Spring naar bijdragen

Zo erg verliefd, wat moet ik er nou mee?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ursa, precies hoe ik het ook zou doen ;) (die "yes, sure" was sarcastisch :P).

Maar wat is nou leuk om te doen op een eerste date? Hij vroeg mij wat ik wilde doen, maar zou het zo even niet weten.

Iets waarbij je flink kunt lachen, althans dat zou mij aanspreken! Filmpje pakken kan ook maar dat is daarna nogal awkward meestal, want wat ga je daarna doen?

Schaatsbaan??

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Zwolle is nu het ijsbeeldenfestival met een ijsbaantje erbij geloof ik en een reuzenrad :) Misschien is dat wat, of ergens wat drinken. Goeie tip over dat eten trouwens _O_

Maar laat hem nu eerst maar eens met ideeen komen, ik heb m'n werk gedaan! :Y

Hahaa, LAN party: is hij niet echt het type voor en ik trouwens ook niet :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eten is altijd fijn. Stelt een man op zijn gemak. ;)

Jahaa, maar een vrouw niet! Na drie happen doen alsof je vol zit want hij zou toch eens denken dat je een vreetschuur bent... :P

Inderdaad, vrouwen en eten in het begin zijn echt niet aan te raden.

nee nou, eten lijkt me sowieso eng want ik kan niet netjes eten maar als je dus weinig eet dan denkt hij dat je een dieettype bent en je hebt ook gewoon mannen die houden van vrouwen met een goede eetlust :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou zeg, zo oud ben ik ook weer niet. :(

Oh, 18. Tja. Hm. Da's mij te jong hoor. Sorry. :$

sommige mensen op dit forum hebben geen moeite ermee hoor, zelfs al zijn ze dan ouder en de liefde van hun leven jonger. Je weet niet wat je aan je voorbij laat gaan ^^ ik heb GP een ontzettend accurate beschrijving gegeven van mezelf dus misschien moet je het maar even aan hem vragen en dan nog maar eens bedenken of je echt niet met me wilt (d)eten

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid