Michiel 14 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Beste Crediblers, Aviatior heeft te kennen gegeven geen tijd meer te hebben voor Credible, door alle zaken in haar leven. Zij is vanaf vandaag dan ook weer een gewone gebruiker en doet geen crew- en redactietaken meer. Aviator bedankt voor de inzet. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Dank je wel Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Bedankt voor a job well done en geniet van de rust Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Woorden schieten tekort. Mijn dank is groot. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Woorden schieten tekort. Mijn dank is groot. En daar sluit ik me bij aan! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Geniet van een welverdiend pensioen op kosten van Credible. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ontzettend bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Enorm veel bedankt voor je inzet Aviator. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Dank jullie wel! Ik was een tijd nog actief achter de schermen, maar ook dat ga ik momenteel gewoon niet meer redden met alle dingen in ons/ mijn prive leventje. Wie weet in de toekomst, ik zal proberen mijn steentje bij te kunnen dragen, door o.a. de bijbeltekst van de dag voor de FP te verzorgen. Voor nu geeft het wel rust om niet meer het gevoel te hebben dat ik mijn afspraken niet na kwam, daar kan ik niet zo goed tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 bedankt aviator! Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Het is dan goed dat je stopt, Aviator. Het is goed om prioriteiten te stellen en dan vooral de belangrijkste prioriteiten bovenaan te zetten! Dank je wel voor je inzet! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Dank voor je inzet. Link naar bericht Deel via andere websites
Jerommel 0 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Wie? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Aviator, bedankt! Voor alle jaren... Goh, raar.. de crew zonder jou.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 De crew zonder Aviator is als bier zonder alcohol; van den beginne aanwezig, bekend alszijnde een ingrediënt en velen kunnen zich niet indenken om het zonder te doen. En het is niet te zuipen, maar dat wilde ik buiten beschouwing laten Bedankt voor je bijdrage Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Aviator bedankt! Soms moet je keuzes maken en dingen loslaten om jezelf niet voorbij te lopen... Je blijft wel gewoon als user toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Bedankt! @ morpho ik houd helemaal niet van bier haha alleen Swinkels misschien! @Rain: wil ik wel proberen, maar ik heb het wel onwijs druk, dus het zal met vlagen zijn.... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten