maran 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Vrede op aarde, vrehede op aarde. In de mehensen een wehelbehahagen... bedoel je hiermee dat er niet over gepraat mag worden? we hebben geen ruzie hoor, [misschien komt dat nog.. ] we discussiëren... ik als hedonist heb zonet een heerlijke kaaspannenkoek op met een glas rode wijn.... edit: ik neem er nog eentje [van beiden] Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Gourmetten voor sinterklaas, end e foto's die ik in Gorinchem gemaakt heb sorteren/op internet zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Vrede op aarde, vrehede op aarde. In de mehensen een wehelbehahagen... bedoel je hiermee dat er niet over gepraat mag worden? we hebben geen ruzie hoor, [misschien komt dat nog.. ] we discussiëren... ik als hedonist heb zonet een heerlijke kaaspannenkoek op met een glas rode wijn.... edit: ik neem er nog eentje [van beiden] Ik maak geen ruzie, dat vind ik het niet waard. Verschil van mening is er nu eenmaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ik als hedonist heb zonet een heerlijke kaaspannenkoek op met een glas rode wijn.... edit: ik neem er nog eentje [van beiden] Ik vind dat eerder Bourgondisch! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nunc 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 wij zijn vandaag naar de 'mars voor het leven' geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ik als hedonist heb zonet een heerlijke kaaspannenkoek op met een glas rode wijn.... edit: ik neem er nog eentje [van beiden] Ik vind dat eerder Bourgondisch! Een kaas pannenkoek? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 net terug van de kerk, dan om 4 uur weer naar kerk hebben we een doopdienst:D en vanaaf bij mijn broer prisonbreak kijken^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Met een buurjongen van me op stap om vrachtwagens te fotograferen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 net terug van de kerk, dan om 4 uur weer naar kerk hebben we een doopdienst:D en vanaaf bij mijn broer prisonbreak kijken^^ Ook zo'n prison Break fan??? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Met een buurjongen van me op stap om vrachtwagens te fotograferen. https://www.google.nl/search?num=10&hl=nl&safe=off&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1440&bih=775&q=vrachtwagen&oq=vrachtwagen&gs_l=img.3..0l10.858.2355.0.2659.11.5.0.6.6.0.85.406.5.5.0...0.0...1ac.1.Vz4SRQ56BdM haha nee grapje veel plezier Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 ik als hedonist heb zonet een heerlijke kaaspannenkoek op met een glas rode wijn.... edit: ik neem er nog eentje [van beiden] Ik vind dat eerder Bourgondisch! Een kaas pannenkoek? Zo ontzettend zonde van de pannenkoek dat het bijna pijn doet:( Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 mensen toch ---jullie weten niet wat je mist.... foei toch, zo spreken over een werkelijk culinair hoogstandje.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Kaas is ontzettend smerig, bwuh. Ik mag vanavond op mn nichtje passen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Met een buurjongen van me op stap om vrachtwagens te fotograferen. https://www.google.nl/search?num=10&hl=nl&safe=off&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1440&bih=775&q=vrachtwagen&oq=vrachtwagen&gs_l=img.3..0l10.858.2355.0.2659.11.5.0.6.6.0.85.406.5.5.0...0.0...1ac.1.Vz4SRQ56BdM haha nee grapje veel plezier Wij zetten alleen maar degelijk spul op de foto. Die rode streamliner van Scania in de 4e of 5e regel is zo ongeveer de enige die ik het waard zou vinden:p We zijn vrij productief geweest, op sommige plekken even met eigenaar/toezichthouder staan praten en we konden in alle rust het terrein op. We mogen niet klagen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 door de sneeuw heen naar stage-_- Dan om half 4 weg van stage richting school en van 4 tot 8 helpen met de kerstmarkt op school, dan samen met een klasgenoot richting mijn broer fietsen - zij woont er vlakbij, en dan brengt mijn broer me weer thuis. Soms..... word ik helemaal knetter van mijn overbezorgde moeder:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Op een dag, als je zelf kinderen hebt, ga je je moeder snappen Godgirl. Ik ga later ook liever hebben dat ze niet alleen de baan, 's avonds, opmoeten. Ik ga vandaag, hele dag autocadden en racen tegen de klok. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Op een dag, als je zelf kinderen hebt, ga je je moeder snappen Godgirl. Ik ga later ook liever hebben dat ze niet alleen de baan, 's avonds, opmoeten. Ik ga vandaag, hele dag autocadden en racen tegen de klok. Ja, maar als je kinderen al 18 zijn geweest Ik ga vandaag verder met leren. Ik ben net wakker, dus eerst een kop koffie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Op een dag, als je zelf kinderen hebt, ga je je moeder snappen Godgirl. Ik ga later ook liever hebben dat ze niet alleen de baan, 's avonds, op moeten. Ik ga vandaag, hele dag autocadden en racen tegen de klok. Ja, maar als je kinderen al 18 zijn geweest Ik ga vandaag verder met leren. Ik ben net wakker, dus eerst een kop koffie. Dan ga ik dat nog steeds zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Op een dag, als je zelf kinderen hebt, ga je je moeder snappen Godgirl. Ik ga later ook liever hebben dat ze niet alleen de baan, 's avonds, opmoeten. Ik ga vandaag, hele dag autocadden en racen tegen de klok. Ja, maar als je kinderen al 18 zijn geweest Ik ga vandaag verder met leren. Ik ben net wakker, dus eerst een kop koffie. hoezo dan pas? als ze 18 zijn geweest? het lijkt alsof je spreekt uit ervaring als ouder. leer ze... edit: je bent de vraagteken vergeten achter je uitspraak.. maar goed, dan nog blijven de zorgen. pas als ze het huis uit zijn kun je het iets gemakkelijker loslaten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Anne_ 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Stagedag gehad. Vanavond sporten! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Mezelf zielig voelen, zo min mogelijk van de bank afkomen en ohja nog een open dag van de EH bezoeken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Lekker druk schrijven. Gister begonnen aan mijn derde boek. En vanavond patat eten, ik kijk er nu al naar uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik ga vanavond naar de kerk kwam ik net achter^^ ga ik de kerstkadootjes voor de zondagschoolkids inpakken:) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik kan deze ochtend ergens zo'n studentenjobje doen, dus daar ga ik heen. Maar daarvoor moet ik zelf, alleen, de ring rond Brussel op met de wagen. jeej. en vanmiddag hebben we kerstmarkt bij ons in de kerk, dan ga ik daar ook een hele dag werken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten