Ursa 1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Straks begrafenis en denk dat de dag daar wel mee gevuld is Gecondoleerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 thanks beiden, ja het was mn oma. gelukkig een hele fijne dienst gehad met mooie woorden dus daar ben ik erg dankbaar voor! succes met je zeehondachtigheid @GP Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hau hau! BOT: Vandaag denk ik dat ik gewoon naar de kerk ga, al kraken mijn oren een beetje naar mijn idee.. En vanmiddag zie ik het nog even aan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik ga even een wagyu silverside in de pan gooien want de schoonouders komen vanavond eten. De vleesklomp moet 2u koken dus hoogste tijd om de voorbereidingen te treffen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Wagyu Silverside... waar lijtk dat het meest op? Kalkoen, rollade, iets anders? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Het is rundvlees. Er zijn verschillende soorten en wagyu is een van de beste, het ziet er 'gemarmerd' uit omdat er een soort vetgolfjes door het vlees lopen. Toen mijn ouders hier waren in augustus heb ik ook een wagyu silverside gekookt, beetje als experiment omdat ik geen idee had hoe het zou smaken, en dat beviel zo goed dat we er weer een hebben gekocht. Het is wel typisch weekendeten omdat het uren moet koken, dus komt het even goed uit dat het weekend is Oh en het is ook lekker koud op brood, dus als je wat over hebt is dat helemaal niet erg. Yum yum! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoeveel sterren? En is het wel afkomstig van diervriendelijk gehouden vee? Want alle verhalen over massages, bier en n luxe leven zijn in de meeste gevallen onzin. Als je tenminste wijn/bier voeren en/of masseren omdat het arme kalf nooit ook maar een stap in zijn leven heeft kunnen zetten en daarom zijn stoelgang slecht werkt niet meetelt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Geen flauw idee. Maar het smaakte lekker hoor. En ik hoef geen beest dat bier heeft gedronken, wat is dat nou weer voor iets raars :/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 chocola eten, top2000 luisteren en op bed liggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Neem lekker de tijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 chocola eten, top2000 luisteren en op bed liggen. Je zit hem echt constant door te luisteren? Ik heb het ene paar keer geprobeerd, maar luister nu alleen nog nummers die ik denk mooi te vinden... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Neem lekker de tijd. haha dankjewel! met een bloemetje erbij zou het nog fijner zijn denk ik @GP ja ik luister hem vrij veel, vooral als ik in bed lig enzo vind ik het heerlijk met die achtergrondmuziekjes! bovendien staan er ontzettend goede nummers in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Dat vind ik tegenvallen... Het meeste wat ik niet ken ben ik blij mee dat ik het niet ken... Maargoed, over smaak valt te twisten. Ik heb overigens een onbekend nummer gehoord van de top 2000 die ik wel mooi vind, maar dat was echt de enige: Mull of Kintyre van Paul macCartny and Wings. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 oh. tsja dat kan. smaken verschillen. maar dit vergt toch wel het ergste van mijn acceptatie, de top2000 niet enorm waarderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Je hoeft het ook niet te accepteren hoor. Je weet toch niet waar ik woon, dus je kunt me niet op komen zoeken om me van gedachten te laten veranderen, hehe Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 oh. tsja dat kan. smaken verschillen. maar dit vergt toch wel het ergste van mijn acceptatie, de top2000 niet enorm waarderen. Mwah. Vooral in de lagere regionen zitten er veel nummers tussen die ik niet ken noch mij veel zeggen. Da's dan vooral leuk voor mensen die elkaar ontmoet hebben in dat ene café in 1971 waar toen toevallig dat nummer draaide. Maar (ontopic) ik heb 'm stiekem toch nog even aan gezet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 jaaaa! ik heb een zieltje gewonnen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Noffing kompèrs toe joe! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ahh nu moet ik blozen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Geen flauw idee. Maar het smaakte lekker hoor. Vind je het niet belangrijk dat een dier wat voor jou gedood wordt op zijn minst een dierwaardig en God waardig leven heeft gehad?En ik hoef geen beest dat bier heeft gedronken, wat is dat nou weer voor iets raars :/Dan moet je dus geen Wagyu eten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik moet weer weg helaas, gezellig doen met vrienden. Terwijl het hier op het forum net zo leuk is! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik moet weer weg helaas, gezellig doen met vrienden. Terwijl het hier op het forum net zo leuk is! Jaajaa Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ik heb vanavond een jaaroverzicht gemaakt van 2012. Ben erg veel mooie en leuke dingen tegengekomen, maar ook heel veel verdrietige dingen. Wat ik vandaag nog ga doen is mn computer afsluiten, wat ik morgen ga doen is werken en oud en nieuw vieren. Verder wens ik iedereen een gelukkig en bovenal gezegend 2013. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Geen flauw idee. Maar het smaakte lekker hoor. Vind je het niet belangrijk dat een dier wat voor jou gedood wordt op zijn minst een dierwaardig en God waardig leven heeft gehad?En ik hoef geen beest dat bier heeft gedronken, wat is dat nou weer voor iets raars :/Dan moet je dus geen Wagyu eten. Aha, dat bier en klassieke muziek fabeltje. Misschien dat ze dat ergens in een afgelegen boerderij in Japan doen, maar niet in Australië. Alleen in WA schijnen sommige veehouders rode wijn aan het voer toe te voegen. Het dieet van wagyu cattle bestaat voornamelijk uit graan. Verder ga ik er vanuit dat de veehouders en slachterijen zich aan de voor hun geldende regels houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Esther, hoe maak jij die wagyu dan klaar? Ik heb een keer shabu shabu op met wagyu, was wel erg lekker maar ik had het denk ik met gewone biefstuk ook best te eten gevonden. Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Ik was om acht uur wakker en wacht nu tot mijn vriendin en onze logé wakker zijn. Top 2000, voetjes op de bank, heerlijk. Zo een luxe ontbijtje fixen. Om 12.00 komt de poetsvrouw dus dan gaan we denk ik een paar uurtjes de stad in en even de weekboodschappen halen. Vanavond gewoon lekker op de bank, oliebollen eten, een film kijken en om 0.00 een fles cava soldaat maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten