Annatar 0 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik ben blij dat ik zojuist hoofdstuk 16 van mijn boek heb afgeschreven. Nu heb ik nog anderhalve maand voor drie hoofdstukken plus een proloog en epiloog. En dan gaat het naar de drukker? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik ben vandaag blij met mijn nieuwe telefoon en de kappersbon die binnen kwam. Fijn weer mobiel en snel weer mooi de haartjes knippen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 ...het telefoontje dat ik net kreeg, dat ik donderdag mag gaan werken in een school hier vlakbij. Wel maar een dagje, maar alles is beter dan niks! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 De foto's die ik mijn broertje en zusje heb laten maken in de herfst zijn eindelijk klaar. Heb nu 2 van de 3 pakketjes al opgehaald... En als ik niet in geldnood zat had ik alles al in huis maar dat geluk heb ik niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 De nieuwe CD van KvK is binnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 De nieuwe CD van KvK is binnen. Das nu even belangrijker als je lego:p Ontopic: Ik ben blij omdat ik zaterdag naar de miniaturenbeurs in Zwolle ga. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 De nieuwe CD van KvK is binnen. en wie/wat is KvK? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Weet nu wat het is, dus speciaal voor archillion: (zat hiermee in mijn hoofd tijdens mijn herexamens, mijn zus verklaarde me zot) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 mijn zus verklaarde me zot Aaaaahhhh Lekker taaltje.. Dat hoorde ik dagelijks... Mijn zus verklaarde me voor zot... Dat heb ik ze hier nog niet horen zeggen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 mijn zus verklaarde me zot Aaaaahhhh Lekker taaltje.. Dat hoorde ik dagelijks... Mijn zus verklaarde me voor zot... Dat heb ik ze hier nog niet horen zeggen Kom jij dan uit België Ebbeloe? Of vat ik het verkeerd op? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Nee ik kom uit België.. Maar ben reserve belg En woon al ongeveer 5 jaar niet meer in de plaats waar ik dagelijks in de winkels Belgische mensen tegen kwam. En waar ik het dan ook hoorde. En zelf sprak K ken mensen die nu helemaal stuk gaan als ik Belgisch tegen ze spreek omdat ze me niet begrijpen Al snap ik niet wat er zo vreemd is aan het taaltje. Is toch ook gewoon Nederlands?? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 o ik ben trouwens blij dat ik vandaag eens een paar leerlingen kon begeleiden die wel een beetje kunnen koken.. kon k een beetje rustig aan doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ik was vanmorgen chagrijnig. Het zat bijna tot aan niveau; 'Loop door mevrouw, of ik duw u met rollator en al de gracht in'. En mijn baas merkte dat ik geen goede dag had en toen vroeg hij "Shall I put Kinderen voor Kinderen on?" Best droog om een Engelsman "door mijn zonnebril" te horen zingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 want ik heb 2 liftende chirojongeren naar hun bestemming gebracht (ok, eigenlijk mijn mama, maar het was mijn idee) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ik heb eindelijk 2 kaarten besteld voor de musical Grease, om mijn vriendinnetje daarin te kunnen bewonderen! Poging 1: Uitverkocht Nieuwe voorstelling, poging 2: Bestelling gedaan, betaling via iDeal: Geen saldo Weer centen, poging 3: |P Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee wie er gebruik gaat maken van dat 2de kaartje maar dat komt nog wel XD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 @WS Veel plezier in elk geval! Je man kan niet mee? Ik ben vandaag blij met de mist. Heb er aardig mooie foto's door geschoten, ik weet alleen niet of ik die online ga zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 @Paul: Geen idee! Moet het nog vragen :-p Vandaag ben ik blij met... Dat de week weer begonnen is! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik heb eindelijk 2 kaarten besteld voor de musical Grease, om mijn vriendinnetje daarin te kunnen bewonderen!Poging 1: Uitverkocht Nieuwe voorstelling, poging 2: Bestelling gedaan, betaling via iDeal: Geen saldo Weer centen, poging 3: |P Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee wie er gebruik gaat maken van dat 2de kaartje maar dat komt nog wel XD Doe een oproepje op het forum? (als het de vernederlandsing is van de vlaamse versie, dan is het goed;) heb ik gezien enkele jaren terug) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 mijn laptop die samen met mij de eenzame dagen doorbrengt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ik ben blij met het feit dat ik geslaagd ben voor mijn praktisch rijexamen^^ nu snel naar het gemeentehuis rijbewijsje gaan aanvragen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik ben vandaag blij met mijn vrije dag en dat mijn man ook lekker vrij is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ...de halftijdse job die ik momenteel heb, al is het maar een paar weken. Zo halftijds werken ik echt een zaligheid! Financieel krijg ik wel gelukkig nog een deel uitkering bij. Ook blij dat ik nu eens op een school mag werken die ik al ken. Zo telkens een compleet nieuwe omgeving met nieuwe mensen (nu de 12de school waar ik werk) is echt niet fijn. Dus dit is echt een opsteker! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik ben zonet naar de winkel gegaan en nu heb ik doritos, croissantjes, milkyways, nog meer chocolade, fruitmelk, AA drink en ijsjeeeees! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik ben zonet naar de winkel gegaan en nu heb ik doritos, croissantjes, milkyways, nog meer chocolade, fruitmelk, AA drink en ijsjeeeees! gezond!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Het feit dat ik nog een laptop heb om mn pckotine binnen te krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten