Spring naar bijdragen

Kerk van Jan Zijlstra gescheurd


Aanbevolen berichten

Het kan nooit goed gaan als je zo op een voetstuk wordt geplaats omdat via jou Jan Zijlstra wonderen/genezingen plaatsvinden.

Jan Zijlstra ik ken die man niet en misschien heeft hij goede bedoelingen maar al die valse hoop die gegeven wordt, al die mensen die denken dat hun geloof niet sterk genoeg is wanneer ze niet genezen.

Ik voel al jaren weerstand tegen beunhaas pastoraat. Wat nou God geneest ieder die wil, kijk naar de wereld om ons heen en we zien de waarheid. Er is zoveel ziekte en ellende wat nou ieder die wil geneest?? Ga naar een goede dokter dan maak je meer kans.

Ik zie Zijlstra niet als iemand die op een voetstuk wordt geplaatst. Hij is een heel gewone man die toevallig genezingsdiensten houdt.

Mensen kunnen voor ziekte ook naar een dokter gaan.

Er zijn juist mensen die door de medische wetenschap niet kunnen genezen en dan voor hun genezing naar een genezingsdienst gaan om genezing van God te ontvangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mensen kunnen voor ziekte ook naar een dokter gaan.

Er zijn juist mensen die door de medische wetenschap niet kunnen genezen en dan voor hun genezing naar een genezingsdienst gaan om genezing van God te ontvangen.

En vervolgens niet genezen of overlijden. En dan met de gedachte achter blijven dat ze niet genoeg in God geloofden om genezen te worden, waarmee het lijden en de teleurstelling vergroot zijn. En dat alles dankzij Jan Zijlstra en zijn trawanten.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen kunnen voor ziekte ook naar een dokter gaan.

Er zijn juist mensen die door de medische wetenschap niet kunnen genezen en dan voor hun genezing naar een genezingsdienst gaan om genezing van God te ontvangen.

En vervolgens niet genezen of overlijden. En dan met de gedachte achter blijven dat ze niet genoeg in God geloofden om genezen te worden, waarmee het lijden en de teleurstelling vergroot zijn. En dat alles dankzij Jan Zijlstra en zijn trawanten.

Er zijn mensen die aangeven dat ze er wel zijn genezen. Het is helemaal niet nodig om te denken dat ze niet genoeg geloofden en ergens onder te lijden en teleurgesteld te zijn. Als mensen niet genezen, komt dat niet door Zijlstra. Als mensen niet genezen dankzij de medische wetenschap, komt dat ook niet door doktoren. Zowel Zijlstra als doktoren hebben als doel om mensen te genezen. Let op: ik beweer ook niet dat het aan de patiënten zou liggen. Als patiënten zich laten behandelen via de medische wetenschap, ligt het ook niet aan de patiënten. Zo ligt het ook niet aan de zieken zelf als het gaat om een genezingsdienst.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen kunnen voor ziekte ook naar een dokter gaan.

Er zijn juist mensen die door de medische wetenschap niet kunnen genezen en dan voor hun genezing naar een genezingsdienst gaan om genezing van God te ontvangen.

Eulogía; misschien was mijn reactie te fel gisteren,soms laat ik me meeslepen door mijn eigen aversie tegen genezingverhalen die het niet zijn..

Ja mensen die geen hoop hebben op genezing kunnen inderdaad naar zo'n dienst gaan, en hoop doet leven dat is waar.

Maar gebeuren die genezingen ook? Natuurlijk is het winst wanneer je verlost bent van je medisch niet aan te duiden kwaal. Zolang het mensen niet weerhoudt om naar een arts te gaan moeten ze het zelf weten.

@ Eulogía;

Wanneer je ziek bent en nu bedoel ik geen verkoudheid maar ga je dan ook naar een huisarts?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen kunnen voor ziekte ook naar een dokter gaan.

Er zijn juist mensen die door de medische wetenschap niet kunnen genezen en dan voor hun genezing naar een genezingsdienst gaan om genezing van God te ontvangen.

Eulogía; misschien was mijn reactie te fel gisteren,soms laat ik me meeslepen door mijn eigen aversie tegen genezingverhalen die het niet zijn..

Ja mensen die geen hoop hebben op genezing kunnen inderdaad naar zo'n dienst gaan, en hoop doet leven dat is waar.

Maar gebeuren die genezingen ook? Natuurlijk is het winst wanneer je verlost bent van je medisch niet aan te duiden kwaal. Zolang het mensen niet weerhoudt om naar een arts te gaan moeten ze het zelf weten.

@ Eulogía;

Wanneer je ziek bent en nu bedoel ik geen verkoudheid maar ga je dan ook naar een huisarts?

Ik had je reactie niet echt fel opgevat hoor. En als mensen wel fel zijn geweest en daar later op terugkomen, vind ik dat prima.

Ik zelf ben al 9,5 jaar niet naar een huisarts gegaan (sinds ik naar mijn huidige kerk ga.). Ik ben ook nooit ziek. Ik dreigde bijvoorbeeld wel eens verkouden te worden en toen vroeg ik om gebed bij mijn voorganger en toen verdween die (beginnende) verkoudheid.

Van wat ik heb begrepen, genezen bij Zijlstra mensen niet alleen van medisch niet aan te duiden kwalen, maar volgens mij ook van doofheid, blindheid, kanker, enz. .

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is Jan Zijlstra tegen scheiden?

Ja kennelijk en helemaal tegen hertrouwen en al helemaaaal dat zo iemand dan nog zelf een kerk voorgaat.

Off topic maar... heb jij de bijbelteksten tegen het verbreken van een huwelijk eigenlijk meegenomen in je/jullie beslissing om te scheiden (tweemaal)?

Aangezien je de bijbel van begin tot eind letterlijk neemt (zo meen ik gelezen te hebben).

edit: Misschien is het (te) privé dus als je er niet over wilt praten dan heb ik daar geen probleem mee, ik vroeg het me gewoon af.

En voor de duidelijkheid even (twee van) de verzen er bij halen:

Lucas 16:18 Wie zijn vrouw verstoot en met een ander trouwt, pleegt overspel, en ook wie trouwt met een vrouw die door haar man is verstoten, pleegt overspel.

en

1 Kor.6:9 Weet u niet dat wie onrecht doet geen deel zal hebben aan het koninkrijk van God? Vergis u niet. Ontuchtplegers noch afgodendienaars, overspeligen, schandknapen noch knapenschenders, 10 dieven noch geldwolven, dronkaards, lasteraars noch uitbuiters zullen deel hebben aan het koninkrijk van God.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van wat ik heb begrepen, genezen bij Zijlstra mensen niet alleen van medisch niet aan te duiden kwalen, maar volgens mij ook van doofheid, blindheid, kanker, enz. .

Maar dan zou het toch wereldnieuws zijn, de kranten en het journaal halen?

Dat zou je verwachten, maar het wordt genegeerd omdat men er denk ik geen raad mee weet. Een heel enkele keer haalt een genezing de krant of een tv-programma, maar meestal schenkt men er geen aandacht aan. Het zijn gebeurtenissen van het koninkrijk van God en de wereld heeft geen boodschap aan de gebeurtenissen van Gods koninkrijk. De media is meer belust op nare dingen die in de wereld gebeuren. En als er wel een keer een schandaal is bij een kerk, smullen ze daarvan en zijn ze er wel als de kippen bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van wat ik heb begrepen, genezen bij Zijlstra mensen niet alleen van medisch niet aan te duiden kwalen, maar volgens mij ook van doofheid, blindheid, kanker, enz. .

Maar dan zou het toch wereldnieuws zijn, de kranten en het journaal halen?

Dat zou je verwachten. Maar toen EO's Netwerk onderzoek ging doen naar enkele geclaimde genezingen bleken niet plaatsgevonden te hebben.

De desbetreffende uitzending van Netwerk kan ik helaas niet meer terugvinden. Wel een artikel wat er over bericht: http://www.bijbelgetrouw.nl/index.php?itemid=773

Link naar bericht
Deel via andere websites
David Sorensen van Real Life is een ware campagne begonnen tegen de voorganger van Levensstroom, om op te komen voor Zijlstra. Er is sprake van "verraad van het ergste soort", meent Sorensen, en mensen worden opgeroepen brieven te schrijven naar Levensstroom.

Zie http://www.real-life.nl/13/jan-zijlstra.html

En hiermee maakt Sorensen zich wat mij betreft schuldig aan exact datgene wat hij in die Life-Letter schrijft (dat heb ik hem overigens ook gemaild).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bizar. Waarom zou ik me gaan bemoeien met het interne conflict van een andere kerk? Veruit de meesten van ons hebben geen flauw idee wat zich in dat conflict heeft afgespeeld; hoe kunnen wij nou op een afstandje bepalen dat Zijlstra gelijk heeft? Daar komt nog bij dat dit nou al het zoveelste conflict is dat om Zijlstra draait; dat geeft mij reden om te vermoeden dat Zijlstra zelf ook niet de makkelijkste is om mee samen te werken.

Maar Zijlstra wordt blijkbaar door sommigen, zoals Sorensen, op een voetstuk geplaatst en die moet koste wat het kost beschermd worden. Ik krijg kromme tenen van zinnen als "Wijs hen erop dat De Levensstroom niet is opgebouwd door Rolph Hendriks. Hij heeft de vele genezingsdiensten en campagnes niet gedaan, zijn naam is niet besmeurd geweest door de laster, hij heeft er zijn leven niet voor ingezet, hij heeft de hoge prijs voor dit werk niet betaald. De Levensstroom is zonder enige schaduw van twijfel de vrucht van de levenslange inzet van Jan Zijlstra. Hij heeft hiervoor gestreden, vele jaren lang."

Maar als die genezingsdienst werkelijk zo belangrijk zijn als Sorensen gelooft (waar ik mijn twijfels bij heb), dan is dat het werk van God, niet van Zijlstra. Ik vind het doodeng als iemand als Zijlstra op zo'n manier wordt opgehemeld en boven alle twijfel verheven wordt. Blijkbaar is er geen kritiek meer mogelijk op deze man, en dat is gevaarlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
David Sorensen van Real Life is een ware campagne begonnen tegen de voorganger van Levensstroom, om op te komen voor Zijlstra. Er is sprake van "verraad van het ergste soort", meent Sorensen, en mensen worden opgeroepen brieven te schrijven naar Levensstroom.

Zie http://www.real-life.nl/13/jan-zijlstra.html

En hiermee maakt Sorensen zich wat mij betreft schuldig aan exact datgene wat hij in die Life-Letter schrijft (dat heb ik hem overigens ook gemaild).

Wat dan? Zo goed ken ik die Life-letter niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
David Sorensen van Real Life is een ware campagne begonnen tegen de voorganger van Levensstroom, om op te komen voor Zijlstra. Er is sprake van "verraad van het ergste soort", meent Sorensen, en mensen worden opgeroepen brieven te schrijven naar Levensstroom.

Zie http://www.real-life.nl/13/jan-zijlstra.html

En hiermee maakt Sorensen zich wat mij betreft schuldig aan exact datgene wat hij in die Life-Letter schrijft (dat heb ik hem overigens ook gemaild).

Wat dan? Zo goed ken ik die Life-letter niet.

Het komt er een beetje op neer dat in die Life-Letter. wordt gezegd dat Zijlstra is 'verraden' door een voorganger die ook nog eens bij naam wordt genoemd. Deze voorganger is door Zijlstra zelf aangesteld, dus het 'verraad' zie ik al niet zo maar ik was er dan ook niet bij en kan alleen afgaan op de media.

Tevens stelt Sorensen dat deze voorganger 'niet christelijk bezig is' en een 'gezegend persoon als Zijlstra heeft verraden' (ik doe het nu uit het hoofd, vandaar de quotes; dit is namelijk niet de letterlijke tekst in de LL).

Wat ik Sorensen gemaild heb is dat ik vind dat hij zich met deze Life-Letter verlaagt tot het niveau dat hij bekritiseert: het is roddel en stemmingmakerij (ja, ik heb een woordje geleerd).

Ik vind het ook erg vreemd dat hij hier een Life-Letter voor gebruikt. Life-Letters zijn bedoeld voor geloofsopbouw.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En hiermee maakt Sorensen zich wat mij betreft schuldig aan exact datgene wat hij in die Life-Letter schrijft (dat heb ik hem overigens ook gemaild).

Wat dan? Zo goed ken ik die Life-letter niet.

Het komt er een beetje op neer dat in die Life-Letter. wordt gezegd dat Zijlstra is 'verraden' door een voorganger die ook nog eens bij naam wordt genoemd. Deze voorganger is door Zijlstra zelf aangesteld, dus het 'verraad' zie ik al niet zo maar ik was er dan ook niet bij en kan alleen afgaan op de media.

Tevens stelt Sorensen dat deze voorganger 'niet christelijk bezig is' en een 'gezegend persoon als Zijlstra heeft verraden' (ik doe het nu uit het hoofd, vandaar de quotes; dit is namelijk niet de letterlijke tekst in de LL).

Wat ik Sorensen gemaild heb is dat ik vind dat hij zich met deze Life-Letter verlaagt tot het niveau dat hij bekritiseert: het is roddel en stemmingmakerij (ja, ik heb een woordje geleerd).

Ik vind het ook erg vreemd dat hij hier een Life-Letter voor gebruikt. Life-Letters zijn bedoeld voor geloofsopbouw.

Ah ok. Ik ben het met je eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het komt er een beetje op neer dat in die Life-Letter. wordt gezegd dat Zijlstra is 'verraden' door een voorganger die ook nog eens bij naam wordt genoemd. Deze voorganger is door Zijlstra zelf aangesteld, dus het 'verraad' zie ik al niet zo maar ik was er dan ook niet bij en kan alleen afgaan op de media.

Tevens stelt Sorensen dat deze voorganger 'niet christelijk bezig is' en een 'gezegend persoon als Zijlstra heeft verraden' (ik doe het nu uit het hoofd, vandaar de quotes; dit is namelijk niet de letterlijke tekst in de LL).

Wat ik Sorensen gemaild heb is dat ik vind dat hij zich met deze Life-Letter verlaagt tot het niveau dat hij bekritiseert: het is roddel en stemmingmakerij (ja, ik heb een woordje geleerd).

Ik vind het ook erg vreemd dat hij hier een Life-Letter voor gebruikt. Life-Letters zijn bedoeld voor geloofsopbouw.

Daarbij is het natuurlijk ook gewoon mogelijk dat God wilde dat Jan Zijlstra eens de zaak écht overdroeg aan de voorganger, net zoals Paulus ook zijn gemeenten overdroeg aan de bisschoppen of opzieners daar en slechts af en toe langskwam of een brief schreef ter bemoediging of corrigering. Want ook als iemand hard gezwoegd heeft om een kerkgemeenschap op te bouwen, dan is dat nog niet iets waarop hij (of zij) zich kan voorstaan en dan nog is die gemeenschap niet zijn eigendom waar hij extra rechten op zou hebben. "Paulus heeft geplant, Apollo heeft begoten," zoiets. Niemand heeft recht op het werk dat hij voor God heeft gedaan, alleen God heeft alle rechten.

Niet dat ik ook maar enigszins een specifieke mening heb over deze scheuring, maar ik wil enkel aangeven dat Gods wegen ook heel anders kunnen zijn dan wij denken. Ook als wij zo zeker weten dat God zus en zo wil, zoals David Sörensen lijkt te doen. Maar ja, soms kan men zo bang zijn dat alles misloopt zodra men het loslaat, dat men nauwelijks meer loslaat. Sommigen menen dan ook dat de Kerk onmiddelijk van het geloof afviel zodra de apostelen gestorven waren, dus dan is het niet gek als zij krampachtig willen vasthouden aan leiders die het goed zouden doen, of aan hetgeen waarvan zij menen dat zij het naar Gods wil hebben opgebouwd, tot aan rechtszaken toe. Tragisch is dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jan Zijlstra behoort tot de evangelische kerk, die steeds meer voet aan de grond krijgt zelfs in katholiek België. Voor katholieken is alles wat niet katholiek is protestant, doch erkennen vrije baptisten geen enkele doop behalve de hunne. Voor protestanten geldt dat dus zeker onderling niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt mij niet zo heel verstandig van Sorensen om zo te reageren. Het lijkt mij goed om respectvol om te gaan met alle partijen. Misschien is het goed als de partijen op een nette manier uit elkaar gaan en afzonderlijk van elkaar het werk van God blijven doen. Ik neem aan dat het ongeveer ook zo ging in de tijd van Hand. 15:39-41.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie trouwens net dat de Life-Letter op site niet de originele LL is. Die was namelijk feller.

De LL op de site is een paar uur later geplaatst, nadat (oa) ik gereageerd had.

Dit was de originele:

Op 26 apr. 2013 om 11:56 heeft LifeLetter het volgende geschreven:

> Open dit bericht en laad de afbeeldingen!

>

> Jan Zijlstra wordt verraden

> door een mede-voorganger

> Lijn

> Jan Zijlstra wordt een mes in de rug gestoken door een mede-voorganger van zijn kerk. Help mee om dit laffe verraad een halt toe te roepen.

>

> Jan Zijlstra genezingsbediening en wonderen

> Beste lezer,

>

> Jan Zijlstra is een bekende evangelist in Nederland. Tientallen jaren lang strijdt hij reeds om het evangelie van Jezus Christus in onze landen door te laten breken. Zijn campagnes in tientallen steden van Nederland en Belgie, hebben vele duizenden levens voor de eeuwigheid veranderd.

>

> Duizenden gaven hun leven aan Jezus Christus en werden verlost van ziekte, demonische gebondenheid, verslavingen en zonden en kwamen in de armen van de liefhebbende hemelse Vader.

>

> Jan Zijlstra heeft veel laster te verduren gekregen door tegenstanders die hem op internet aanklagen. Hij heeft veel oorlogen gestreden en is vele malen zwart gemaakt. Maar hij ging altijd door.

>

> Hij bouwde samen met de Heer de bediening De Levensstroom op, die een begrip geworden is in Nederland en Belgie.

>

> Tienduizenden mensen hebben daar hun leven aan Jezus toegewijd en velen die vast zaten in dode religie, ontdekten daar voor het eerst, dat je een levende relatie met God kunt hebben.

>

> In onze eigen bediening kom ik steeds weer mensen tegen, die getuigen hoe ze voor het eerst Jezus Christus op een levende manier leerden kennen in een samenkomst met Jan Zijlstra.

>

> Jan Zijlstra genezingsbediening en wonderen

> De vrucht van zijn werk heeft Nederland en Belgie veranderd. Jan Zijlstra is een pionier in Nederland en Belgie, een strijder voor Gods koninkrijk.

>

> Vele malen hebben de getuigenissen van wonderbare genezingen die Jezus Christus doorheen Jan deed, de voorpagina's van kranten gehaald. Mensen stonden op uit de rolstoel, gezinnen kwamen tot herleving omdat vader, moeder of kind hersteld werden, vele ongeneeslijke zieken werden wonderbaar genezen door Jezus Christus, in de bediening van Zijlstra.

>

> Mensen zonder hoop, zonder uitzicht ontvingen verlossing van Jezus Christus. De impact van de strijd die Jan Zijlstra heeft gevoerd om Gods verlossende liefde en kracht in Nederland te brengen, is te bijzonder voor woorden.

>

> Verraad van het ergste soort

> LijnNu is er iets gaande wat evenmin in woorden kan worden uitgedrukt.

>

> Jan Zijlstra wordt door een mede-voorganger van De Levensstroom gedwongen om uit zijn eigen bediening en levenswerk te stappen.

>

> Deze man, Rolph Hendriks, is mede-voorganger geworden in De Levensstroom. Jan Zijlstra heeft hem de kans geboden om daar ook in een bediening als prediker te functioneren. Hendriks begon steeds vaker kritiek te uiten op Jan Zijlstra en probeerde hem te controleren in diverse belangrijke beslissingen, waarbij hij het geestelijke gezag van Jan Zijlstra niet langer erkende.

>

> Jan Zijlstra besloot uiteindelijk dat het beter was dat Hendriks niet langer als voorganger binnen De Levensstroom zou functioneren en wilde hem uit zijn functie zetten. Hendriks was echter deel van het bestuur geworden, weigerde op te stappen en eiste dat Jan Zijlstra uit zijn functie ontheven zou worden.

>

> Jan Zijlstra bracht dit noodgedwongen voor de rechter. Hendriks slaagde er echter op slinkse wijze in om enkele mensen van het bestuur op zijn hand te krijgen en heeft een meerderheid van stemmen voor zijn zaak gekregen: drie tegen twee. Wettelijk gezien geldt de meerderheid van stemmen in een bestuur, waardoor Zijlstra de zaak voor de rechter verloren heeft.

>

> Hierdoor wordt Jan Zijlstra gedwongen om zijn taak als leidinggevende in De Levensstroom neer te leggen.

>

> Dat betekent dat hij er geen genezingsdiensten meer zal kunnen houden. Hij verliest zijn levenswerk, door het verraad van iemand die hij een taak had toevertrouwd binnen zijn bediening.

>

> Doe iets! Laat je stem horen

> Lijn Ik kan zoiets niet zomaar laten gebeuren en niets doen. Daarom wil ik iedereen die dit leest, vragen:

>

> Trek je stoute schoenen aan en stuur een brief naar De Levenstroom, gericht aan het bestuur en roep hen op om na te denken over hun beslissing.

>

> Wijs hen erop dat De Levensstroom niet is opgebouwd door Rolph Hendriks. Hij heeft de vele genezingsdiensten en campagnes niet gedaan, zijn naam is niet besmeurd geweest door de laster, hij heeft er zijn leven niet voor ingezet, hij heeft de hoge prijs voor dit werk niet betaald. De Levensstroom is zonder enige schaduw van twijfel de vrucht van de levenslange inzet van Jan Zijlstra. Hij heeft hiervoor gestreden, vele jaren lang.

>

> Het is een ernstige schande dat hij nu door dit verraad uit zijn eigen bediening gezet wordt. Dat kan niet en mag niet.

>

> Schrijf een brief naar het bestuur van De Levenstroom en roep hen in vriendelijke, maar duidelijke woorden op om na te denken over wat ze doen.

>

> Dit is niet het werk van de heilige Geest, maar van de duisternis. Dat is zo helder als pompwater. Het kan best zijn dat Zijlstra niet volmaakt is, net als wij allemaal, maar iets als dit kunnen we als kinderen van een eerlijk God niet aanvaarden. Rolph Hendriks mag het gerust oneens zijn met zijn leider, maar een coup plegen is wel het meest demonische wat je in zo'n situatie kunt doen. Dit richt onbeschrijflijke schade aan, wat niet Gods wil kan zijn.

>

> Als je niets doet, gebeurt er niets. Als je wel deze kleine moeite doet, en als er velen hun stem laten horen, hoop ik dat het licht zal doordringen in het denken van de mensen die door deze duisternis betoverd zijn geworden.

>

> Jan Zijlstra genezingsbediening en wonderen

> Help mee dit onrecht tegen te gaan. Het werk van Jan Zijlstra mag niet beschadigd worden in Nederland.

>

> Je kunt er vanalles over denken, maar feit is feit: vele duizenden komen door de bediening van Jan Zijlstra tot levend geloof in Jezus Christus. En daar gaat het om.

>

> Help hem in deze strijd. Je kunt iets doen, al lijkt het iets kleins. Doe wat je kunt, en samen hoop ik dat we een geluid kunnen voortbrengen, die diegenen van het bestuur die betoverd zijn door leugens, wakker zal maken.

>

> Ik bid dat Gods wil zal gebeuren, zoals in de hemel zo ook op aarde, dat Gods koninkrijk zal doorbreken, dat elke strategie van satan vernietigd zal worden en dat de naam van Jezus Christus zal triomferen.

>

> Als je jezelf ziet als een strijder van Christus, strijdt dan mee tegen deze duisternis die dreigt een kostbare bediening uit te schakelen in dit land. Verspreid deze brief naar je contacten, zet het op je sociale media, en schrijf een brief naar De Levenstroom.

>

> Je kunt iets doen,

> doe het aub!

>

> Laat je stem horen. Laat waarheid horen. Laat protest horen. Schud de mensen wakker die verblind zijn door deze aanval van leugen en duisternis.

>

> Schrijf een brief in je eigen woorden

> en in je eigen naam naar:

>

> De Levensstroom

> TAV Het bestuur

> Elizabethhof 5

> 2353 EW Leiderdorp

>

> Of vul hun online contactformulier in: http://ministries.levensstroom.nl/contact

>

> Wat anderen ook doen, ik ga doen wat ik kan om dit laffe verraad tegen te gaan. Ik blijf Jan Zijlstra steunen. Hij heeft vurig gestreden voor Jezus Christus en voor het land. Hij verdient het onze steun te krijgen.

>

> Doe je mee?

>

> David En Renate Sorensen

> Real-Life.nl

>

> Verspreid deze brief aub!

> Lijn

> Facebook Twitter GooglePlus

>

> Of verspreid handmatig deze link:

> http://www.real-life.nl/13/jan-zijlstra.html

>

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ach, het is gewoon de wet van zaaien en oogsten. Er is nu exact hetzelfde gebeurd als Zijlstra t.o.v. Maasbach heeft gedaan jaren geleden.

Is dit niet de vicieuze cirkel waarin dit soort evangelicale christendom zit?

Maar goed, binnenkort zullen beide groeperingen wel niet groot genoeg zijn om het gebouw te kunnen dragen. Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren. Het gebouw was toch ook een soort prestige project van Jan Zijlstra.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid