Spring naar bijdragen

Zo erg verliefd, wat moet ik er nou mee?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik post hier niet zo vaak op, maar ben toch regelmatig hier aan het kijken :).

Nu zit ik met een 'probleem'. Ik weet niet hoe je het anders moet noemen. Ruim een maand vind ik nu iemand al leuk, en de laatste week is dat 'leuk vinden' omgeslagen naar verliefdheid. En niet een klein beetje ook. Het is verschrikkelijk (tegelijkertijd ook heel erg leuk), ik kan niet meer eten, slapen, saxofoon spelen en concentreren. En constant vlinders in mijn buik. Ik ben wel eens vaker verliefd geweest, maar zo erg als dit is het nog nooit geweest... :$

Nu heb ik het idee dat degene waar ik op verliefd ben ook gevoelens voor mij heeft. In ieder geval, hij geeft mij sinds afgelopen weekend wel extreem veel aandacht (relatief gezien dan). We kletsten haast nooit met elkaar en afgelopen vrijdag gingen we met het orkest iets leuks doen. Heb toen minstens een uur met hem zitten kletsen, wat heel erg gezellig was. De volgende dag (zaterdag) was ik 's middags aan het knutselen en had op de laptop Youtube en Facebook aanstaan. Opeens hoor ik het chat geluidje van smoelenboek en zie dat hij het is. M'n hart maakte echt een mega sprong in m'n borstkas (ik schrok er gewoon van _O- ). Hij begon opeens tegen mij te praten, heel gezellig en de tijd vloog voorbij. Opeens vroeg hij: "heb je zin om een keer wat af te spreken?" Ik sloeg steil achterover want dit had ik helemaal niet verwacht. Dus ik natuurlijk ja op gezegd :P. Gisteren en vandaag heb ik hem weer gezien, maar er hing zo'n ongemakkelijke sfeer tussen ons (ook omdat we niet met z'n tweeën waren, maar met het hele orkest erbij en dat hoeft niet meteen te weten dat er iets is tussen ons) en we wilden wel tegen elkaar praten maar het lukte gewoon niet. Ik voelde dat er spanning in de lucht hing. Nu vind ik het ook zo belachelijk om vandaag nog, terwijl ik hem ook gezien heb, een berichtje op smoelenboek te sturen of iets dergelijks. Terwijl ik eigenlijk ook vind dat het initiatief uit hem moet komen :$ .

Maar goed, ik voel me heerlijk verliefd maar weet niet zo goed wat ik er op dit moment mee aan moet. Ik wil heel graag iets leuks met hem gaan doen maar ik wil dat niet via facebook, mail of i.d. afspreken. Liever face to face of via de telefoon (bellend dan wel :P). Moet ik nou hem het initiatief geven of zelf actie gaan ondernemen? Als er niks gebeurt zie ik hem pas 8 januari weer. Maar dan hebben we weer orkestrepetitie en dat wordt dus geen moment om dingen te praten die richting een date gaan :| . En ik kan het ook niet veel langer voor mij houden dat ik hem toch echt wel supersupersuper leuk vind!

Wat zouden jullie doen?

Super als je dit hebt gelezen! |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

maar als ik het goed begrijp heeft hij toch al initiatief genomen door te vragen of je een keer mee uit wil?

Ik zou als ik jou was iets leuks gaan verzinnen om vrijdag-avond of zaterdag te gaan doen, en hem gewoon te bellen en je idee voor te leggen. En misschien heeft hij zelf nog een beter idee.

En wat Ken zegt, mannen vinden het geweldig als vrouwen initiatief nemen. Daar worden we blij van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij niks voor mij voelt aangezien we hiervoor nooit echt heel veel met elkaar omgingen. Maar als het tegenvalt zal ik/zullen we het vanzelf merken. Al hoop ik natuurlijk niet dat het tegenvalt :E

probeer hem gewoon te zoenen ... weet je direct of hij je leuker dan leuk vindt

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij niks voor mij voelt aangezien we hiervoor nooit echt heel veel met elkaar omgingen. Maar als het tegenvalt zal ik/zullen we het vanzelf merken. Al hoop ik natuurlijk niet dat het tegenvalt :E

probeer hem gewoon te zoenen ... weet je direct of hij je leuker dan leuk vindt

Yes sure. :P

Wie heeft het voorgesteld, jij of hij?

En was hij er direct voor te vinden?

details please.

Hij heeft het voorgesteld, terwijl ik hem daarvoor al veel langer leuk vind ;).

Hij vroeg iets van of ik een keer zin had om af te spreken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid