Ursa 1 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik denkt het. Veel vrije dagen en feestdagen. 1 mei, de dag van de arbeid wordt ook nog wel gevierd door sommige groepen. 5 mei is inderdaad een vrije dag, maar binnen zitten hoeft niet. In alle grote steden zijn wel festivals en optredens en dies meer zij. E-mailen, bellen of een brief sturen? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Brief sturen, ik heb een hekel aan bellen en mailen is zo onpersoonlijk. Op Groupon is een deal om voor 299,- 12 autorijlessen + theorie en praktijk examen te halen. Doen of niet doen? Link naar bericht Deel via andere websites
BlueMountainSky 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Hoe omgaan met een collega die je keer op keer naar beneden haalt. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 @BlueMountainSky Het net zolang over je heen laten gaan tot je de staat hebt bereikt dat je hem keihard uit kunt lachen om zijn verwoede pogingen jou naar beneden te halen;) @Godgirl, ik ken de huidige prijzen voor rijlessen enzo niet, ik durf je geen antwoord te geven. Het klinkt me wel degelijk... Goeie dinsdag gehad? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik heb de deal aangenomen en mag morgen al op gesprek komen en word ik ingepland voor rijlessen:D Ik heb een super dinsdag gehad:D Haha ik mag bijna autorijden jeej:D Onweer of hagel? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Onweer, alleen het geluid al... Muhahaha! Vind je het dierentuinprogramma van SBS6 ook niet zo interessant? Link naar bericht Deel via andere websites
janna-anja 0 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ken ik niet Een haan staat op het 3-landen punt. Waar legt hij zijn ei. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hangt af waar dat de vrouwkip van deze haan staat. Samen zwanger maar de kip legt wel het ei. Waar staat vrouwkip Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ken ik nietEen haan staat op het 3-landen punt. Waar legt hij zijn ei. hahaha...tja, de haan kan alleen maar koning kraaien en baas spelen over de kippetjes; het zijn net mensen. mannen met kort of met lang haar? edit: Joon was me voor.... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Lang haar, maar niet extreem lang. zo tussen de twee eigenlijk. Meisjes: krullend of sluik haar Link naar bericht Deel via andere websites
janna-anja 0 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Helaas goed. Krijg nog weleens een antwoord in de geest van net waar hij zijn kont heeft. Zeg ik: goed je hebt het over een hij. Heb je ooit een manlijke vogel een ei zien leggen Mannen met kort haar. Het liefst een golfbal Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 ja hoor waarom niet. Luister je wel eens naar internet radio? Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja af en toe... Heb je ook wel eens dat je je buren wel kunt schieten? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja af en toe... Ben je ook bang dat ze terugschieten? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 nee pannekoeken of poffertjes? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Most definitely allebei! Zomer of winter? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Winter, daar ben ik op gebouwd. Wel of geen baard (of iets er tussenin)? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik heb meestal de nonchalante ongeschoren look. Wat ik dan niet vertel is dat ik die bijwerk en er eigenlijk redelijk ijdel mee omga. Hou je van lang in bed liggen of spring je er liever weer op tijd uit, zelfs al ben je die dag vrij? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 het eerste, al is dat de laatste tijd een utopie door het vele schoolwerk. Orlando Bloom of Sheldon Cooper Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Sheldon Cooper! De enige in die serie die volgens mij gelukkig is met wie hij is. En Bloom is gewoon een gladde elf/nep-piraat/mislukte ridder. Over ridders gesproken: Bloederige kruistocht verhalen of de hoofse liefde (je weet wel, van die Arthur/Lancelot Guinevere verhalen)? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hoofse liefde! Ik ben een romantisch zieltje. wie wilt er nu niet een ridder die om je hand vecht? Michael of Lincoln? uit prison break Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 T-Bag! Oké oké, Michael, maar dan vooral S1 en 2. Maar ik vind de laatste twee seizoenen toch al erg matig, terwijl die eerste twee leuk zijn. Blije muziek of sombere muziek? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 blije muziek, daar heb ik nu het meeste behoefte aan... Ben je van plan om met Hemelvaartsdag langs de MacDonalds in Barneveld te komen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik ben überhaupt niet van plan dit jaar bij een McDonald's langs te komen. No freakin' way. Een doordeweekse avond: een glas munt thee, of een biertje? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Pilsje dan. Wat vind jij van dit weer? Beetje benauwd, warm, regenbuitje, beetje zon. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten