Dwarrel 43 Geplaatst 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2005 alles komt wanneer het moet komen *zat ik van de week te bedenken hoe geod alles is, vind ik een liedje wat ik al heel lang niet meer gezien heb, en nu vind ik dit topic..... * Ik wil Hem danken voor alle goede dingen die er van de week zijn gebeurd, heb een moeilijk besluit genomen en het is alsof ik bevrijd ben, anders, vrolijk, voel me geweldig en dat krijg ik van HEM dit is dat liedje.... voor wie het (nog) kent Er is een stad voor vriend en vreemde diep in het bloemendal er is een mens die roept om vrede die mens roept overal refrein Jerusalaim, stad van God wees voor de mensen een veilig huis Jerusalaim, stad van vrede breng ons weer thuis Er is een huis om in te wonen voorbij het dodendal er is een vader met zijn zonen zij roepen overal refrein Er is een tafel om te eten voorbij het niemandland Er is een volk dat word vergeten dat volk roept overal refrein Er is een wereld zonder grenzen zo groot als het heelal Er is een hemel voor de mensen dat hoor je overal refrein :') Link naar bericht Deel via andere websites
debutler 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Bono (U2) and Daniel Lanois - Falling At Your Feet Every chip from every cup Every promise given up Every reason that's not enough Is falling, falling at your feet Every band elastic limit Every race when there's nothing in it Every winner that's lost a ticket Is falling, falling at your feet I've come crawling, falling at your feet Everyone who needs a friend Every life that has no end Every knee not ready to bend Is falling, falling at your feet I've come crawling, now I'm falling at your feet All fall down (All the manic dazed faces that you pull) All fall down (All the action is not under your control) All fall down (The graffiti rolling down off of your tongue) All fall down (And the compromise you make for some) Every teenager with acne Every face that's spoiled by beauty Every tamed by duty They're all falling at your feet Every foot in every face Every cop's stop who finds the grace Every prisioner in the maze Every hand that needs an ace Is falling, falling at your feet I've come crawling, and I'm falling at your feet (All fall down) All the books you never read (All fall down) Just started (All fall down) All the meals you rushed (All fall down) Never tasted Every eye closed by a bruise Every player who just can't lose Every pop star howling abuse Every drunk back on the booze All falling at your feet Oh I'm falling at your feet (All fall down) All the information (All fall down) All the big ideas (All fall down) All the radio waves (All fall down) Electronic seas (All fall down) How to navigate (All fall down) How to simply be (All fall down) To know when to wait (All fall down) This plain simplicity (All fall down) In whom shall I trust (All fall down) How might I be still (All fall down) Teach me to surrender (All fall down) Not my will, thy will (van The Million Dollar Hotel Movie Soundtrack) Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 our GOD is an awesome God! Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 who i am hates who ive been who i am accepts the second change you gave me, .. and when the doors where close i heard no i told you so´s he said the words i knew you knew(d8 ik) o god o god i needed, god all this time i needed you i needed you Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 ik mis een stukje tekst in een liedje in mijn hoofd... i walk by faith each day by faith ???? i put my trust in You... *hellup!* Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Volgens mij is het: I walk, by faith each step by faith I walk, by faith, I put my trust You. Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2005 Quote: Op zondag 13 februari 2005 13:44:56 schreef Anna het volgende: dit is dat liedje.... voor wie het (nog) kent Er is een stad voor vriend en vreemde diep in het bloemendal (enz) GEWELDIG MOOI LIED!! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2005 Quote: Op dinsdag 22 februari 2005 22:31:27 schreef Gods child het volgende: Volgens mij is het: I walk, by faith each step by faith I walk, by faith, I put my trust You. .......... .......... and my God is with me who can be agianst me en dan weer refein.... Link naar bericht Deel via andere websites
NataS 0 Geplaatst 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2005 dit nummer word in April mijn doopnummer en ik zing het solo met de band waarin ik zing GOD IS GOED OPWEKKING 595 - LICHT VAN DE WERELD (Here I am to worship) van Micheal W Smith Licht van de wereld, U scheen in mijn duisternis; Nu mag ik zien wie U bent. Liefde die maakt, dat ik U wil kennen Heer, Bij U wil ik zijn elk moment. Refrein: Voor U wil ik mij buigen, U wil ik aanbidden, U wil ik erkennen als mijn Heer. Want U alleen bent waardig, Heilig en rechtvaardig, U bent zo geweldig goed voor mij. Hemelse Heer, U, die hoog en verheven bent, Koning vol glorie en macht, Bent als een kind naar de wereld gekomen, Legde Uw heerlijkheid af. (Refrein) En nooit besef ik hoe U leed ) De pijn die al mijn zonde deed. )2x (Refrein) Here i am to worship, he i am to bow down, here i am to say that your my God your al together lovely al together worty al together wonderful to me! i never know how must it kost to see my sin upon the cross Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Robertaanse Scheppings-litanie: Loof de Heer want Hij is goed! Laat een ieder Hem onophoudelijk loven! Loof de Heer! Heel het heelal, loof de Heer! Alle sterren aan de hemel, loof de Heer! Alle planeten in het ruim, loof de Heer! Alle nevels die rondzweven, loof de Heer! Alle melkwegen zo groot, loof de Heer! Alle supernova's, loof de Heer! Alle wormgaten, loof de Heer! Alle zwarte gaten, loof de Heer! Heel de aarde, loof de Heer! Alle zeeën, loof de Heer! Alle meren, loof de Heer! Alle rivieren, loof de Heer! Alle oceanen, loof de Heer! Alle plassen, loof de Heer! Alle sloten, loof de Heer! Alle bergen, loof de Heer! Alle heuvels, loof de Heer! Alle toppen, loof de Heer! Alle dalen, loof de Heer! Alle vlakten, loof de Heer! Alle toendra's, loof de Heer! Alle steppen, loof de Heer! Alle savanna's, loof de Heer! Alle woestijnen, loof de Heer! Alle rotsen, loof de Heer! Alle gletsjers, loof de Heer! Alle vulkanen, loof de Heer! Alle grotten, loof de Heer! Alle velden, loof de Heer! Alle ravijnen, loof de Heer! Alle kliffen, loof de Heer! Alle schepselen, loof de Heer! Alle ééncelligen, loof de Heer! Alle zoogdieren, loof de Heer! Alle vogels, loof de Heer! Alle vissen, loof de Heer! Alle reptielen, loof de Heer! Alle insecten, loof de Heer! Alle parasieten, loof de Heer! Alle virussen, loof de Heer! Alle grote dieren, loof de Heer! Alle kleine dieren, loof de Heer! Alle warmbloedige dieren, loof de Heer! Alle koudbloedige dieren, loof de Heer! Alle weekdieren, loof de Heer! Alle mensen, loof de Heer! Alle rijken, loof de Heer! Alle armen, loof de Heer! Alle kinderen, loof de Heer! Alle ouderen, loof de Heer! Alle werkers, loof de Heer! Alle rusters, loof de Heer! Alle autochtonen, loof de Heer! Alle allochtonen, loof de Heer! Alle koningen en koninginnen, loof de Heer! Alle overheidsdienaren, loof de Heer! Alle wetsdienaren, loof de Heer! Alle wedergeborenen, loof de Heer! Alle voorgangers, loof de Heer! Alle muzikanten, loof de Heer! Alle zangers, loof de Heer! Alle onderwijzers, loof de Heer! Alle bidders, loof de Heer! Alle evangelisten, loof de Heer! Alle zendelingen, loof de Heer! Alle profeten, loof de Heer! Alle tongensprekers, loof de Heer! Alle tongenuitleggers, loof de Heer! Alle duivel-uitdrijvers, loof de Heer! Alle kosters, loof de Heer! Alle dienaren, loof de Heer! Alle hemelwezens, loof de Heer! Alle engelen, loof de Heer! Alle aartsengelen, loof de Heer! Alle cherubsen, loof de Heer! Alle serafs, loof de Heer! Alle 24 oudsten, loof de Heer! Alle 7 geesten, loof de Heer! Loof de Heer want Hij is goed! Laat een ieder Hem onophoudelijk loven! Loof de Heer! Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 wordt hij op het einde niet een beetje occult, robert? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 hehehe Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 *kuch*Openbaringen 4*kuch* Link naar bericht Deel via andere websites
numidium 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 He is god alone God is the eternal He begets not and is not begotten Nor is there like unto Him any one Unity uttermost showed I adore the might of thy breath Supreme and Loving being Who makest the angels and death I, I adore thee amen Link naar bericht Deel via andere websites
Carrera 0 Geplaatst 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst 11 april 2005 Prijs de heer 1,50 Link naar bericht Deel via andere websites
SarahM 0 Geplaatst 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst 15 april 2005 Halleluja voor de Grote Koning! Wat een prachttopic! Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst 15 april 2005 Huis van Vrede Beschermer van de hele wereld Symbool van de Hoogste Transcedente werkelijkheid Wij komen thuis bij God, bij het witte licht Zegen en dank, zegen en dank, zegen en dank... (liefdevolle)gelukzaligheid Deze prachtige gezangen zijn mantra's, waarbij met name de laatste mij diep heeft geraakt. Voor de volledigheid de originel tekst: Shivam Shantamidyam Varam Lokapalam Parabrhama lingam Bhaje Pandurangam Danyavad, danyavad, danyavad ananda Ik wil niemand voor het hoofd stoten. Deze mantra's bevatten dan ook geen namen van "afgoden" Het zijn gezangen gericht tot de(het) allerhoogste Ze horen tot mijn favoriete meditaties/gebeden. Ze brengen me dichter bij "de ik ben die ik ben" Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst 15 april 2005 Psalm 147 Alle eer aan God! Een lied voor God te zingen, dat is goed, een loflied voor de HEER - zo hoort het ook. Hij bouwt Jeruzalem weer op, brengt vluchtelingen weer terug, geneest hen die gebroken zijn, verbindt hun diepe wonden. Hij doet de hemellichten aan, hij roept de sterren bij hun naam, zo groot is hij, zo onvoorstelbaar wijs, de HEER, die zachte mensen zachtjes leidt en slechteriken in het zand laat bijten. Laat klinken dan je dankbaarheid voor hem en zing bij de gitaar voor onze God, die wolken aan de hemel hangt zodat de aarde regen vangt, die bergen kleedt, een groene jas, die voer geeft aan de dieren. Je weet wat God van jou verwacht, hij wordt niet blij van paardenkracht, hij wordt niet blij van spierballengeweld. De HEER is blij met mensen vol ontzag en eerbied, die vertrouwen in hem stellen. Jeruzalem, geef alle eer aan God, Hij waakt over je poort, je grensgebied, geeft vrede aan je kinderen en alle soorten lekker brood. Hij stuurt zijn woord op aarde af, daar rent het als een sprinter. Dan valt de sneeuw als schapenwol, met hagel, kou, wie houdt het vol? Zijn adem brengt de dooi, een watervloed. Voor Jakob was zijn woord een open boek, geen ander volk kreeg zicht op zijn geheimen. Alle eer aan God! Berijming: Ria Borkent Melodie: Jurgen van Harskamp ® Uitgeverij Boekencentrum, Zoetermeer, 2005 Link naar bericht Deel via andere websites
Shoppy 0 Geplaatst 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst 15 april 2005 Overal geweld op t.v en in de kranten een kind met honger schreeuwd om brood de mens die ziet van alle kanten toch krijgt het niets en gaat dus dood was het nodig dat dit kind moest sterven is er dan geen voedsel hier op aard of heeft het soms een and're reden is een mensenleven niets meer waard is er dan geen God zo zult u zeggen die zorgen kan voor alle mensen die met zijn kracht en al zijn weten kan voldoen aan al hun wensen O ja, die God bestaat wel zeker een God van liefde en geduld die laat de mensen drinken uit een beker die hij met liefde heeft gevuld Maar mensen wees eens eerlijk is God de baas van kwaad en pijn of is het soms de aardse mens die zelf graag god had willen zijn Doe wijs en grijp je bijbel lees hem door met heel je kracht en kom dan zelf tot de conclusie dat God dit kwaad niet heeft bedacht. ©1996 shoppy mvg Shoppy Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Admod note: tekst verwijderd. Dit is een topic ter ere van Hem, en niet om satan te verheerlijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Admod note: tekst verwijderd. Dit is een topic ter ere van Hem, en niet om satan te verheerlijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Kate 0 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Wat doe je in dit topic? Wat wil je "God dethroned"? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 507 't Is goed om U te ontmoeten, met uw kinderen U te prijzen. U geeft mij vrolijkheid, Heer; ‘k zing een lied en geef U eer. 't Is goed om U te ontmoeten, met uw kinderen U te prijzen. U geeft mij vrolijkheid, Heer; ‘k zing een lied en geef U eer. U laat mijn voeten dansen, U vult mij met uw lied; U geeft mij reden voor een feest, een feest. 't Is goed om U te ontmoeten, met uw kinderen U te prijzen. U geeft mij vrolijkheid, Heer; ‘k zing een lied ‘k zing een lied ‘k zing een lied en geef U eer. blijft mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten