BookerT 0 Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Morrissey, Iggy Pop. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Power metal heerscht als je GAY bent ja Chris Impellitteri gaat nog net. ALS JE GAY BENT!!! Mwooohahahaha Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Hier als je rustige popmuziek wilt: Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Admod note:'Grapje' verwijderd. Ook grapjes kunnen kwetsend zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 De muziek die ik vandaag beluister (zo zonder CD-speler of wat dan ook in de buurt, puur omdat hij zich rechtstreeks in mijn kop heeft genesteld!), maar ook gisteren, eergisteren, de dag ervoor, ervoor, en ervoor: De laatste 2 platen van Richard Buckner: "Surrounded" en "Our blood"... TIP!!! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Voor de 7e x op een rij: Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Ik ben begonnen met de discografie van David Bowie te luisteren. Tot over een paar jaar! Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Ik ben begonnen met de discografie van David Bowie te luisteren. Tot over een paar jaar! Ground control to major Tom: "Je neemt toch nog wel zo af en toe contact met ons op???" Can you hear me, major Tom? Can you hear me, major Tom? Can you hear me, major Tom? Can you... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Trouwens ook wel tof dat een astronaut hier een clip van gemaakt heeft in het ISS. Leuke muziek, David Bowie. Althans, bepaalde werken. Maar wat wil je, hij heeft zo enorm veel gemaakt en zo divers. Een tijdje geleden heb ik nog de film 'Wir Kinder vom Bahnhof Zoo'. Een prachtige film, op basis van een waar gebeurd verhaal, over een jong meisje in eind jaren 70 dat langzaam maar zeker van experimenterende jonge tiener met een rotjeugd in het uitgaansleven van West Berlijn veranderd in een heroïne junk. David Bowie heeft deze film ondersteund met een concert (en tevens de soundtrack van de film). Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Veel van componist Karl Jenkins; the cd 'The Armed Man' vind ik prachtig. Benedictus en zo veel meer, ook de beelden vanuit de ruimte zijn mooi. Zo nog even het Sanctus er tussen gemoffelt. Morgen ga ik Genesis luisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 John Rutter, Look at the world Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 De muziek die ik vandaag beluister (zo zonder CD-speler of wat dan ook in de buurt, puur omdat hij zich rechtstreeks in mijn kop heeft genesteld!), maar ook gisteren, eergisteren, de dag ervoor, ervoor, en ervoor:De laatste 2 platen van Richard Buckner: "Surrounded" en "Our blood"... TIP!!! Nu ook zijn andere CD's geluisterd... Kan ik aan de tip toevoegen... Dat alle 70 kaarten voor zijn optreden op 4-12 a.s. in de Roode Bioscoop niet allang zijn uitverkocht snap ik voor geen meter... En ontzettend jammer dat ik in 010 woon, en niet in 020... Anders was ik er gewoon naar toe gegaan!!! dubbeltip... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Eens een keer wat anders dan moderne muziek. Vivaldi - vier jaar getijden Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Barren Earth, met Swallow the Sun gruntmans Mikko Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Genesis Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Genesis Tot aan "Trick Of The Trail" hoop ik? De albums daarnaa, op wat leuke nummers na, mmmmwa. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Genesis Tot aan "Trick Of The Trail" hoop ik? De albums daarnaa, op wat leuke nummers na, mmmmwa. Alleen From Genesis to Revelation, en Trespass heb ik naast Trick of the Trail nog niet op Vinyl van voor Foxtrot Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Genesis Tot aan "Trick Of The Trail" hoop ik? De albums daarnaa, op wat leuke nummers na, mmmmwa. wat..? 'W and W' en 'Duke' horen bij hun beste werk...En 'The Lamb' kent ook echt wel zijn zwakke momenten.. 'We Can't dance' kan ik nou ook niet slecht noemen, is in mijn oren een sterke plaat. Maargoed, Genesis-nerds-discussie word het nu... vandaag gedraaid; Hiromi - Voice Anathema - we're here because we're here The Beatles - Live at BBC. vol 2 Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Pink Floyd - The wall Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Dire Straits - money for nothing Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 John Rutter, Look at the world @Student ken je ook: 'the Lord bless you and keep you' van John Rutter? Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Tot aan "Trick Of The Trail" hoop ik? De albums daarnaa, op wat leuke nummers na, mmmmwa. Meer vanaf Trick of the Tail (niet trail). Oudere nummers zijn vooral mooi live. Ooit begonnen met Seconds out. Ik vind Duke eigenlijk het hoogtepunt. Blijkbaar kunnen we het nergens over eens zijn. Op youtube zijn heel veel live concerten compleet te zien. Heel mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 We zijn t iig eens dat de oude nummers live te gek zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Bach Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten