Spring naar bijdragen

Cadeautjes voor je verjaardag


Aanbevolen berichten

Ik vraag helemaal niks, enkel bij Kerst geven we door wat we graag zouden krijgen. Ik hoef helemaal niks te krijgen, als mensen die dag al lief/vriendelijk zijn, m'n verjaardag niet vergeten zijn en ik van vriendje wat extra aandacht krijg, ben ik gelukkig.

Krijgen is wat anders, zo kreeg ik afgelopen vrijdag voor m'n verjaardag het volgende: een auto (technisch gezien zelf gekocht, praktisch gezien gekregen), nieuwe banden op die auto en groot onderhoud erop (van de garage, bevriende mensen), een vette gsm, naamkaartjes met een doosje om ze in te bewaren, stempels met mijn gegevens op, geld, een zilveren kettinkje en een avondje uit met m'n vriend (gaan eten en zo) en kaartjes.

Moet er wel bij zeggen dat ik nooit eerder zo'n dure verjaardag had, dat komt natuurlijk door die auto ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een boek. En daar moet dan vaak nog een omschrijving van mijn smaak bij :P

Een draagdoek of bijdrage daaraan

Een fancy dingetje om het koken leuker/makkelijker/meer haute cuisine te maken

En ik heb ook wel eens serviesgoed gevraagd en gekregen, toen ik 18 werd en het jaar daarna uit huis zou gaan. Wellicht vragen mijn man en ik komend jaar weer servies want op het moment doen we het met afgedankt bungalowparkservies (met dank aan mijn stiefvader :D ) waarvan de groene randjes in verschillende staat van afgesleten zijn. En we beginnen burgerlijk te worden en dan blijk je ineens behoefte te krijgen aan een uitgebreid bij elkaar passend mooi servies, bizar hoe dat werkt :P:#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rond mijn verjaardag weet ik typisch nooit wat ik wel zou willen hebben, om drie maanden later ineens allerlei ideetjes te krijgen... En nee die schrijf ik dan niet op, want ik kan dan geen 9 maanden wachten.

Handige dingetjes voor in de auto staan nu op nummer 1

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net als Dubito weet ik meestal niet wat ik wil hebben om later te denken:"oh ja dat had ik ook kunnen vragen".

Dus op mijn lijstje staat vaak een cd een lekker geurtje,iets heel praktisch zoals een lady shave of een horloge en dan van de Hema (dure horloge vind ik zonde van het geld).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, je wilt een cadeau toch graag betaalbaar houden en het meeste wat ik graag wil valt buiten het budget van de visite dus vraag ik meestal maar een nieuwe auto. |P

Welke cadeautjes krijgen/vragen jullie als je jarig bent? :)

ik vraag nooit iets; ik laat me graag verrassen... :D

Zo materialistisch zijn er maar weinig! :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben rond een ideale tijd van het jaar jarig. Namelijk rond de tijd dat alle vette games uitgebracht worden. :#

Maar ja, op een gegeven moment maakt het cadeau niet meer uit, en gaat het er meer om dàt men wat voor je over hebt ipv wat :) Politiek heel correct enzo, maar wel waar :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Morpho, niet klagen maar dragen. :E

(Waar is het boek in die quote van je gebleven? :P)

Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. :# Het kunnen ook onverwachte dingen zijn.

Zuipschuit! :P

:E

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zorg ervoor dat mensen weten wat ik leuk vind en dan maar hopen dat ze me een cadeautje dat daarbij aansluit geven :#

Zo heb ik van een paar mensen Lush cadeautjes gehad toen ik vorige week jarig was (ben gek op dat spul), van m'n zwager een "Ripley's Believe it or Not" boek (want ik ben gek op mysteries en freaky dingen) en van m'n schoonvader een boek over Japanse 'tapas' (want van Japans eten lust ik wel pap). Van m'n schoonzusje en haar man heb ik toegangskaartjes voor een tentoonstelling van mummies in het Queensland Museum gehad (ik heb archeologie gestudeerd).

Door manlief laat ik me het liefst verrassen, want daar is hij erg goed in. Hij laat ook nooit wat los over wat hij in petto heeft, zelfs geen kleine hint!

Ik heb gemerkt dat het in Australië ongebruikelijk is om geld te geven, gift cards zijn gebruikelijker. Dus ik heb tegen mensen die vragen 'wat wil je voor je verjaardag' maar gezegd dat een bloemetje of gift card super is als ze per se wat willen geven. En daar is ook naar geluisterd :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. :# Het kunnen ook onverwachte dingen zijn.

Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een fles whisky. :#

Vetgedrukte ontbreekt in jouw citaat. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. :# Het kunnen ook onverwachte dingen zijn.

Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een fles whisky. :#

Vetgedrukte ontbreekt in jouw citaat. :#

oh :#

Hehe :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid