Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Nou, door het dus duidelijk en concreet te benoemen :P

Daar ben ik het 100% mee eens. :#

precies, waarom moet het altijd zo lastig zijn met vrouwen... :)

Nee mannen, die zijn lekker makkelijk!! (H)

Maar inderdaad, vrouwen ook niet. Maar ik val dan ook niet op vrouwen, scheelt mij weer ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar het is knap lastig als geschoten wild net alsof doet dat je gemist hebt en ver buiten je bereik is terwijl het denkt 'Yoohoo! Je hebt me geraakt, kom nou, stuur die golden retriever eens op me af! Ik lig hier namelijk leeg te bloeden en zo hebben we er beiden niks aan!'

Terwijl die arme jager de laatste glimp in de ogen van het hertje ziet, terwijl hij door de politie wordt meegenomen wegens stroperij, bijvoeren, roofdieren vergiftigen en meer van dat soort natuur en dier onvriendelijk gedrag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, dat heeft te maken met onbekwame, bijziende jagers. Wanneer wij bloedend en gewond neerstorten ten aarde en al gillend onze (enorme) witte vlag in de lucht steken, rennen jullie ons nog steeds vaak rakelings voorbij. En dan maar jammeren dat er geen vlees op tafel staat.

(Die laatste zin klinkt fouter dan dat ik 'm bedoel.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Ja, dat ze hints niet snappen blijkt wel. Erg jammer, want het recht toe, recht aan zeggen, is moeilijker dan stiekeme hints geven!

Ik heb nog geen idee waar ie me mee naartoe neemt. :P Dat hoor je vanavond wel! :)

dacht ik aan, hoe is het afgelopen? (als je het wilt vertellen uiteraard...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha! Nou, er is dus verder nog niets voorgevallen.. Erg jammer.

Ik ben gewoon te bang dat ie me afwijst en dat de vriendschap zal verwateren. Al is het wel zo dat ie afgelopen week bij me was en tot half 2 's nachts bij me is gebleven terwijl mn ouders al lang en breed naar bed waren.

Af en toe liggen we op de bank languit te stoeien etc. en dan houdt ie me net iets te lang vast. En ik smelt van z'n blik. Maar verder is er nog niets gebeurd, al heb ik wel het idee dat het wederzijds is. Ik denk dat hij in hetzelfde schuitje zit als ik. Dat hij het ook niet durft te vragen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeff, wat moet dit een spannende situatie voor jou zijn zeg.. Maar stiekem ook wel heel leuk denk ik? ;)

Misschien kan je hem stille hints geven. 'Wist je dat iedereen denkt dat wij een stelletje zijn?'

Of doe voor de lol het voorstel om af te spreken dat jullie trouwen als jullie op jullie 35e allebei nog ongehuwd zijn. Kijk hoe hij daar op reageert. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, ik geniet zeker van elk moment!! Soms heb ik ergens wel het gevoel dat ik erg wanhopig ben als ik overal wat achter ga zoeken. Afgelopen weekend ging ik met de kerk weg, maar hij ging niet mee. Toch hebben we zowat het hele weekend constant zitten sms'en. En gisteren zag ik 'm weer..

Stoeien doen we zeker, heerlijk vind ik het. :) Haha, nee serieus, ik geniet er echt van. Ik hoop ergens heel erg dat het wederzijds is. Stille hints ben ik al een poosje mee bezig, maar ik geloof niet dat het tot hem doordringt. Beetje jammer is dat.. [a] Ik houd jullie op de hoogte zodra er something new is!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stoeien doen we zeker, heerlijk vind ik het. :) Haha, nee serieus, ik geniet er echt van. Ik hoop ergens heel erg dat het wederzijds is. Stille hints ben ik al een poosje mee bezig, maar ik geloof niet dat het tot hem doordringt. Beetje jammer is dat.. [a] Ik houd jullie op de hoogte zodra er something new is!

Zo zit dat met mannen. Als je wil dat hij het doorheeft zul je het hem moeten vertellen. :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Stoeien in Nederland is niet veel minder als porren, kietelen,elkaar 'leuk bevechten' zegmaar, zonder dat er geslachtsdelen bij worden betrokken. Bij wijze van spreke sex met de kleren nog aan.

ik zou toch een beetje andere definitie geven, want stoeien is hier (juist) ook iets voor kleine kinderen. Ravotten..... Grote mensen stoeien normaal niet, dus er moet iets bijzonders aan de hand zijn als ze het wel doen, verliefdheid is een mooie reden.

En stoeien doe je ook als ouder met je eigen kindje....

oh, ik lees nooit tot de volgende bladzijde als ik reageer op een ouder bericht... oud nieuws...

anyway Gefeliciteerd ! Mannen kunnen dan subtiele hints missen, voor mij was het vanaf posts rond 8 nov overduidelijk dat het wel goed zou komen zodra een van jullie tweetjes de koudwatervrees overwonnen zou hebben. Hij was gewoon zelf te verlegen om het te vragen denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid