Robert Frans 1.653 Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ga bovenaan naar Gebruikerspaneel / Profiel / Wijzig registratiedetails. Daar kun je je wachtwoord wijzigen. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Is er toevallig een econoom op het forum? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 ik wil het gedichtentopic I in, nu heb ik hem ein-de-lijk gevonden en krijg ik de melding dat ik de juiste bevoegdheid niet heb ? help Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Is dat viewtopic.php?t=557 ? Want dat staat in het gedeelte 'Op slot' waardoor je er niet bij kunt. Is er een reden dat je daar graag nog eens in wil kijken (mag in PB)? Link naar bericht Deel via andere websites
kitten 0 Geplaatst 31 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2014 Ik ga pinksterweekend naar Heart-cry. Ben heel erg benieuwd of hier meer mensen gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Yvana 0 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Waarom staat mijn naam in het groen? Groentje oid? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Omdat je een guppie bent, denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 In de faq vond ik dit: Waarom staan verscheidene gebruikersgroepen in een andere kleur?De beheerder kan een kleur aan een gebruikersgroep toegewezen hebben, dit is om de leden gemakkelijk te herkennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Yvana 0 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Omdat je een guppie bent, denk ik. Hahaha nou bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Omdat je een guppie bent, denk ik. Hahaha nou bedankt Ik ook hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Yvana 0 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Bedankt voor het opzoeken ben nogal nieuwsgierig van aard en het viel me op dat m'n naam een andere kleur had vandaar Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Yep. Nog een stuk of wat duizend posts en je mag je scharen bij de Orde der Leviathanen. Dus we hopen veel van je te horen hier. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Nog 214 posts en ik ben een bakvis. (Je moet lang wachten voordat je een niet-kleinerende naam hebt, want bakvis is ook niet zo'n eerbiedwaardige naam.) Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Hoezo? Bakvissen zijn lief! En je moet niet wachten, maar posten! Zinnig posten natuurlijk, maar wel posten! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Leviathan daarentegen is een gevaarlijk beest als ik de afbeeldingen die Google mij presenteert zo mag geloven. Nee, dan liever een Orca. Link naar bericht Deel via andere websites
Yvana 0 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Haha 1000 klinkt nu heel erg veel. Ik ben gewoon ik. En om weer bij het thema van dit topic te blijven: Wat is zinnig posten? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Een inhoudlijk bericht waar een ander wat aan heeft en wat bijdraagt aan het verklaren/beantwoorden van de OP of het thema van het topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Yvana 0 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Mooi verwoord De vraag blijft daarbij wel of de ander er altijd wat aan heeft omdat meningen erg kunnen verschillen. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik bedoel: waar de ander weer wat mee kan: van leren, of weerleggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Yvana 0 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ja ok, dat is zo Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Waarom staat mijn naam in het groen? Groentje oid? Inderdaad een groentje. Je groene kleur wordt grijs als je 50 posts hebt gemaakt. Dan krijg je ook toegang tot wat meer subfora. De groepen zijn allemaal gerelateerd aan vissen, want christenen worden onderling herkend door de Ichtus. Dat thema hebben we door gewerkt, waarbij de Leviathian uit de bijbel komt. Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:1 Op die dag zal de HEERE vergelding doen met Zijn hard, groot en sterk zwaard aan de Leviathan, de snelle slang, ja, de Leviathan, de kronkelende slang; Hij zal het monster dat in de zee is, doden. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Welke Bijbelvertaling is het handigst om op credible.nl te gebruiken? Link naar bericht Deel via andere websites
Yvana 0 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Waarom staat mijn naam in het groen? Groentje oid? Inderdaad een groentje. Je groene kleur wordt grijs als je 50 posts hebt gemaakt. Dan krijg je ook toegang tot wat meer subfora. De groepen zijn allemaal gerelateerd aan vissen, want christenen worden onderling herkend door de Ichtus. Dat thema hebben we door gewerkt, waarbij de Leviathian uit de bijbel komt. Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:1 Op die dag zal de HEERE vergelding doen met Zijn hard, groot en sterk zwaard aan de Leviathan, de snelle slang, ja, de Leviathan, de kronkelende slang; Hij zal het monster dat in de zee is, doden. Ok Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Welke Bijbelvertaling is het handigst om op credible.nl te gebruiken? Maakt niet heel veel uit denk ik. Wel handig om er bij te vermelden welke je gebruikt. Ik gebruik zelf vaak de NBV. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Of de Willibrord. Dan heb je denk ik de twee meest gebruikte wel te pakken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten