Spring naar bijdragen

Heilige Communie Zonder Confessie?


Aanbevolen berichten

Heilige Communie Zonder Confessie?

Mensen moeten zich verzet tegen het geven van Heilige communie Zonder echte Confessie.

Mensen zijn moe van de kerken die naar een aantal stappen verder dan tolerantie, gaan ze in de open bevordering van zonden, en dan zeggen dat ze kunnen het heilig sacrament aan te raken. Ja, zonder berouw of belijdenis van zonden.

Dit is zeer slecht.

Wij hebben een Amerikaans Engels Pastor het geven van wekelijkse communie diensten, op een positieve en opbouwende manier (dit is het GOEDE NIEUWS iedereen wil horen). Eerst begint hij met een "bekentenis / confessie dienst" in engels. Bent u geïnteresseerd in het bijwonen van of deelnemen aan de Zuid-Holland / Zierikzee gebieden? Schrijf naar rev.michael@christsassembly.com

We zijn bezig om anderen te bereiken en breng ze naar het evangelie. We moeten al de geboden, dat is de grote opdracht gegeven door onze Koning Jezus te onderwijzen. Als u graag een deel van dit om meer uit te nodigen voor het grote publiek van het gebied kunnen we uw hulp gebruiken om nieuwe mensen die zouden kunnen komen, en helpen hen dienen te leren zijn.

Openbare motto:

Eerst Confessie, Dan Heilige communie

Dit is het goede nieuws van het Koninkrijk wet bestuur van onze God Jezus de Christus.

TCAWW

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben er voor dat mensen voordat ze ter communie gaan eerst zorgvuldig overwegen of ze zichzelf wel waardig achten. En indien ze tot de conclusie zijn gekomen dat ze dat niet zijn eerst ter biecht gaan. Dat is echter wel een overweging die de mensen zelf zullen moeten maken.

Ik begrijp helaas niet alles van je bijdrage dus heb me maar beperkt in mijn eigen bijdrage.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, mensen moeten zelf hun geweten onderzoeken en bepalen of ze ter communie willen gaan. Zo niet, dan lijkt me het sacrament van Boete & Verzoening op z'n plaats.

Een 'confessie' dienst is volgens de Kerk niet toegestaan want dat is geen sacrament, dus het lijkt me duidelijk dat jullie club niet tot de Katholieke Kerk behoort. (overigens is dat ook al op te maken uit je emailadres ;) )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alle priesters (katholieke en protestantse) waarvan ik weet dat het een voorwaarde dat iedereen die zijn toegelaten om deel te nemen al "berouw en bekende" van hun zonden alvorens te worden toegelaten. De meeste katholieken geleerd in catecism. In de praktijk is de priesters "te goeder trouw" zal nemen gemeenteleden op de massa hebben bekend. Echter, door zijn recht en de plicht, wordt hij verondersteld om de deel te nemen van iedereen die openlijk heeft bewezen dat ze niet hebben afgekeerd van en beleden hun zonden te verbieden, dat wil zeggen openlijk het bevorderen van zonden, of enige andere grote bewijs.

Katholieken niet seminars verbieden op echt elk type van de theologie, om zo te zeggen dat dit niet mogelijk is voor de katholieken is onjuist.

Zowel katholieken en protestanten hebben een eucharistie. Hoe meer evangelische denominaties hebben een meer fundamenteel "heilige communie", die ja, is inter-confessionele. De helft van de protestantse denominaties hebben geen probleem het delen van hun gemeenschap beker met nieuwkomers. Zij zullen ervoor zorgen echter dat in ieder geval de persoon in hun hart houding zijn nederig en berouwvol.

Zonder bekentenis van de zonde kan er geen vergeving, in ieder geval erkenning en nederig ons is heel belangrijk zijn. Als onze God voorspeld, zal Hij niet genezen ons land of stoppen met de ziekten tot we hebben vernederd onszelf confesed en zich van onze boze wegen. Juist omdat de regering geeft mensen geld om bepaalde zonden begaan die niet nu dat God zal zegenen dat. Alle zonden die in strijd zijn met christelijke samenleving ook moeten toegeven.

Ik houd inter-confessionele gemeenschap diensten elke week op TCAWW, en kunnen deze bij elkaar te houden met de belijdenis seminars elk moment dat u dit vereisen. In het Engels (vergeef eventuele fouten met mijn Nederlands).

Rev Michael

Bishop Elect, Evangelist, TCA Zuid Holland

INTERDENOMINATIONAL SERVICES

1. 9 O CLOCK CONFESSION(OR PROTESTANT SERVICE), 10 O CLOCK HOLY COMMUNION

2. Bible Study Broadcast worldwide at www.ChristsAssembly.com

(For other free services, contact at rev.michael@christsassembly.com or 0187844881)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan helaas niet zeggen dat ik er veel wijs uit kan worden. Ik snap wel dat het heel moeilijk is als Nederlands niet je eerste taal is en je het pas op latere leeftijd leert.

Misschien is het een mogelijkheid voor je om in het Engels je bijdrage te leveren waar wij vervolgens in het Nederlands op kunnen reageren. Maar dat is aan de crew.

Link naar bericht
Deel via andere websites
De helft van de protestantse denominaties hebben geen probleem het delen van hun gemeenschap beker met nieuwkomers. Zij zullen ervoor zorgen echter dat in ieder geval de persoon in hun hart houding zijn nederig en berouwvol.
Dat klopt, omdat de redenering is dat het tussen de persoon en God is om wel of niet deel te nemen. Daarbij dus de verantwoording leggende bij de deelnemer en niet bij de voorganger. Het belijden van de zonden is een essentieel deel, zonder die belijdenis heeft het deelnemen aan het Avondmaal/ Communie geen nut.
Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid