Pebbels 0 Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Helaas niet Archillion.Een licht gescheurde kuitspier door overstrekking waarschijnlijk...of hevige kramp waardoor deze gescheurd is. Zometeen proberen toch nog wat dingen in huis te doen, ondanks de pijn en het eigenlijk met mijn voetje omhoog moeten zitten. Beterschap! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Lekkaah! Hoe doe je dat zo?En inderdaad, de Mackabouter heeft last van een id crisis Tja hoe kom je eraan? Een verkeerde beweging en erg veel stijfheid in spieren misschien? Ik weet het anders niet. Loop momenteel ook op hele hippe krukken(aquamarijn kleurige). Als je teveel last van je ID crisis hebt, ga je dan nog wel naar de psychipeuter? Mogelijk kan deze je ID crisis in de kiem smoren, maar misschien...is de ID crisis ook wel alleen maar een probleempje voor je portemonnee omdat je ineens een heel jong bloempje om je heen wilt hebben, een luxe sportwagen voor je deur wilt hebben en aan de liposuction gaat. *Ziet Paul de McKabouter in zijn knalrode ferrari, met blauwe puntmuts door het bos crossen* Blijf het maar voor je zien, daar komt niets van in! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Lekkaah! Hoe doe je dat zo?En inderdaad, de Mackabouter heeft last van een id crisis Tja hoe kom je eraan? Een verkeerde beweging en erg veel stijfheid in spieren misschien? Ik weet het anders niet. Loop momenteel ook op hele hippe krukken(aquamarijn kleurige). Als je teveel last van je ID crisis hebt, ga je dan nog wel naar de psychipeuter? Mogelijk kan deze je ID crisis in de kiem smoren, maar misschien...is de ID crisis ook wel alleen maar een probleempje voor je portemonnee omdat je ineens een heel jong bloempje om je heen wilt hebben, een luxe sportwagen voor je deur wilt hebben en aan de liposuction gaat. *Ziet Paul de McKabouter in zijn knalrode ferrari, met blauwe puntmuts door het bos crossen* Blijf het maar voor je zien, daar komt niets van in! Nou zeg, dat is gemeen hoor Paul! Dan ben je dus toch niet een echter CrossKabouter? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Nee. Ik ben zelf op de fiets geen crosser. Recreatief fietsen doe ik weer wel, net als veel wandelen. Zonder blauwe puntmuts overigens. Ik ben alleen maar een kabouter als je me Paulus de Mackabouter noemt, en dan heb ik een gewone Macdonalds pet op;) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Vandaag is weer z'n dag als alle anderen, en toch ook weer zo anders. Voor de verandering ik het mooi weer hier, hopelijk blijft het zo dan kunnen we vanmiddag heerlijk buiten spelen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Vandaag hospiteren; op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Strompelend naar de psychotherapeuten. Om kwart voor elf een intakegesprek voor huishoudelijke hulp. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Zoeken naar een kamer, Vader er van overtuigen dat ik wél voor mezelf kan zorgen (beter dan hij, volgens mij). Leren. Schoolproblemen oplossen. Breien (ik wil mijn fijne col afmaken, want ik kan hem nu direct gebruiken ^^). Voetbal kijken. Nog meer studern. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Zoeken naar een kamer,Vader er van overtuigen dat ik wél voor mezelf kan zorgen (beter dan hij, volgens mij). Leren. Schoolproblemen oplossen. Breien (ik wil mijn fijne col afmaken, want ik kan hem nu direct gebruiken ^^). Voetbal kijken. Nog meer studern. Je hebt een boel te doen vandaag. als ik zo vrij mag zijn, mag ik vragen hoe jong je bent? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Zoeken naar een kamer,Vader er van overtuigen dat ik wél voor mezelf kan zorgen (beter dan hij, volgens mij). Leren. Schoolproblemen oplossen. Breien (ik wil mijn fijne col afmaken, want ik kan hem nu direct gebruiken ^^). Voetbal kijken. Nog meer studern. Je hebt een boel te doen vandaag. als ik zo vrij mag zijn, mag ik vragen hoe jong je bent? Ik ben 23 . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Zoeken naar een kamer,Vader er van overtuigen dat ik wél voor mezelf kan zorgen (beter dan hij, volgens mij). Leren. Schoolproblemen oplossen. Breien (ik wil mijn fijne col afmaken, want ik kan hem nu direct gebruiken ^^). Voetbal kijken. Nog meer studern. Je hebt een boel te doen vandaag. als ik zo vrij mag zijn, mag ik vragen hoe jong je bent? Ik ben 23 . Ow...dan lukt het je wel... Breien en voetbal kijken kan tegelijk gelukkig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 @Selahrocks: ja, breien en voetbal kijken is een geweldige combinatie! Als het spannend wordt (wat je horen kan), dan kijk je gewoon op. Als het heel spannend is,leg je je werk weg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Vandaag ga ik: Wachten tot de oven is voorverwarmd voor de broodjes en ondertussen met een zwarte marker in het ND snorren en baarden op mensen tekenen. Verder werken. Vanavond voetbal kijken. Dat lijkt me een korte dag, maar helaas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 @Selahrocks: ja, breien en voetbal kijken is een geweldige combinatie! Als het spannend wordt (wat je horen kan), dan kijk je gewoon op. Als het heel spannend is,leg je je werk weg. Klopt...en als het voetbal heet dan blijf je gewoon lekker breien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Vandaag ga ik: Wachten tot de oven is voorverwarmd voor de broodjes en ondertussen met een zwarte marker in het ND snorren en baarden op mensen tekenen. Verder werken. Vanavond voetbal kijken. Dat lijkt me een korte dag, maar helaas. Hoezo is dat een korte dag? Werken duurt LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGG hoor. Snorren en baarden tekenen op mensen in het Nederlands Dagblad?!? Hoe oud was je ook alweer...14? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Snorren en baarden tekenen op mensen in het Nederlands Dagblad?!? Hoe oud was je ook alweer...14? 22. En ik ben niet goed in twintig minuten wachten op de oven. En Willem-Alexander ziet er best goed uit met een grote zwarte baard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Studeren, ondertussen opwekking luisteren. Nadenken en depri voelen. (ben in een emo-dagje) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik ga vandaag ook nog blij zijn . Eindelijk, EINDELIJK, zijn alle punten van mijn Propedeuse ingevoerd in het cijfersysteem. Anderhalf jaar na het halen van het laatste cijfer heb ik dan toch ook officieel mijn propedeuse! Lalalala. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Studeren, ondertussen opwekking luisteren.Nadenken en depri voelen. (ben in een emo-dagje) Dan kan opwekking luisteren een goede uitkomst bieden. Ben jij ook z'n denkertje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Voor mij juist op dat soort momenten dat soort muziek totaal niet. Dan luister ik meestal juist melancholische muziek (maar, oké, dat doe ik ook als ik vrolijk ben). Maar ik denk dat zoiets per persoon verschillend is, of iets werkt of niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Gefeliciteerd Fee! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Voor mij juist op dat soort momenten dat soort muziek totaal niet. Dan luister ik meestal juist melancholische muziek (maar, oké, dat doe ik ook als ik vrolijk ben). Maar ik denk dat zoiets per persoon verschillend is, of iets werkt of niet. Als het allemaal het zelfde bij ons zou werken, was de wereld zo saai Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Vandaag is het alweer woensdag, Zo de kindjes naar schooltje brengen, daarna huishouden, wassen, vouwen, afwassen, stofzuigen, dweilen ect ect. Daarna kindjes ophalen van school, vanmiddag met mooi weer beten spelen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 -Verslapen -Haasten -De bus zien te halen -Anderhalf uur bijslapen -School -Bus -Werk -EN weer gaan slapen en verslapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Vandaag: Opstaan. Ontbijten. Rijles. Tandarts RIP Archy. Opgelucht zijn of doodsbenauwd voor een nieuwe afspraak. Vervolg: suikerspinnen eten of helemaal niks. Verder werken aan gedicht. Belangrijk mailtje opstellen. Indiana Jones and the Last Crusade kijken. Nog wat werken aan 3D project. Slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten