Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Beste crediblers,

sinds kort ben ik lid van de jeugddienstcommissie in mijn gemeente. Dit is een hervormde gemeente, waarin één keer in de paar maanden een jeugddienst wordt gehouden.

Het thema van de aankomende jeugddienst is: "Samen kom je verder"

Dit gaat niet alleen over je leven met God, maar ook juist hoe belangrijk het is om een gemeente te zijn en waarom naar de kerk gaan je kan helpen in je relatie met God.

Om jongeren mee te laten denken en om een beetje interactie in de dienst aan te brengen leggen we op elke stoel een papiertje neer met 3 vragen. Met die vragen willen we inzicht krijgen wat er leeft onder de jongeren van de kerk. Alleen moet ik die drie vragen nog bedenken en daar zou ik graag jullie hulp bij willen inschakelen.

Wat voor vragen zouden je aanspreken, zou je nuttig vinden om in te vullen en kunnen wij iets mee?

zelf zal ik te denken aan de vraag:

Wat zou je anders willen zien in een kerkdienst waardoor je het fijn, of nog fijner vind, om naar de kerk te gaan?

alle suggesties zijn welkom!

Link naar bericht
Deel via andere websites

- Wat vond je bijzonder aan deze viering? (weet je meteen ook wat hen aanspreekt binnen vieringen)

Misschien ook nog een vakje open laten waar er suggesties (of iets dat ze graag willen delen) kunnen invullen (niet vraaggebonden). Soms komen daar net de meest nuttige antwoorden uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid