Olorin 155 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik vond het fantastisch! De wereld rook fris en kreeg nostalgische gevoelens. Laat op de middag vond ik het trouwens onprettig, toen was het zo'n klam weer, dat ik wilde afkoelen maar dat lukt dan niet. Zou je graag een echte haan als wekker willen? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ja zeker! Sinds wij vijf jaar geleden naar de stad verhuisden hebben we alleen nog hennetjes, en ik mis het geluid soms nog steeds! Wat is het eerste dat je 's morgens doet als je opstaat? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Mijn wekker uitzetten. Heb je een wekkerradio of je mobiel ingesteld die je wakker maakt? Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 M'n iPhone... dat klinkt iets eerbiediger dan gewoon 'mobiel' Leg je ook je wekker aan de andere kant van de kamer, zodat je er wel uit moet om hem uit te zetten? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ja zeker! Sinds wij vijf jaar geleden naar de stad verhuisden hebben we alleen nog hennetjes, en ik mis het geluid soms nog steeds! Je mag die bij mij in de buurt wel stiekem meenemen, die 'kraait' om tijden wanneer ik nog wil slapen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 M'n iPhone... dat klinkt iets eerbiediger dan gewoon 'mobiel' Leg je ook je wekker aan de andere kant van de kamer, zodat je er wel uit moet om hem uit te zetten? Ja. Anders ken ik mezelf te goed. Ga je ook nog weleens ' nog even' je bed in, om goed wakker te worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 nee, dan val ik weer in slaap Hoe kijk je naar Roleplay, zoals Table Top (D&D) of LARP? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Leuk, al doe ik het te weinig. Mijn voorkeur gaat trouwens meer uit naar andere RPG's dan D&D, want D&D vind ik op langer termijn iets teveel van het zelfde (Hack&Slash) Zou je liever in een oud huis of een nieuw huis willen wonen? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 in een oud huis - dat heeft veel meer karakter. gelukkig woon ik daar ook in. samenwonen, een lat-relatie of een huwelijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 @Olorin, het is het meest bekende voorbeeld Ik ga ook liever voor Roleplay i.p.v. Hack & Slash Lat-relatie => samenwonen => huwelijk koken voor je zelf alleen, of koken vorn een grote groep? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Het leukste vind ik te koken voor een groep, maar gelukkig kook ik vaker voor mezelf, want dat kost veel minder moeite en kan ik het rustig verknallen. Gitaar of piano spelen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Gitaar!! Vooral jazz en metal Appeltaart, warm of koud? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 warm met of zonder slagroom? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ja zeker! Sinds wij vijf jaar geleden naar de stad verhuisden hebben we alleen nog hennetjes, en ik mis het geluid soms nog steeds! Je mag die bij mij in de buurt wel stiekem meenemen, die 'kraait' om tijden wanneer ik nog wil slapen. Tsja dat is dus de reden dat we onze haan maar niet mee hadden genomen... Ik zou zeggen geniet ervan Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 warmmet of zonder slagroom? Met! Vinden jullie dat ik weer moet leren of mag ik even pauze houden? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 pauze okee en daarna weer leren wat voor school/werk doe je? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Werk in investment banking. Chocolademelk warm of koud? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Warm, mer slagroom en marshmallows Favorite SF serie (if any) Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Heb ik niet. Huidig weer mag blijven, of mag het wat frisser? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 mag blijven - zoals vandaag - gisteren was te broeierig naar mijn zin. |'> haalt Nederland vanavond de halve finale voor het Songfestival? [jammer dat België is afgevallen trouwens] Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nee Wel of niet blij zijn met een boel stagevergoeding waarmee je een ticket naar Turkije kunt betalen?? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 zeer zeker wel! Als je daarnaast ook nog geld hebt om daar dingen te kopen enzo Waar ligt de grens tussen het in een gemengde groep diverse dames een dienst bewijzen, en een player zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 zeer zeker wel! Als je daarnaast ook nog geld hebt om daar dingen te kopen enzo Waar ligt de grens tussen het in een gemengde groep diverse dames een dienst bewijzen, en een player zijn? Moeilijk te zeggen dat hangt van het soort diensten af en aan hoeveel dames je tegelijk of opvolgend diensten verleent. Nog moeilijker vraag bij dit weer: een ijsje of een biertje? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik zou 's middags een ijsje doen, anders kak je in Wat zeg jij bij een belijdenis? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Je geeft aan wat God voor je betekent (heeft), waarom je God wil volgen, en evt. waarom je bij je huidige gemeente wil blijven of niet. (Of heb ik een ander soort belijdenis voor ogen als jij bedoelt, Ursa?) Heb je weleens een ijsje met smurfsmaak op? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten