dat zo direct te stellen. Ben je nog niet zo lang geleden bekeerd? Christenen zijn geroepen tot vrijheid en vrijheid betekent dat je jezelf niet allerlei wetten moet opleggen, want dat is juist waar we van bevrijd zijn.

On topic:

Ik ga vanaf volgende week naar de sportschool, die dikke buik moet een sixpack worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ben niet met je eens.

Ieder geval goed bezig. Bij mij is gewicht verlies en conditie waarvoor ik train. Hoeveel minuten train je?

Het streven is een uur per dag of langer als ik de smaak te pakken krijg. Ik wil de overtollige kilo's kwijt en een beetje gespierd worden.

Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ben niet met je eens.

Ieder geval goed bezig. Bij mij is gewicht verlies en conditie waarvoor ik train. Hoeveel minuten train je?

Het streven is een uur per dag of langer als ik de smaak te pakken krijg. Ik wil de overtollige kilo's kwijt en een beetje gespierd worden.

Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar.

Ben 10-15 kilo te zwaar maar aangezien ik lang ben valt het nog mee. Als ik het om kan zetten in spieren ben ik ook blij. :)

Hoeveel gewicht moet jij kwijt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het streven is een uur per dag of langer als ik de smaak te pakken krijg. Ik wil de overtollige kilo's kwijt en een beetje gespierd worden.

Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar.

Ben 10-15 kilo te zwaar maar aangezien ik lang ben valt het nog mee. Als ik het om kan zetten in spieren ben ik ook blij. :)

Hoeveel gewicht moet jij kwijt?

30 a 40 kilo. Ik moet ook mijn eet patroon aanpassen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sportschool weer opgepakt. Alleen die wereldse muziek :X verderfelijk.

Direct een ethische vraag.

Ik heb een poosje aan kickboksen gedaan. Kan ik dit als christen blijven doen? Heeft toch wereldse wortelen vanwege mix muay thai en karate, ook is het best gewelddadig.

Ik ken twee mensen die er behoorlijk aggressief van waren geworden en daarom zijn gestopt toen ze christen werden. Ga maar liever gewoon naar de sportschool.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Flinke klus, succes der mee. Heel veel kilo,s of maar een paar.

Ben 10-15 kilo te zwaar maar aangezien ik lang ben valt het nog mee. Als ik het om kan zetten in spieren ben ik ook blij. :)

Hoeveel gewicht moet jij kwijt?

30 a 40 kilo. Ik moet ook mijn eet patroon aanpassen.

Dat is ook wat ik kwijt moest. Toen het me lukte mij eetpatroon aan te passen ben ik in een jaar 25 kilo kwijtgeraakt. Daarna stagneerde mijn gewicht en ben ik nog minder gaan eten maar nu heb ik constant honger. Hoop nu met fitness dat ik kan afvallen en toch nog een beetje lekker eten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede tip, zal er over na denken.

Deze zin uit de bijbel haal ik aan als ik het moeilijk heb met sport en gezond eten.

Korintiërs 6:19

Of weet u niet dat uw lichaam een tempel is van de heilige Geest, die in u woont en die u ontvangen hebt van God, en weet u niet dat u niet van uzelf bent?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vergeet echter dit ook niet:

‘Oefening van het lichaam heeft immers weinig waarde, maar een godsdienstig leven is in alle opzichten waardevol, want het houdt beloften in voor zowel dit leven als het toekomstige.’ Dit woord is betrouwbaar en verdient volledige instemming! (1 Timoteüs 4,8-9)

;) ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb mijn privé sportschool met PlayStation Move met wat fitness games. Maar ik moet juist niet afvallen, maar aankomen. Ik probeer nou al weken om de zestig kilo te bereiken, maar ik kom maar niet over 59,9 heen. :(

Ik sport dan ook om wat meer spieren te krijgen en conditie op te bouwen. Het voelt wel goed, zo'n uurtje flink zweten. :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga wel soms, en soms doe ik aan hardlopen. Het streven is twee keer per week 'iets' doen maar dat lukt niet altijd.

Wel stom van je Ken dat je net nu ik er over aan het twijfelen was of ik vanavond wel zou gaan, je zo'n topic opent. -O-:P

Luiheid wordt door Ken afgestraft met keihard trainen! |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid