gewoon Paul 8 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Geen, leid me te veel af en er staat geen radio aan op de zaak. Alleen in de lobby, maar daar ben ik niet veel. Welke film heb je voor het laatst gezien, en hoe vond je die? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Dejavú en mijn hoofd tolt er nog steeds van. Vond hem ontzettend spannend. Kleren kopen of oude kleren pimpen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Zou ik toch voor nieuw gaan. Ik en kleren pimpen.... Gaat niet goed komen:p Doorrijden of stoppen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Stoppen.. Doorrijden vind ik te risico vol. Warme of koude chocolademelk? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 liever koud. Zal ik mijn laatste vakantiedag naar vrijdag verplaatsen volgende week, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Wel!! Je verjaardag vieren met of zonder Gewoon Paultje? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Tot nu toe zonder. Hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk Bordspel of toch op de (spel)computer? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 spellen- bordspel. Niet-spellen- computer. Ben ik erg als ik nu kerstliedjes zit te luisteren? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ja!! Met je verjaardag trakteren op cakejes of lollies? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Op cakejes. Stel je mag drie wensen doen, maar niet voor jezelf. Wat zou je dan wensen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 In willekeurige volgorde: 1. Een lang en gelukkig leven voor Archillion en Joon met zen 2en(en alle andere stellen op credible natuurlijk!) 2. Dat mijn moeder haar spierfuncties weer normaal werken. 3. Dat mijn ouders hun 50 jarig huwelijk met elkaar gaan halen. In welke situatie begaf je je het laatst op glad ijs? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Op het ijs. Laptop tegen de muur gooien of het raam uit? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Geen van beiden, doe maar net of je mij door je beeldscherm heen in elkaar slaat. Ik heb plannen om een nieuwe laptop aan te schaffen. Apple of niet, en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Doe maar niet.. Als je honger hebt eet je hem op. Of het moet een haar zijn Skeeleren of skateboarden? Link naar bericht Deel via andere websites
Lillojon 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Doe maar niet.. Als je honger hebt eet je hem op. Of het moet een haar zijnSkeeleren of skateboarden? skateboarden Lasergamen of paintballen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Lasergamen. Heb je ook genoten van de zon vanmiddag? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Veelste weinig:( Ga je ook dit jaar naar Opwekking toe? Link naar bericht Deel via andere websites
Lillojon 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ja, de leiderster van mijn jeugdkerk. Is het hoofd daar zo van het programma. Zomer Nederland of winter Curacoa. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Zomer Nederland. Verjaardag thuis vieren of een eetcafe afhuren? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Grappig dat je het vraagt. Onlangs heeft een vriend van mij een feestje gehouden in een café. Dat heeft zeker ambiance maar ik zou toch thuis fijner vinden denk ik. Kun je meer je eigen ding doen enzo. Met of zonder krenten? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Zonder Cup a soep of opkikker? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Soep. IMac ter vervanging voor huidige laptop, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Als iemand mij dat geld geeft wel, anders heb ik het er echt niet voor over. Doe krengen zijn enorm duur. Welke religie vind je het meest interessant? (Mocht je dat christendom vinden: die telt niet mee.) Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Hindoeisme is wel een interessante goddienst wmb. Aan het werk gaan of een 24-uurs ban? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Hindoeïsme vind ik wel een interessante goddienst al was het maar door het enorme aantal goden wat er in voorkomt. Procastineren of toch maar aan het werk gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten