gewoon Paul 8 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Bierlustbevorderende liedjes opzoeken! Iemand een idee om het hoofd van Lobke iets minde rood aan te laten lopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Wortelsap drinken, dan wordt je hoofd oranje ipv rood. Wat zal ik dit weekend eens doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Vandaag als een storm door het kerkgebouw gaan en morgen schitteren door afwezigheid. Mijn weekends druppelen steeds voller met vrachtwagenevents. Iemand een idee hoe ik zo veel mogelijk volle tanks werf om zo veel mogelijk events bij te kunnen wonen zonder brandstofgeld te betalen? Wel een nette graag Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 op slaolie gaan rijden Wat voor lekker sausje zal ik eens door de sla gooien? Link naar bericht Deel via andere websites
Lock&Stock 0 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Wat voor lekker sausje zal ik eens door de sla gooien? Smeerolie. Wat zal ik eens gaan ontbijten? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Een pilsje staat gelijk aan een boterham, toch? Is het leven een krentebol? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Nee, het leven is een tunnel met zwart licht op het eind... Wat te doen als er een belastinginspecteur op de stoep staat? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Geef hem een rugtas vol met boeken. Rugbelasting is ook belasting. Dinsdag moet ik gewoon werken. Hoe oranje kan ik me het best kleden? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Net zoals je naamgenoot. Mijn zoontje loopt met een glimmende kitsch oranje cowboyhoed op. Tof. Ik wil leuke dingen gaan doen met de kids in de meivakantie, maar zit wat krap bij kas. Tips? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ga veel rondneuzen naar hele dure uitjes, zodat de minder dure (zeg zo'n honderd euro per persoon ) ineens heel goedkoop lijken. Een lening tegen woekerrentes is een dagje lol toch wel waard? Ik heb vijf nieuwe boeken, en moet morgenochtend werken. Wat te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Vannacht in een ruk uitlezen. Zal ik nog even gaan avondeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Lijkt me een goed idee. Mocht je bang zijn dat je je dan te dik voelt: dat soort nare gevoelens zijn prima weg te eten. Wat zal ik morgen eens gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Veel geld uitgeven aan onzinspulletjes, daar gaat Koninginnedag immers om. Daarna het iets te vroeg op een zuipen zetten. Dûh. De oppashond kijkt me telkens aan, hij wil duidelijk uit. Maar hij heeft net al zijn behoeftes gedaan en hij is doodmoe van het spelen van gister! Wat moet ik nou doen? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Ga naar het bos bindt 'm vast aan een boom dan kan hij net zo vaak als hij wil. Is 10:30 uur te vroeg om aan een paar biertjes van type "Kanon" te beginnen? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Te vroeg? Nooit te vroeg voor bierplezier! Zal ik dan gelijk maar mijn konijnen en kippen in datzelfde bos dumpen? Hebben ze lekker de ruimte. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Niet te veel ruimte want dan verdwalen ze misschien. Niet verder dan wat de hond kan komen zeg maar. Ik heb vakantie deze week en ben bang dat ik me ga vervelen, iemand nog een goed advies? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Verveling is als voedsel voor de ziel. Blijf zo lang mogelijk in bed, zo niet de hele dag, en doe helemaal niets, laat alles aan anderen over. Na deze week zul je je als herboren voelen. De teckel van de buren blaft (keft) veel en hard en dat is vervelend. De oordoppen kan ik niet vinden. Wat nu? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 29 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Zet je muziek voluit aan, dan hoor je 'm niet meer. Het Koningslied bijvoorbeeld. Zal ik gaan werken of lanterfanten? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Coby toch, dat je die vraag stelt. Iedereen weet dat van werken nog nooit iemand beter is geworden. Het antwoord spreekt voor zich. Ik wil graag emigreren naar Nieuw-Zeeland, maar moet ik dat nou wel doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Nee. Dromen zijn altijd onrealistisch. Hoe zal ik de Koninginnenach doorbrengen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Maar er een gezellig marginaal nachtje van! Lekker snachts door een volksbuurt heenlopen met bezopen vrienden en dan lekker hard liederen gaan zingen! Liederen met nazi teksten bijvoorbeeld. En als je dan iemand langs ziet lopen ga dingen roepen als 'Wat kijk je me aan!' En dan je lege flesje ergens op de straat kapot gooien. Welke levensveranderende beslissing zal ik vandaag nemen? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Nooit meer koffie drinken. Chocola of fruit...? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Het beste wat je kunt doen is heel obsessief je met die keuze gaan bezig houden zodat het je leven gaat beheersen en je van beide niet meer kunt genieten. Want 'genieten' is iets voor 'de wereld'. Hoe kunnen we het beste in deze tijd omgaan met steun aan de derde wereld. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Gewoon geld blijven pompen, het komt vast goed terecht. [/cynisch] Hoe kunnen we het beste omgaan met de eerste wereld? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Eigen volk eerst. De derde wereld staat in dienst als wingewest voor ons. Doordat wij het proletariaat hebben geglobaliseerd hebben we binnen onze grenzen niet meer de armoede die we uit de industriële revolutie kennen. De taart kun je maar één keer verdelen, dus is het beste dat wij het grootste stuk meteen pakken en vasthouden. Welk advies voor de volgende generatie heb jij? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten