Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zoals ik schreef in mijn eerdere bijdrage vindt die verwarring van geslachtsidentiteit enkel bij abortus plaats. Soms is het zo dat een persoon zijn tweeling van het andere geslacht heeft verloren tijdens de zwangerschap. Nadien geeft dit problemen van intimiteit met een partner van het andere geslacht . Dit is te verklaren door het feit dat de prsoon onbewust weet heeft van zijn gestorven tweeling en die eerst 'menselijke relatie' wil herconstitueren en daar is geen plaats voor intimiteit want het voelt als incest aan. sommige van deze mensen concluderen verkeerdelijk daaruit dat ze een homosexuele geaardheid hebben.
Dus bij de zwangerschap was er sex tussen de foetussen waarna de ene foetus de andere ging missen en daardoor onstaat een verstoorde sexualiteit en gaat de overlevende mannelijke foetus van mannen houden. Zo goed vertaald? Maar bedankt voor het verhaaltje, ik dacht dat het verhaaltje van een overheersende moeder of het gebrek aan vader nog populair was bij jou soort. Weer wat geleerd :)

Overigens kan een homo gewoon zijn taak als man vervullen hoor als hij met een vrouw is, gewoon klaarkomen zeg maar en net doen alsof hij hetero is. Geen enkel probleem. Maar goed bij jou gaat je gedachte over homoseksualiteit waarschijnlijk niet veel verder dan de sexsuele handelingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Post aangepast. Quest, houd je het wel netjes?
Waarom? De post van bluemountainsky gaat niet verder dan het neergooien van vooroordelen en dan vervolgens deze nog een keer herhalen, zonder ook maar ergens op in te gaan. Beetje belachelijk dat ik nu een waarschuwing krijg om het netjes te houden. Overigens staan jullie het in dit topic gewoon toe dat iemand homo's met pedo's vergelijkt, heb ik jullie een berichtje over gestuurd, geen enkel antwoord, dus dan moet ik het voortaan netjes gaan houden?
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zoals ik schreef in mijn eerdere bijdrage vindt die verwarring van geslachtsidentiteit enkel bij abortus plaats. Soms is het zo dat een persoon zijn tweeling van het andere geslacht heeft verloren tijdens de zwangerschap. Nadien geeft dit problemen van intimiteit met een partner van het andere geslacht . Dit is te verklaren door het feit dat de prsoon onbewust weet heeft van zijn gestorven tweeling en die eerst 'menselijke relatie' wil herconstitueren en daar is geen plaats voor intimiteit want het voelt als incest aan. sommige van deze mensen concluderen verkeerdelijk daaruit dat ze een homosexuele geaardheid hebben.

Ik geloof echt dat iemand er last van kan hebben als ie z'n tweelingbroer/zus kwijt is, maar ik zou een beetje oppassen om daar hele theorieen van te gaan maken en het al helemaal niet in verband brengen met homoseksualiteit. Dan moet je niet raar opkijken van zo'n reactie van Quest. Er zijn ook mensen die als kind zijn aangerand of verkracht en dan verstoorde gevoelens krijgen. Die kunnen dan die gevoelens niet meer hebben als ze innerlijk genezen zijn. Dat is dus wat anders dan'homogenezing', want het is geen ziekte. Maar je kunt niet alle homo's over een kam scheren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zoals ik schreef in mijn eerdere bijdrage vindt die verwarring van geslachtsidentiteit enkel bij abortus plaats. Soms is het zo dat een persoon zijn tweeling van het andere geslacht heeft verloren tijdens de zwangerschap. Nadien geeft dit problemen van intimiteit met een partner van het andere geslacht . Dit is te verklaren door het feit dat de prsoon onbewust weet heeft van zijn gestorven tweeling en die eerst 'menselijke relatie' wil herconstitueren en daar is geen plaats voor intimiteit want het voelt als incest aan. sommige van deze mensen concluderen verkeerdelijk daaruit dat ze een homosexuele geaardheid hebben.

Hier heb je het al eens eerder gehad in een ander topic maar ik snap niet wat het met homoseksualiteit te maken heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tweelingen wiens wederhelf van het andere geslacht gestorven is tijdens de zwangerschap , zoeken nadien onbewust naar een persoon met wie ze de tweelingrelatie opnieuw kunnen beleven. Helaas daar is geen plaats voor sexualiteit want wekt bij de tweelingpersoon incest op. Heel wat huwelijken stranden hierop. Ik ken verschillende mensen die ook een 'womb twin survivor' zijn en waar ze na de therapie hun huwelijk terug op rechte sporen kunnen krijgen. Velen denken als het niet lukt met een partner van het andere geslacht, dan ben ik misschien wel homo, terwijl dat niet zo is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tweelingen wiens wederhelf van het andere geslacht gestorven is tijdens de zwangerschap , zoeken nadien onbewust naar een persoon met wie ze de tweelingrelatie opnieuw kunnen beleven. Helaas daar is geen plaats voor sexualiteit want wekt bij de tweelingpersoon incest op. Heel wat huwelijken stranden hierop. Ik ken verschillende mensen die ook een 'womb twin survivor' zijn en waar ze na de therapie hun huwelijk terug op rechte sporen kunnen krijgen. Velen denken als het niet lukt met een partner van het andere geslacht, dan ben ik misschien wel homo, terwijl dat niet zo is.
Je hebt echt helemaal niets van homoseksualiteit begrepen, echt het is tenenkrommend. Het is niet 'ik ben misschien homo', net als het niet is 'ik heb misschien rood haar' of 'ik ben misschien blank' etc.. Maar goed jij denkt waarschijnlijk dat iemand een donkere huidskleur heeft omdat de moeder tijdens de zwangerschap te lang in de zon gelegen heeft, of bij rood haar teveel worteltjes gegeten heeft tijdens de zwangerschap.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Bluemountainsky heb je ook maar enig bewijs voor de dingen die je zegt? Want er is wel veel bewijs dat je seksuele voorkeur al in de baarmoeder wordt vastgelegd in je hersenen, waarmee het dus niets te maken heeft met 'oh ik mis mijn zusje zo laat ik maar homo worden'. Je bént homofiel of je bent het niet, je kiest er niet voor en het is beledigend om te zeggen dat je er met therapie af kan komen.

Misschien bedoel je wel dat sommige mensen zo'n womb twin survivor zijn, niet om kunnen gaan met hun gevoel en daarom kiezen om als homo door het leven te gaan? Wat me overigens erg vreemd voorkomt, want dan bén je geen homo, je doet gewoon lekker alsof (en gaat je theorie dus niet op).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste Henriëtte,

Dat is het hem juist. Mensen worden homosexueel geaard tijdens de zwangerschap, doch niet bij de conceptie. In geval van abortus, weten de kinderen die nadien komen dat er andere kinderen voor hen zijn geweest . Ook weten ze als er daarvan een of meerdere zijn gedood. Veelal komt er dan al een identiteisverwarring. In geval van verwarring van de geslachtsidentitei doordat het kind ook het eerder geaborteerde kindje van het andere geslacht wil zijn, kan dan dus vanaf dan reeds een andere sexuele geaardheid krijgen.

In geval van een womb twin survivor, is de survivor - in geval dat de andere tweelinghelft van het andere geslacht is - in principe geen homosexueel geaarde persoon. Tenzij er natuurlijk reeds voordien een ander kind van het andere geslacht werd geaborteerd. Voor een overlevende tweeling is het verlies van de andere tweelinghelft een hele grote schok. Niet alleen is een tweelinnenrelatie de meest nauwe menselijke relatie die er überhaupt bestaat. Veel menen weten enkel onbewust dat ze een womb twin survivor zijn. En er zijn veel mensen in dit geval. Eén op acht zwangerschappen begint als een tweeling.

Het is eigen aan de mens dat hij tragische gebeurtenissen die in het begin van zijn leven of baarmoederlijk leven afspelen gaat herbeleven en in casu gaat de tweeling op zoek naar een persoon met wie ze de tweelingrelatie kunnen herbeleven. Tussen tweelingen is intimiteit incest en dus hebben womb twin survivors - zolang ze geen afscheid hebben genomen van hun tweelilnghelft en het rouwproces niet hebben doorlopen - heel moeite met sexualiteit in hun huwelijk. Aangezien dit net zo is bij homosexuelen die gehuwd zijn met een hetero, concluderen sommige wombtwin survivors daaruit dat ze een persoon zijn met een homosexuele geaardheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laten we het hiermee afsluiten. Over zgn. 'womb twin survivors' bestaat al een topic. Zolang je theorieën ongefundeerd zijn, raad ik je aan ze voor je te houden omdat ze ook kwetsend kunnen zijn voor anderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of net juist verhelderend. Een vriendin van me is er zo achtergekomen dat ze ook een womb twin survivor is. Ze had mijn vrehaal gehoord en toevallig las ze eenv rij gedetailleerd getuigenis waar de vrouw ook stukjes had van tanden die in een cyste zaten en moesten verwijderd worden. Haar ganse lichaam begon te rillen. Ze zegt zelf , had je mij dat nooit verteld wat jou is overkomen, ik had het wlellicht niet of pas veel later te weten gekomen.

Ik versta niet goed hoe mensen kunnen gekwetst zijn door mijn post? Kun je dit even uitleggen ajb?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uitleg:

Wombtwinsurvivor: Hoi jongens, ik ben de helft van een tweeling.

Antwoord: Dat is nonsens, ik zie maar 1 persoon. Ga professionele hulp zoeken.

Homo: Hoi jongens, ik ben homo.

Antwoord: Je bent geen homo, dat denk je maar. Ga hulp zoeken bij een wombtwinsurvivorsgroep.

Ik kan me zo voorstellen dat een homo net zo op het tweede antwoord reageert als een wombtwinsurvivor op het eerste.

De antwoorden zullen niet zo lomp gegeven worden en goed bedoeld zijn, maar zo worden ze wel opgevat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tweelingen wiens wederhelf van het andere geslacht gestorven is tijdens de zwangerschap , zoeken nadien onbewust naar een persoon met wie ze de tweelingrelatie opnieuw kunnen beleven. Helaas daar is geen plaats voor sexualiteit want wekt bij de tweelingpersoon incest op. Heel wat huwelijken stranden hierop. Ik ken verschillende mensen die ook een 'womb twin survivor' zijn en waar ze na de therapie hun huwelijk terug op rechte sporen kunnen krijgen. Velen denken als het niet lukt met een partner van het andere geslacht, dan ben ik misschien wel homo, terwijl dat niet zo is.

Hm, de tweelingzus van de man van mijn broer leeft nog steeds, evenals zijn oudere zus.

"Het" is ook nooit "mislukt" met het tegengestelde geslacht, bij gebrek aan behoefte om het "te proberen". Om de één of andere reden schijnt de behoefte aan een relatie met het andere geslacht wel vaker te ontbreken, wanneer iemand homoseksueel is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het gaat nou net om een tweelinghelft van het andere geslacht die het niet heeft overleefd.
10% van de bevolking is homo, hoe groot is het percentage daarvan volgens jou waarvan de tweelinghelft van het andere geslacht het niet heeft overleefd? Ik gok verwaarloosbaar klein.

Daarnaast, waarom zou je er een verklaring voor willen zoeken, het is nu eenmaal zo, laat mensen gewoon gelukkig zijn. De meeste homo's zijn gelukkig met hun partner familie vrienden en nemen volwaardig deel aan de maatschappij. Slechts een kleine groep heeft verkeerde keuzes gemaakt onder druk van de omgeving door tegen hun natuur in te gaan door net te doen of ze hetero zijn, met alle gevolgen van dien, huwelijksproblemen, sex op parkeerplaatsen, zelfmoord, misbruik etc..

Nog even ter info, de zogenaamde homo ontmoetingsplekken worden meestal niet bezocht door homo's die gewoon uit de kast zijn en zichzelf hebben geaccepteerd zoals ze zijn. Het gaat dan meestal over mensen die de grootste mond hebben tegen homo's of door hun omgeving gedwongen worden daar hun toevlucht te zoeken. Je zou er eens over kunnen nadenken of de bijbel het niet heeft over zulk gedrag in plaats van een voor een homo natuurlijke relatie waarin twee mensen voor elkaar kiezen. Uit al je teksten blijkt dat je nogal vooroordelen hebt over homo's hoe ze zijn, hoe ze zich gedragen, ik kan je vertellen het zijn maar gewone mensen die behoefte hebben aan liefde en genegenheid, net als ieder mens.

Genezing is voor mensen die ziek zijn, en homo's zijn niet ziek, net zoals christenen niet ziek in hun hoofd zijn omdat ze in een sprookje geloven, zoals sommige mensen beweren (ter vergelijking). Uiteindelijk draait het in het leven om wie jij bent als uniek mens, niet hoe anderen zijn, je kunt slecht oordelen of praten over gevoelens van mensen als je die zelf niet hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

BMS, voor je verder gaat over je theorie, zou ik er graag bewijs over zien. In de bijbel staat er niets over, over die tweelingtheorie. Is daar ergens wetenschappelijke info over te vinden? Zolang ik nergens iets krijg dat dit enigzins kan staven, vind ik het als pure onzin klinken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het gaat nou net om een tweelinghelft van het andere geslacht die het niet heeft overleefd.

Gut, was hij dan onderdeel van een drieling, waarvan 1 het niet overleefd heeft?

Nou, ik zal hem het nieuws gaan vertellen. Je bent homoseksueel omdat je drielingzus is overleden.

Hoe zit het dan met biseksualiteit? En ga me nou niet vertellen dat die hun tweeslachtige andere tweelinghelft zijn verloren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het gaat nou net om een tweelinghelft van het andere geslacht die het niet heeft overleefd.

Gut, was hij dan onderdeel van een drieling, waarvan 1 het niet overleefd heeft?

Nou, ik zal hem het nieuws gaan vertellen. Je bent homoseksueel omdat je drielingzus is overleden.

Hoe zit het dan met biseksualiteit? En ga me nou niet vertellen dat die hun tweeslachtige andere tweelinghelft zijn verloren.

Nee, dat komt omdat hun buurvrouw 1 van de 2 embryo's in haar baarmoeder heeft laten weghalen. De andere embryo gaf vervolgens een SOS via het extra-uterale communicatie systeem aan alle andere embryo's in de directe omgeving dat ze oproept om uit protest homoseksueel te worden, maar soms weerkaatst het bericht en krijgen embryo's het 2x te horen, en tada: biseksualiteit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid