Ebbeloe 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nee klopt.. maar dat zouden gewoon paultje en chillie al voor mijn gaan payen )) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Uhm.. how about no, you crazy Dutch bastard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nee klopt.. maar dat zouden gewoon paultje en chillie al voor mijn gaan payen )) hun nieuwjaarsgeschenkje voor je ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Uhm.. how about no, you crazy Dutch bastard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 dat vandaag in de Kerk het liedje van mijn onderschrift werd gezongen. Ik heb het met een giga-smile meegezongen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 dat mijn nieuwe parfum toch nog goed ruikt. Ik had eentje gekozen waarvan het flesje een paarse appel was, maar je had die ook in het geel. 't Was nieuwjaarskadeautje, dus had ik dat laten inpakken. Kwam ik thuis en bleek ik de gele mee te hebben genomen maar hij ruikt nog fijn, dus ik ben blij ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Dat mijn profiel op credible gewoon nog bestond XD jeeej Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 ... dat ik terug ben begonnen met B12-injecties. Bye bye depressieve gevoelens, pijnlijk lichaam Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Boterbloem 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 dat vandaag in de Kerk het liedje van mijn onderschrift werd gezongen. Ik heb het met een giga-smile meegezongen Mooi, deze zingen wij ook regelmatig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 ...Once upon a time wat weer geweldig was Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Kersenhouten luxaflex die afgeprijsd zijn naar 15 euro p/s. En vooral het moment dat je bij de kassa staat en je op de een of andere manier 20 euro moet betalen voor 4 stuks. Don't know how it happened, just like it! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Dat er hier nog meer mensen zijn die Once Upon A Time kijken maakt mij stiekem heel blij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Dat wist je! Merlin kijk ik ook, evenals Grimm Jij al Leverage gekeken dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 .. Met een heel lief dinnetje Blij dat ik haar ken.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 ... met Ursa. (niet doorvertellen) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik ben vandaag blij met het allerliefste kereltje dat er is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 dat ik me eindelijk nog eens heb kunnen uitleven op mijn fiets. Megahard fietsen zodat je mensen voorbij steekt, een aanloop (al fietsend) nemen om de hoge brug over de Dender over te rijden, maar ondertussen de pijn in je bovenbenen verbijten, en op het einde op de trappers staan van contentement, om daarna pompaf naar huis te rijden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Mijn bloemen bijbel hoes! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Mijn zelfgebakken Spekjes! En dat ik binnen het uur klaar was met examen doen en dus vroeg thuis was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Met de ontdekking van www.webfeud.com. Wordfeudvariant. Weet niet of het klopt, maar volgens mij kun je deze niet op je mobiel doen, en wordfeud niet op je computer/laptop(Morph, weet jij dat misschien?) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 ik ben eigenlijk al 3 weken blij dat mijn kleine zusje ook in haar blokperiode zit. Door constant over onze boeken te hangen en bijna niet buiten te komen, zijn we beiden zo zot als een achterdeur. En sinds dit jaar ben ik dat niet meer alleen we liggen plat van het lachen bij de kleinste dingetjes. Zo was ik bij haar omdat ze iets niet snapte van haar fysica. En ik zei: eeeej, ik heb dat vorig jaar ook gezien. Bekijkt ze me raar: 't gaat hier wel over MIJN probleem.. en toen lagen we kreupel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Met de ontdekking van http://www.webfeud.com. Wordfeudvariant. Weet niet of het klopt, maar volgens mij kun je deze niet op je mobiel doen, en wordfeud niet op je computer/laptop(Morph, weet jij dat misschien?) Geen flauw idee. . Staat wellicht op de FAQ van de site? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 *over-happy* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Wat is de oorzaak, Joon? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Gewoon.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten