Kwispel 1 Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Veel dingen!- Antibiotica lijkt aan te slaan en mijn gewrichtspijnen worden minder! - Een mooi cijfer gehaald op een tentamen - Zondag word ik gedoopt! Goed bericht, ik ben wel benieuwd welke antibiotica je krijgt tegen gewrichtspijnen. Gezegende zondag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Veel dingen!- Antibiotica lijkt aan te slaan en mijn gewrichtspijnen worden minder! - Een mooi cijfer gehaald op een tentamen - Zondag word ik gedoopt! Goed bericht, ik ben wel benieuwd welke antibiotica je krijgt tegen gewrichtspijnen. Gezegende zondag. Doxycyline. De gewrichtspijnen komen namelijk 99.99% zeker door de ziekte van Lyme. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Ok, dank je wel voor de informatie. Ik ben verpleegkundige, maar in "mijn tijd" "bestond" die ziekte niet dus daarvan heb ik ook geen kennis. Het anti-bioticum ken ik wel. Breed spectrum denk ik. Fijne dag joh. Zondag a.s. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 3 april 2016 Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 Mijn Doop vandaag Het was geweldig en ontroerend! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 april 2016 Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 Mijn Doop vandaag Het was geweldig en ontroerend! Gefeliciteerd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 3 april 2016 Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 Mijn Doop vandaag Het was geweldig en ontroerend! Mooi mooi mooi! Welkom broeder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Gefeliciteerd Aer! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Dat mijn antibioticakuur voor de Ziekte van Lyme (4 week) is afgelopen ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 En heeft t goed zijn werk gedaan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 En heeft t goed zijn werk gedaan? Volgens mij wel! Heb geen klachten meer en krijg met de dag meer energie. Lichaam moet zich natuurlijk ook herstellen na zo´n zware kuur Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Aan de Franse Atlantische kust heeft zich vanmorgen omstreeks 8.45 uur een aardbeving voorgedaan met een magnitude van 5.2 zo heeft het Europese aardbevingscentrum EMSC gemeld. Het epicentrum bevond zich op 8 km. ten zuidoosten van La Rochelle, op een diepte van 10 km. Volgens de krant Sud Quest is de beving ruim gevoeld in het westen van Frankrijk, tot aan Poitiers, in de Vendee, en tot Nantes. Ik ben blij dat alles goed is met mijn dochter die in La Rochelle woont. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 3 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2016 Ik was blij met dit nieuws: http://www.nu.nl/wetenschap/4256467/wet ... olven.html en wel op 2 manieren: 1. De wetenschap overstijgt culturen. Wetenschappers uit "alle" landen met diverse persoonlijke overtuigingen werken samen met elkaar aan 1 missie waarbij wederom een voorspelling (van Einstein) uitkomt. en 2. Een stapje dichter bij het ontrafelen van ons bestaan. Ik ben er trots op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Waarom ben je trots op andere mensen? Wat vreemd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Met het mooie weer! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Waarom ben je trots op andere mensen? Wat vreemd. Dat heet inlevingsvermogen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Raar dat jij je met wetenschappers identificeert... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Raar dat jij je met wetenschappers identificeert... Niet met wetenschappers zelf, met de (wetenschappelijke) werkwijze. Want die werkt. (En dat wil uiteraard niet zeggen dat ik wetenschappers 'persoonlijk' weet te waarderen) Ik zie Brian Greene of Brian Cox graag geanimeerd over diverse onderwerpen spreken. Daar kan ik echt blij van worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Raar dat jij je met de wetenschappelijke werkwijze identificeert. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Ik ben blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij. Maar ook blij dat het vandaag niet gehageld heeft. Dat ik zonder handschoenen en regenjas op de fiets kan zitten. M.a.w. Ik ben vandaag blij met de zon. Identificeer ik mij nu met de zon? Nee MN. Ik ben gewoon blij met die 695.700 km (straal) 1,989E30 kg zware fusie'reactor' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Rare analogie, je stelde nl eerst toch echt dat je je met de wetenschappelijke werkwijze identificeerde: Raar dat jij je met wetenschappers identificeert... Niet met wetenschappers zelf, met de (wetenschappelijke) werkwijze. Want die werkt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Admod note:Offtopic-posts verwijderd, chit-chat kan ook via pb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 ...het respect dat mensen tonen om 20.00 uur. Geen onrust, stemmen of voertuigen buiten. Geen getril, geping of gezoem bij ons en kid en zijn vriendengroep Geen geforum, geen telefoon, geen app, geen messenger, geen facebook.... Even helemaal niks, behalve respect... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 ... die stem die na 3 zenuwslopende dagen zegt: het gaat goed met me... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 @ Dwarrel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2016 ...het prachtige weer in combinatie met het zeer vlakbij een heel groot en gevarieerd bos wonen, afgewisseld met weidse heiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten