Jyoti 0 Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 The gothic pastor? Dat hele gothic-gebeuren ben ik wel een beetje klaar mee, al wel een hele tijd eigenlijk. Niets op tegen ofzo hoor, maar zelf ben ik er wat uitgegroeid. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Saaiert, je bent volwassen geworden Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Nee joh, zeg niet zo'n vieze woorden, ik draag nog steeds vage kleren en ga nog steeds naar vage feestjes met vage mensen, alleen wat minder zwart allemaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Hey Iria, welkom terug. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Hey Iria, welkom terug. Hey! Ik had kunnen weten dat jij natuurlijk nog steeds op credible zou rondhangen. Heb je nu eindelijk de eerste plaats qua aantal posts bereikt? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Geen idee. Maar mijn post-tempo is niet meer wat het vroeger geweest is. Ik post nog maar sporadisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 1. Michiel 29495 2. Olorin 28325 je staat op de 2e plaats máár 1170 verschil Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Go Olórin! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Go Olórin! Tss. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 och michiel valt toch niet te verslaan Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Moet ik minder gaan posten, anders ontdekt men dat ik geen leven heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Ik kom nog maar net in de top-50 Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 digitaal leven is ook een leven succes @ ursa, over 6 jaar sta je net zo hoog Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Haha, RK diaken en diakio staan precies onder elkaar met allebei ongeveer 10.000 posts. Eigenlijk hoort RK diaken dus in de top-5. @ ursa, over 6 jaar sta je net zo hoog Ik doe mijn best. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 nieuwe mod-functie? alle accounts van dezelfde mensen (op trollen na) bij elkaar voegen Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik kom nog maar net in de top-50 Blijkt maar dat ik vroeger echt teveel gepost heb, want ik sta nogal hoog Gewoon blijven posten Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Geen idee. Maar mijn post-tempo is niet meer wat het vroeger geweest is. Ik post nog maar sporadisch. Helaas ja. Alle leuke mensen zijn vertrokken of stil geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Geen idee. Maar mijn post-tempo is niet meer wat het vroeger geweest is. Ik post nog maar sporadisch. Helaas ja. Alle leuke mensen zijn vertrokken of stil geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Haha, RK diaken en diakio staan precies onder elkaar met allebei ongeveer 10.000 posts. Eigenlijk hoort RK diaken dus in de top-5. @ ursa, over 6 jaar sta je net zo hoog Ik doe mijn best. Ik sla sluipenderwijs toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Geen idee. Maar mijn post-tempo is niet meer wat het vroeger geweest is. Ik post nog maar sporadisch. Helaas ja. Alle leuke mensen zijn vertrokken of stil geworden. Jij bent ook stil. En leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Gelukkig ben ik er nog zo nu en dan om de boel op te vrolijken Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Geen idee. Maar mijn post-tempo is niet meer wat het vroeger geweest is. Ik post nog maar sporadisch. Helaas ja. Alle leuke mensen zijn vertrokken of stil geworden. Het is ook de ontwikkeling van het leven van een forum. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Weet ik, maar toch kan ik treuren om wat sterft Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Geloof het of niet, maar jouw inbreng heeft er wel voor gezorgd dat ik relatief meer ben gaan posten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten