Spring naar bijdragen

Slechtste chauffeur van Nederland


Aanbevolen berichten

Het is eigenlijk een soort van 'feel good' programma. Na het kijken vind ik mij een fantastische chauffeur. Tja, entertainment dus...

Hoe ze geslaagd kunnen zijn? Bij sommigen vraag ik me dat ook af. Bij anderen ligt de oorzaak meer in een ongeluk, ouderdom of omdat ze nu heel 'stoer' kunnen doen nu de instructeur weg is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als je net 2 jaar je rijbewijs hebt en niet eens achteruit in een 8-je kan rijden, waarom heb je dan dat pasje gekregen...

Euh, dat heb ik nooit geleerd :P Geen idee of ik dat wel kan.

Wat ik trouwens heel bezwaarlijk vind is dat de noodstop geen onderdeel van het examen is, of minstens van het lessen. Ik vind dat je moet weten hoe het moet en hoe het voelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik trouwens heel bezwaarlijk vind is dat de noodstop geen onderdeel van het examen is, of minstens van het lessen. Ik vind dat je moet weten hoe het moet en hoe het voelt.

Tegenwoordig is een noodstop nauwelijks een uitdaging. Met ABS erop kan er eigenlijk vrij weinig fout gaan. Hoe anders was dat in mijn oude Polo, toen was het nog werken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Net zit ik te kijken naar de "Allerslechtse chauffeur van Nederland". Hoe kunnen die mensen geslaagd zijn bij het CBR? Is het goed dat we hiervoor publiek geld uitgeven aan een show op TV?

Als het echt is natuurlijk?

We hebben het wel over Nederlandse televisie en BNN :E

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik trouwens heel bezwaarlijk vind is dat de noodstop geen onderdeel van het examen is, of minstens van het lessen. Ik vind dat je moet weten hoe het moet en hoe het voelt.

Tegenwoordig is een noodstop nauwelijks een uitdaging. Met ABS erop kan er eigenlijk vrij weinig fout gaan. Hoe anders was dat in mijn oude Polo, toen was het nog werken.

Niet mee eens :) Ik denk dat heel weinig mensen weten hoe het voelt om de rem zo plots en diep in te drukken en dit dus niet doen waardoor de remweg meters langer wordt en nauwelijks in hun gordel worden geduwd. Mijn man deed een keer een noodstop bij 30 km/u voor en ik vond 't al heftig. Laat staan dat je het op een 50-weg zou moeten doen... :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
Laatst voor het eerst gekeken. Wat een drama. Dit soort mensen moeten ze gelijk het rijbewijs afnemen. Sowieso al zeer wonderbaarlijk dat ze het ooit verdiend hebben. Is dit niet allemaal een groot toneelspel?

Er zijn genoeg gekken op de weg. Kom ze regelmatig tegen. Helaas.......

Link naar bericht
Deel via andere websites
Net zit ik te kijken naar de "Allerslechtse chauffeur van Nederland". Hoe kunnen die mensen geslaagd zijn bij het CBR? Is het goed dat we hiervoor publiek geld uitgeven aan een show op TV?

Als het echt is natuurlijk?

We hebben het wel over Nederlandse televisie en BNN :E

Jij zit niet veel op de weg blijkbaar. Maak genoeg gekke dingen mee...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Net zit ik te kijken naar de "Allerslechtse chauffeur van Nederland". Hoe kunnen die mensen geslaagd zijn bij het CBR? Is het goed dat we hiervoor publiek geld uitgeven aan een show op TV?

Als het echt is natuurlijk?

We hebben het wel over Nederlandse televisie en BNN :E

Jij zit niet veel op de weg blijkbaar. Maak genoeg gekke dingen mee...

Allemaal uitwijkingen enzo? :#:P

Nee, ik maak wel gekke dingen mee maar we hebben het wel over de o zo betrouwbare Nederlandse televisie :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid