Dwarrel 43 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 chaotische maar overzichtelijke dag /me kan best flexible zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 ...het terugkrijgen van mijn rijbewijs. Gesprek ging goed, ik zit weer in de molen om hem terug in bezit te krijgen. Lekkah! Fijn! Het duurde even, maar dan heb je ook wat! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik heb mooie Egyptische beeldjes van mijn lieff gekregen. Voor in mijn privémuseum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik ben vandaag sinds hele lange tijd weer naar de kerk geweest Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik heb een heel fijne avond met m'n vriend gehad. Gewoon bij hem gezeten als hij Battlefield 3 speelt, altijd lachen. Beetje gesnoept en zo. En gewoon in knuffelpositie voor de tv, leuke programma's gekeken en goed gelachen over onnozele dingen. Niks bijzonders op zich, maar het liet een heel fijn gevoel na Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik ben blij met mijn contractverlenging. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kitten 0 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Heb een ontzettende leuke les en treinreis gehad vandaag met een vriendin die ik al tijden niet gesproken had Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 een superleuke meeloopdag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 het meisje waaraan ik bijles mag geven Het is de dochter uit een gezin dat niet meer naar onze kerk komen (maar wel naar een andere) omwille van familieruzies en die persoon gaat ook naar onze kerk (vete tussen vrouw en schoonzus). de dochter heeft me via facebook gevraagd voor bijles, en ik ben er nu al 2x langs geweest en het verloopt zo leuk en luchtig. Ik ben nog half uur na de les blijven kletsen, ook al heb ik ze jaren niet meer gezien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ... mijn gerepareerde fiets Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Melina 0 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Voor een hele lieve zuster uit onze gemeente die mij bemoedigde ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 God^^ Ik blijf het geweldig vinden hoe God nooit zat van mij word en me elke keer weer sterkt:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Sinterklaas. heerlijk, dat hij vandaag met zijn gevolg - en natuurlijk de vele cadeautjes - weer per boot in Nederland aankomt.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 ik heb op mijn favo nummers voor in de top2000 gestemd! helaas kon ik niet zo goed kiezen en heb ik nu maar een golden oldies lijstje ervan gemaakt met als resultaat dat ik veel ook geweldige nummers erop mis. Maar desondanks ben ik er blij mee want ik hou heel veel van de top2000 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Sinterklaas. heerlijk, dat hij vandaag met zijn gevolg - en natuurlijk de vele cadeautjes - weer per boot in Nederland aankomt.... Heb je de intocht niet gezien? Sinterklaas kwam aan op een klein bootje, dus er waren geen cadeautjes. Wel hadden ze zakken geld meegenomen, maar door een pieten-ongelukje werden de zakken geld en de zakken snoep verwisselt. Ik volg het Sinterklaas-journaal verder niet, dus ik weet niet of het inmiddels is opgelost, maar het zou best kunnen dat we dit jaar geen pakjesavond hebben... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 ik heb vandaag gewonnen met rummikubben van mijn papa en mama en nu ben ik vooral heel trots op mezelf omdat ik van mn pa heb gewonnen omdat hij altijd rummikubkoning was Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Blij dat ik de Hebreeuwse werkwoordsvormen een beetje snap. Dat ik een goede dienst heb gehad. Lekker gegeten. Gezelligheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 dat ik een vriendje heb die een meester is in 3D's max. Ik heb tegen vrijdag ontwerpjury, en ik heb nog massa's werk. Gelukkig werk ik in het zusjesprogramma van 3D's max. Archillion maakt de 3D modellen van tafels, stoelen... en ik kan ze gebruiken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 niks Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 niks Oei, rotdag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 niks Oei, rotdag? Ik ben met niets tevreden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 ik ben tevreden met mn bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 ik ben tevreden met mn bed. Blijf je er vandaag op liggen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Anne_ 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Een leuke stagedag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Een leuke stagedag! Wat doe je voor stage? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten