joon 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 De vrouw van mijn vader liet vanmiddag een krantenartikel zien. Over een minister die voor de zomer een nieuwe wet in wil laten gaan, waardoor ADHD'ers niet meer om de paar jaar een keuring voor autorijden hoeven te doen. Ik val, geloof ik, ook onder de ADHD regeling, dus het lijkt erop dat mijn gebeden verhoord zijn. oooh, de vrouw van je vader? En dat is echt prachtig nieuws. There can be miracles... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 De vrouw van mijn vader liet vanmiddag een krantenartikel zien. Over een minister die voor de zomer een nieuwe wet in wil laten gaan, waardoor ADHD'ers niet meer om de paar jaar een keuring voor autorijden hoeven te doen. Ik val, geloof ik, ook onder de ADHD regeling, dus het lijkt erop dat mijn gebeden verhoord zijn. Dat zou mooi zijn, dan is er kans dat ik dat ook ga krijgen. Is de vrachtwagen weer wat dichterbij(wat overigens best eng aanvoelt...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Ik ben vandaag blij met mijn fantastische konijntje. Gister is ze geopereerd (baarmoeder eruit) en leek het er op dat ze wel heel lang heel suf bleef na de operatie, uiteindelijk heb ik haar toch op kunnen halen en heb ik haar onder een warmtelamp in een caviakooi gezet, en ja hoor, madame vond het midden in de nacht nodig om het interieur te verbouwen. Nu zit ze lekker te eten en gaat het verder prima. FIJN. Nu even herstellen en dan een vriendje voor haar uitzoeken, zin an. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Het wonderbaarlijke feit dat ik zonder enige technische kennis m'n internet weer aan de praat heb gekregen zonder het nummer van Tele2 te hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 MrBean die me weer opvrolijkt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Je ploetert stevig op een goede preek, iedere keer opnieuw. En dan laat je vrij terloops iets vallen, zonder er echt bij na te denken. Vandaag kwam een oudere dame naar me toe, altijd gereformeerd geweest, pas sinds kort katholiek. En wat voor mij een terloops iets was, was voor haar een eye-opener geweest, een hernieuwd inzicht in de Schrift en in Gods liefde, en in haar positie in het leven. Tranen in haar ogen toen ze me dat kwam vertellen. Een worsteling van bijna 60 jaar was voor haar opgelost. Ja, dan ben je blij, dat je daarin een rolletje hebt mogen spelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Met de liefde van God en dat ik integenstelling tot vele medescholieren op dit moment totaal niet aan het stressen ben met school stuf Ik zou daar beter een voorbeeld aan nemen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 ... het feit dat mijn contract is verlengd tot eind dit jaar én dat ik loonsverhoging heb gekregen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 ... het feit dat mijn contract is verlengd tot eind dit jaar én dat ik loonsverhoging heb gekregen. Gefeliciteerd ! Ik ben blij, blij, blij dat het weekend is ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 ...het eigen appartement dat ik toegewezen heb gekregen. Ben ik natuurlijk al sinds ik het kreeg blij mee. Na Pasen de sleutels in ontvangst nemen, verhuizen en voor het eerst eindelijk echt helemaal op mijzelf wonen. Nog wel met ambulante begeleiding, maar dat maakt het huishouden bepaald niet minder eigen van. Een ontzettend leuk appartement op een mooie lokatie, met twee slaapkamers en veel ingebouwde kastruimte. Tegen de woestijn van de verhuizing zie ik op, maar tegen de belofte van het wonen daar niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Spannend zeg, Robert. Veel succes met de verhuizing! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Dank je. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik wens je alle succes Robert. Dat het maar snel een thuis mag worden voor je. Is het in Zutphen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Nee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nomad9 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 mn eerste stap om mijn internetgeschiedenis proberen op te schonen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nomad9 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 en hopelijk werkt Credible mee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 @Robert Frans, Gefeliciteerd, en op een mooi stekkie dat is ook fantastisch! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Mijn zoontjes. Sta ik buiten te paffen, is er een in de keukenkast geklommen, helemaal naar boven naar het snoepgoed. 'Ik had zin in iets lekkers.' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nomad9 0 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Erg blij met snelle actie van redactie voor verwijderen van oud en nieuw zeer!! Bedankt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Mijn nieuwe nagellak die me een zomers gevoel geeft, Mijn stage, waarvandaan ze gisteravond onverwacht belden, om voor me te zingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 De vogel van de buren die hier bij m'n ouders logeert. Hij zit in een kooi naast een andere vogel in een kooi, die eerst van mij was. Gezellig voor ze. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Gefeliciteerd Robert. Moet je veel klussen of is het kant-en-klaar? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Ik kon al veel overnemen, namelijk bijna de hele vloer, een paar gordijnen en luxaflex en alle gordijnrails. Alleen één kamer moet een nieuwe vloer krijgen, omdat de oude vloer daarvan echt niet meer goed was. De witte muren moeten opnieuw worden gesausd, de grijze alleen als er vlekken opzitten. De woningbouwvereniging moet nog enkele reperaties uitvoeren en na dat alles de verhuizing zelf. Het streven is dat ik de inhuldiging van koning Willem-Alexander op mijn eigen bank en mijn eigen televisie in mijn eigen woonkamer kan zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Ik ga vandaag pizza eten! En ik ga Joon zien en dat is ook leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Uiteindelijk toch de vloer grotendeels eruit gehaald; maandag wordt de nieuwe gelegd. Het schilderwerk schiet behoorlijk op; er hoeft nog maar één kamer gewit te worden. En nu al is het appartement erg opgeknapt, ondanks de rommel en de ontbrekende vloer. Ook de definitieve verhuisdatum begint vorm te krijgen. Als alles wel gaat, ga ik eind april over en kan ik de inhuldiging van prins Willem-Alexander in mijn eigen appartementje kijken. Misschien dat dan niet alle meubels er nog zijn, maar de belangrijkste meubels wel. (ik dacht, jullie willen vast wel af en toe weten hoe het gaat ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten