joon 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Welke cadeautjes krijgen/vragen jullie als je jarig bent? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik vraag helemaal niks, enkel bij Kerst geven we door wat we graag zouden krijgen. Ik hoef helemaal niks te krijgen, als mensen die dag al lief/vriendelijk zijn, m'n verjaardag niet vergeten zijn en ik van vriendje wat extra aandacht krijg, ben ik gelukkig. Krijgen is wat anders, zo kreeg ik afgelopen vrijdag voor m'n verjaardag het volgende: een auto (technisch gezien zelf gekocht, praktisch gezien gekregen), nieuwe banden op die auto en groot onderhoud erop (van de garage, bevriende mensen), een vette gsm, naamkaartjes met een doosje om ze in te bewaren, stempels met mijn gegevens op, geld, een zilveren kettinkje en een avondje uit met m'n vriend (gaan eten en zo) en kaartjes. Moet er wel bij zeggen dat ik nooit eerder zo'n dure verjaardag had, dat komt natuurlijk door die auto Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Welke cadeautjes krijgen/vragen jullie als je jarig bent? ik vraag nooit iets; ik laat me graag verrassen... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik vraag ook nooit iets, maar meestal vragen ze me: wat moet je hebben? Ik wil inspiratie hier opdoen Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Een boek. En daar moet dan vaak nog een omschrijving van mijn smaak bij Een draagdoek of bijdrage daaraan Een fancy dingetje om het koken leuker/makkelijker/meer haute cuisine te maken En ik heb ook wel eens serviesgoed gevraagd en gekregen, toen ik 18 werd en het jaar daarna uit huis zou gaan. Wellicht vragen mijn man en ik komend jaar weer servies want op het moment doen we het met afgedankt bungalowparkservies (met dank aan mijn stiefvader ) waarvan de groene randjes in verschillende staat van afgesleten zijn. En we beginnen burgerlijk te worden en dan blijk je ineens behoefte te krijgen aan een uitgebreid bij elkaar passend mooi servies, bizar hoe dat werkt Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 ik vraag ook nog wel eens een boek of CD Meestal vraag ik gewoon geld, dan kan ik sparen. Wat nu ik met autorijlessen bezig ben goed uitkomt en als ik over 2 jaar op kamers wil gaan wonen ook wel handig is:) Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Rond mijn verjaardag weet ik typisch nooit wat ik wel zou willen hebben, om drie maanden later ineens allerlei ideetjes te krijgen... En nee die schrijf ik dan niet op, want ik kan dan geen 9 maanden wachten. Handige dingetjes voor in de auto staan nu op nummer 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Net als Dubito weet ik meestal niet wat ik wil hebben om later te denken:"oh ja dat had ik ook kunnen vragen". Dus op mijn lijstje staat vaak een cd een lekker geurtje,iets heel praktisch zoals een lady shave of een horloge en dan van de Hema (dure horloge vind ik zonde van het geld). Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik vaag laatste aantal jaar eigenlijk alleen maar geld, laatste jaren neem ik gemiddeld ook genoegen met een minatuurvrachtwagen, een cd/DVD ofzo, maar verder houdt het me op. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Tja, je wilt een cadeau toch graag betaalbaar houden en het meeste wat ik graag wil valt buiten het budget van de visite dus vraag ik meestal maar een nieuwe auto. Welke cadeautjes krijgen/vragen jullie als je jarig bent? ik vraag nooit iets; ik laat me graag verrassen... Zo materialistisch zijn er maar weinig! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik ben rond een ideale tijd van het jaar jarig. Namelijk rond de tijd dat alle vette games uitgebracht worden. Maar ja, op een gegeven moment maakt het cadeau niet meer uit, en gaat het er meer om dà t men wat voor je over hebt ipv wat Politiek heel correct enzo, maar wel waar Link naar bericht Deel via andere websites
Jin 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Stilte in mijn hoofd lijkt mij wel wat...... Maar helaas is dat een onmogelijkheid, dus ik vraag maar niets. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Boeken, heel veel boeken. Of een boekenbon . Maar ik vraag ook wel CD´s, of spullen voor het handwerken, zoals wol, garen, of kleine borduurpakketten. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. Het kunnen ook onverwachte dingen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een fles whisky. En toch doe je daar helemaal niet moeilijk over hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. Het kunnen ook onverwachte dingen zijn. Zuipschuit! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 @Morpho, niet klagen maar dragen. (Waar is het boek in die quote van je gebleven? ) Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. Het kunnen ook onverwachte dingen zijn. Zuipschuit! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik zorg ervoor dat mensen weten wat ik leuk vind en dan maar hopen dat ze me een cadeautje dat daarbij aansluit geven Zo heb ik van een paar mensen Lush cadeautjes gehad toen ik vorige week jarig was (ben gek op dat spul), van m'n zwager een "Ripley's Believe it or Not" boek (want ik ben gek op mysteries en freaky dingen) en van m'n schoonvader een boek over Japanse 'tapas' (want van Japans eten lust ik wel pap). Van m'n schoonzusje en haar man heb ik toegangskaartjes voor een tentoonstelling van mummies in het Queensland Museum gehad (ik heb archeologie gestudeerd). Door manlief laat ik me het liefst verrassen, want daar is hij erg goed in. Hij laat ook nooit wat los over wat hij in petto heeft, zelfs geen kleine hint! Ik heb gemerkt dat het in Australië ongebruikelijk is om geld te geven, gift cards zijn gebruikelijker. Dus ik heb tegen mensen die vragen 'wat wil je voor je verjaardag' maar gezegd dat een bloemetje of gift card super is als ze per se wat willen geven. En daar is ook naar geluisterd Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 @Morpho, niet klagen maar dragen. Hehehe Je zult het er niet makkelijk mee hebben (Waar is het boek in die quote van je gebleven? ) Ik snap um niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. Het kunnen ook onverwachte dingen zijn. Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een fles whisky. Vetgedrukte ontbreekt in jouw citaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een boek of een fles whisky. Het kunnen ook onverwachte dingen zijn. Ik heb eigenlijk nooit zo goed een idee wat ik moet vragen. Ik laat het graag aan anderen over. In de praktijk is dat dan vaak een fles whisky. Vetgedrukte ontbreekt in jouw citaat. oh Hehe Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten