Minifan 0 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 [preview]Meer dan de helft van de jongvolwassen christenen drinkt nauwelijks alcohol. Deze conclusie uit een onderzoek van ChristianCafe.com verbaast Fred Moesker die zich namens de site bezighoudt met online marketing.[/preview] "Ik had persoonlijk verwacht dat de jongere leeftijdsgroepen meer zouden drinken, omdat de maatschappij op veel manieren steeds liberaler wordt," zegt Moesker. Uit het onderzoek blijkt dat 65 procent 'nooit' of 'zelden' antwoordt op de vraag hoe vaak men alcohol drinkt. Moesker beschouwt het feit dat jongere en oudere christenen op een vergelijkbaar niveau drinken als "veelbelovend". "Dit laat zien dat jongere christenen toegewijd zijn aan hun geloof, ondanks de massamedia en de liberalisering van de samenleving." Bron: CIP.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ik ben wel benieuwd hoe dat onderzoek in elkaar zat. Ik krijg toch een andere indruk. Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Wat Olorin zegt, hoe zit dit onderzoek in elkaar, want ik vind het vrij ongeloofwaardig. Kijk naar het nogal christelijk urk, dat nou niet bepaald bekend staat dat de jeugd daar van bepaalde genotsmiddelen af blijft. Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 link Ander artikel, waaruit blijkt dat het vorige artikel ging om een deel van de amerikaanse christelijke jeugd. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Op maandag 22 augustus 2011 10:21:39 schreef Quest het volgende: link Ander artikel, waaruit blijkt dat het vorige artikel ging om een deel van de amerikaanse christelijke jeugd. Lol. Mormonen toevallig? Ik weet in ieder geval zeker dat ik het gemiddelde van christelijke jongeren dik omhoog geschroefd heb toen ik nog jongere was. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 22 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Laat je eigen drinkgedrag ook weten in de poll. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik ben wel benieuwd waar en wie ze het hebben gevraagd. En ook of het anoniem gebeurde. Je mag in de VS pas drinken vanaf je 21ste... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Op maandag 22 augustus 2011 10:21:39 schreef Quest het volgende: link Ander artikel, waaruit blijkt dat het vorige artikel ging om een deel van de amerikaanse christelijke jeugd. Dat verklaart een hoop. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten