Spring naar bijdragen

Zo erg verliefd, wat moet ik er nou mee?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

sorry marianne! maar in elk geval zal ik je even geruststellen, jongens reageren nooit snel. vooral niet als ze aan het gamen zijn of gewoon even bezig met iets anders. en dat kan dan wel een dag duren ofzo!

Nou, en meisjes/vrouwen reageren meteen! -O-

@ursa. looks maken het verschil, dat je het ff weet

Dat valt me dan weer een beetje tegen. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
looks maken het verschil, dat je het ff weet

'you have the looks, but haven't got the touch. Don't get me wrong, I think you're allright, but that won't keep me warm in the middle of the night'... Wil je hem da zeggen misschien? :P

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden! Heb je hem al verteld hoe ontzettend aantrekkelijk ik ben? Jij bent de enige die het weet he xd

Link naar bericht
Deel via andere websites
looks maken het verschil, dat je het ff weet

'you have the looks, but haven't got the touch. Don't get me wrong, I think you're allright, but that won't keep me warm in the middle of the night'... Wil je hem da zeggen misschien? :P

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden! Heb je hem al verteld hoe ontzettend aantrekkelijk ik ben? Jij bent de enige die het weet he xd

Het ruikt hier naar dikkenekkerij :E

Link naar bericht
Deel via andere websites

'you have the looks, but haven't got the touch. Don't get me wrong, I think you're allright, but that won't keep me warm in the middle of the night'... Wil je hem da zeggen misschien? :P

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden! Heb je hem al verteld hoe ontzettend aantrekkelijk ik ben? Jij bent de enige die het weet he xd

Het ruikt hier naar dikkenekkerij :E

Ook een beetje naar:

tumblr_md6zlgV0iV1r99q2yo1_cover.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooie jonge vrouw met nog vijf haren op haar hoofd en drie tanden in de mond, zoekt iemand met oogverblindend uiterlijk ik kijk een beetje scheel en heb last van een tong die permanent een beetje naae buiten hangt, maar verder is mn innerlijk okey! Ik ben op zoek naar iemand waar ik gezellig mee kan (d)eten. Interesse? PM maar! XD net zo‘n foute contactadvertentie dit

Link naar bericht
Deel via andere websites
looks maken het verschil, dat je het ff weet

'you have the looks, but haven't got the touch. Don't get me wrong, I think you're allright, but that won't keep me warm in the middle of the night'... Wil je hem da zeggen misschien? :P

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden! Heb je hem al verteld hoe ontzettend aantrekkelijk ik ben? Jij bent de enige die het weet he xd

Heb hem nog niet gezegd. Hij moest weg :P En inderdaad, je mag er weez'n ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaja, hij heeft weer een berichtje terug gestuurd. Biosje had hij wel zin in, nou prima! Vind ik zelf ook wel leuk en hij weet ddat ik Skyfall nog graag wil zien. :P Maar deze week of volgende week en ik ben nu al zenuwachtig.

Nu doet zich een volgend opstakel voor: mn ouders vertellen dat hij me heeft gevraagd of ik met hem naar de bios wilde. En aanstaande donderdag gaat hij en m'n vader snoeien bij m'n overbuurvrouw dus ben benieuwd, zijn ouders zijn namelijk ook nog eens bevriend met mijn ouders :E We hoeven elkaar iig niet meer voor te stellen dus dat scheelt en zijn vader is altijd mijn teamleider op school geweest :P.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou date was best gezellig maar toen we naar huis weer reden in de auto viel alles een beetje stel. Ik moest steeds met een gespreksonderwerp komen... Het was best gezellig, maar als hier een relatie uit moet voorkomen mag er nog wel eens wat gaan gebeuren!

Daarnaast moest ik heel erg aan iemand anders denken die qua uiterlijk op m'n date leek. En ik heb nog steeds ook wel een zwak voor die persoon.. Maar goed, het was wel heel gezellig maar nog niet zo als het zou moeten.

Gistermiddag toen ik moest werken beangstigde het idee van een relatie me ook wel. Dat ik dan een deel van m'n vrije leventje kwijt zou raken!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid