Minifan 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 [preview]In een kalender van de Europese Commissie ontbreken Kerstmis, Pasen en alle andere christelijke feestdagen. De belangrijkste dagen van andere grote godsdiensten worden wel vermeld. Een woordvoerder van de commissie sprak woensdag over een tamelijk grove fout.[/preview] De 3,2 miljoen kalenders werden in zo'n 21.000 scholen aan 12- tot 16-jarigen uitgedeeld. Op de kalender staan teksten over het beleid van de Europese Unie. De kalenders kostten 5 miljoen euro belastinggeld. Bron: Kerknieuws Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Hoe hebben ze dát nou kunnen vergeten... Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Prutsers. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Op donderdag 13 januari 2011 09:15:04 schreef RobertF het volgende: Hoe hebben ze dát nou kunnen vergeten... Ik zou het graag willen geloven, maar helaas kan ik niet geloven dat ze het vergeten zijn. Bij zo'n productie zijn al snel tientallen (zo niet meer dan honderd) mensen betrokken van vergeten kan mijn inziens geen sprake zijn. Dit is doelbewust. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Dat is wel raar ja. Maar ik zou niet gelijk zeggen dat het express zo is gedaan. Toen ik een keer een kalender aan het maken was, was het opeens 36 april. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ja, ilsefecit, maar jij maakte hem in je eentje. Als echter, laten we zeggen, een stuk of vijf mensen aan een kalender werken, dan lijkt het mij wel héél onwaarschijnlijk dat ze april per ongeluk 36 dagen meegeven. Zoiets vergeet de groep alleen als de hele groep het eigenlijk niet zo belangrijk vindt hoeveel dagen elke maand eigenlijk precies zou moeten hebben. En zéker de christelijke feestdagen, dus die van die religie waarmee Europa zo'n beetje is opgegroeid, kun je onmogelijk met de hele groep zomaar vergeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Het is een complot!!!!! EINZ EINZ!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Op donderdag 13 januari 2011 11:11:20 schreef Thorgrem het volgende: [...] Ik zou het graag willen geloven, maar helaas kan ik niet geloven dat ze het vergeten zijn. Bij zo'n productie zijn al snel tientallen (zo niet meer dan honderd) mensen betrokken van vergeten kan mijn inziens geen sprake zijn. Dit is doelbewust. De vrijmetselaars? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 All your base are belong to us. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Aan complotten doe ik niet, maar ik vind het wel bijzónder merkwaardig. Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Op zondag 16 januari 2011 11:49:13 schreef RobertF het volgende: Aan complotten doe ik niet, maar ik vind het wel bijzónder merkwaardig. inderdaad, jammer dat er altijd mensen zijn die het belachelijk moeten maken als anderen het opvalt... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Op zondag 16 januari 2011 07:46:06 schreef RaiN het volgende: [...] inderdaad, jammer dat er altijd mensen zijn die het belachelijk moeten maken als anderen het opvalt... Onder katholieken die ook op Rorate actief zijn/waren is het erbij halen van de vrijmetselarij meer een stukje humor. Zie er dus geen kwaad in. Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Op zondag 16 januari 2011 08:47:56 schreef Thorgrem het volgende: [...] Onder katholieken die ook op Rorate actief zijn/waren is het erbij halen van de vrijmetselarij meer een stukje humor. Zie er dus geen kwaad in. ahh kijk, daar ben ik dus niet van op de hoogte dank voor je uitleg... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Nieuws over dit onderwerp: link . Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 27 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Voor het gemak even overgenomen, zie gerelateerde berichten Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten